Huomenna naistentautien osastolle käynnistykseen......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Olin tänään rakenneultrassa rv 20+4.Siellä todettiin, että pikkuinen kuollut kohtuun rv 15.

Aamulla pitää olla osastolla klo 8.Kotiin saatan päästä jo huomenna tai viimeistään lauantaina.

Jotain näytteitä ottavat huomenna istukasta, mutta avausta ei tulla tekemään, koska en sitä halua.Jos haluaisin vielä lapsia, niin sitten avattaisiin, jotta syy kuolemaan selviäisi.

Jälkitarkastus tehdään sairaalassa myöhemmin.

Muutaman kuukauden kuluttua mun pitäisi saada aika sterilisaatioon.

Anteeksi jos tungettelen,mutta oliko sulla itellä jotain ennakkoaavistuksia/-oireita että noin olis voinu käydä?Miten ei ole alkanut vuotamaan tmv?
itellä nyt viikkoja 18+ eli siis uä parin viikon päästä ja taka-alalla kummittelee vielä keväinen km.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Anteeksi jos tungettelen,mutta oliko sulla itellä jotain ennakkoaavistuksia/-oireita että noin olis voinu käydä?Miten ei ole alkanut vuotamaan tmv?
itellä nyt viikkoja 18+ eli siis uä parin viikon päästä ja taka-alalla kummittelee vielä keväinen km.

Ei mitään oireita, mutta oli mulla jonkinlainen aavistus, kun oli tunne, että kaikki ei tule menemään niin kuin pitäisi.Silti se oli shokki, mutta mitä todennäköisemmin ei olisi ollut elinkelpoinen.Luonto hoiti tehtävänsä.Kuulostaa karkealta, mutta näinhän se on.

:( Onpa hirveää. :hug: Olen tosi pahoillani, ei tosiaan osaa mitään tyhjentävää sanoa. Voimia huomiseen päivään, ja halauksia koko perheelle. Muista sitten, että haet apua myös tuon henkisen puolen asioihin, että selviät tuosta menetyksestä muutenkin kuin fyysisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:( Onpa hirveää. :hug: Olen tosi pahoillani, ei tosiaan osaa mitään tyhjentävää sanoa. Voimia huomiseen päivään, ja halauksia koko perheelle. Muista sitten, että haet apua myös tuon henkisen puolen asioihin, että selviät tuosta menetyksestä muutenkin kuin fyysisesti.

Mä uskon että selviän henkiseltä kantilta.Olen tunneihminen, joka itkee itkut, puhuu pahan olon pois ja kun sitä on tehty tarpeeksi alkaa helpottaa.
Näin oli isän kuoleman kanssa ja uskon, että näin tulee olemaan nytkin.

Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
ISO HALAUS ja voimia.Saatko nähdä vauvan sen synnyttyä?

Ei aavistustakaan tuosta että saanko nähdä vai en.Onko näissä jokin tietty käytäntö näillä viikoilla?
Mietin vain että onko menehtymisellä ollut jo suurta vaikutusta ulkonäköön.Ultrassa sanoivat, että pää oli alkanut mennä ikään kuin kuopalle.En kysynyt, mutta olisiko sillä vaikutusta, kun on niin kauan ollut kuolleena?

Yhteistyössä