T
"täti moonika"
Vieras
Huomenta!
Tässä on nyt viikkoja 11 ja huolestuttaa mikä raskauden tilanne on. Onko kokemuksia ja osaatteko kertoa miksi oireet hävisivät? Närästys, kuvotus ja kahvin maistumattomuus ovat tiessään. Onko mitään keinoa, millä saisin varmistusta siitä onko kaikki hyvin?
On ultra joo, mutta se ei ole tänään vaan vasta perjantaina.
Pelkään, että kaikki ei ole kunnossa. Vosiko se jäädä huomaamatta muuten kuin oireiden katoamisena?
Tässä on nyt viikkoja 11 ja huolestuttaa mikä raskauden tilanne on. Onko kokemuksia ja osaatteko kertoa miksi oireet hävisivät? Närästys, kuvotus ja kahvin maistumattomuus ovat tiessään. Onko mitään keinoa, millä saisin varmistusta siitä onko kaikki hyvin?
On ultra joo, mutta se ei ole tänään vaan vasta perjantaina.
Pelkään, että kaikki ei ole kunnossa. Vosiko se jäädä huomaamatta muuten kuin oireiden katoamisena?