Hellou! Tilsu, kiva tsempata sun kanssa. Olen tosi kiitollinen, että olet jakanut omat painolukemasi, muuten mulle olisi tullut uskonpuute tänä aamuna, mutta nyt ikäänkuin "tiesin" odottaa tätä.... Nimittäin tänä aamuna +100 g eiliseen aamuun, vaikka olin syönyt tasan vain ne annokset + 2 pientä tomaattia. Eilen en ehtinytkään päivittää, koska olin ensin töissä ja sitten ostoksilla (jonka olisi luullut myös vähän lisäävän energiankulutusta). Eli tässä päivitetyt tulokset:
Elinan Nutrilett-kuuri
1. päivän aamu 78.6 (lähtöpaino)
2. päivän aamu 77.7 - 0.9 kg
3. päivän aamu 76.6 - 2 kg
4. päivän aamu 76.7 - 1.9 kg
Kävin eilen Vantaalla Tarjoustalossa ja siellä oli paljon niitä starttipaketteja, mutta ne ovat yleensä alimmalla hyllyllä ja täälläkin ihan takana (edestä oli jo otettu). Se tosiaan maksaa siellä 29,90 ?. Ostin toisen paketin, koska tämä on oikeastaan aika mukava tapa laihtua, kun ei tarvitse mitenkään miettiä sitä, mitä syö, vaan ottaa vaan järjestyksessä siihen päivänaikaan kuuluvan pussin. Tosin on pakko sanoa, että ne pastaruuat ovat järjestään täysin kammottavan makuisia. Kaikki muu menee hyvin, pidän myös niistä liemistä, mutta se pasta... Huh huh. Ensiksikin se tomaattipasta on niin mausteista, että takaraivo meinaa lähteä. Siksi lantrasin sitä eilen kahdella tomaatilla. Se juustopasta on vaan kammottavan makuista, taidan laittaa siihenkin tomaattia.
Laskin muuten Nutrilettin taulukosta, paljonko tällä metodilla tulee päivittäisiä kaloreita ja niitä tulee noin 800 kcal. Se on tosi vähän, joten ei ihme, että laihtumista tapahtuu väkisin.
kriisi - toivottavasti löydät paketin jostain, onko sulla mahiksia käydä Tammistossa Tarjoustalossa, siellä niitä siis oli eilen paljon vielä. On paljon helpompi ottaa Nutrilett-kuuri kuin yrittää syödä porkkanoita. Ja on tosi motivoivaa aloittaa laihduttaminen, kun Nutrilettilla saa takuuvarmasti tuloksia.
Hauska se Nutrilettin kampanja - 12 päivää ja rahat takaisin, jos ei laihdu. On täydellisen mahdotonta olla laihtumatta Nutrilettilla!!