Huolestuttaa, raskausoireet loppuivat pikkuhiljaa viikolla 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "täti moonika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"täti moonika"

Vieras
Huomenta!
Tässä on nyt viikkoja 11 ja huolestuttaa mikä raskauden tilanne on. Onko kokemuksia ja osaatteko kertoa miksi oireet hävisivät? Närästys, kuvotus ja kahvin maistumattomuus ovat tiessään. Onko mitään keinoa, millä saisin varmistusta siitä onko kaikki hyvin?
On ultra joo, mutta se ei ole tänään vaan vasta perjantaina.
Pelkään, että kaikki ei ole kunnossa. Vosiko se jäädä huomaamatta muuten kuin oireiden katoamisena?

Ensimmäisessä raskaudessa minulla oireet hiipuivat siinä viikoilla 9-10. Olin vain toiveikas, että nyt se pöntönhalaaminen vaan loppuu. Mutta raskaus oli loppunut. Seuraavissa halasin pönttöä yli puolenvälin.

Mulla kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oireet sentään jatkuivat pidempään ja närästys ja kahvin maistumattomuus loppuun asti. Olisiko jollakin hyvin jatkuneesta raskaudesta kokemusta oireiden katoamisesta varhaisessa vaiheessa? Pelottaa ja valvoin yöllä tätä miettien.

Täällä yksi jolla menossa rv 38... Mitään varsinaisia raskausoireita ei oo ollu, kun ihan alussa ja nekin loppui jo rv9 paikkeilla :) Joten älä ota liikaa stressiä! Se on kaikesta kiinni, itsekkin huolestuin ja neuvolassa sanottiin että joidenkin äitien keho vaan tottuu raskauteen ja myötäilee sitä paremmin!

Eli reippain mielin odotat nyt sitä ultraa :) luultavasti asukilla on kaikki ihan hyvin!

Mulla loppui myös kaikki oireet siinä rv 11 paikkeilla ja np ultrassa rv 12+ masusta löytyi yllätyksenä kaksoset :) Eli ei se oireiden vähyys/loppuminen aina tarkoita, että kaikki ei olisi kunnossa. Muistan kyllä, että itseäkin huolestutti kun oli kaksi km takana. Nyt vaan ihan rauhassa odottelet sitä ultraa!

Näissä onnistuneissa raskauksissa on oireet menneet ja tulleet pitkin ja poikin. Loppuneet seinään ja tulleet taas takaisin yhtäkkiä.

Tuulimunassa sen sijaan vahvistui vahvistumistaan..

Oireista ei voi päätellä oikeasti yhtään mitään. :)

[QUOTE="täti moonika";22205152]Kiitos, vähän helpottaa! Soitan huomenna neuvolaan, jos päästäisivät kuuntelemaan sydänääniä siellä.[/QUOTE]

:hug: Eihän sydänäänet vielä noin pienillä viikoilla kuulu. Jos ei muita oireita, tarkoitan mitään särkyjä tai vuotoa ni odottelisin rauhassa sinne ultraan, kun sellainen kuitenkin on tulossa pian. Tiedän, että tossa tilanteessa on malttamaton, mut mitään ei oikeastaan voida tehdä paitsi ultralla varmistaa mikä on tilanne.

Yhteistyössä