Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

me ollaanki tää vko 500km päässä kotoa joten ei päästäkään :( lähettiin yllättäen mummulaan pohojanmaalle kun järjestyi kyyti mennen tullen. toivottavasti aurinkoisia kelejä riittää ensi viikollekin jolloin oikeasti taas kaikenlainen treffailu kelpaisi kun palaan kärvistelemään yksin (kaksin ;) ) kotiin...
 
mekin yritetään tulla ja tuon jotain suolaista piirakkaa, jos saan sen sulamaan tuolta pakastimesta.

Tänään oli aika raskas päivä, tai varsinkin ilta, koska Silja ei nukkunut päivän aikana kuin parit pikku torkut ja oli tietysti aivan puhki illalla. Nyt tyttö kuitenkin nukkuu ja me yritetään jaksaa huomenna tulla.

Klo 11 siis oopperatalon takanurkalla siellä Töölönlahden puolella.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja kadak:
hei, me ollaan varmaankin menossa vauvakinoon 20.8. katsomaan sitä sandra bullock pätkää, mies tulee mukaan, jos on vielä sairiksella silloin :) muuten tullaan ropsun kanssa kahdestaan
sandra bullock pätkään babybio leffana? .. siellä näyttäis olevan se nuori victoria olevan sivuilla ainakin.. :) mä katsoisin sen sandran mielumminkuin victorian kans :D
 
Manna, molemmissa löytyy. Kinopalatsissa menee se Nuori Victoria ja tennarissa se Bullockin pätkä. Mä ainakin mielummin menisin katsomaan tota Bullockia. :wave:

Torstai 20.8

Helsinki Kinopalatsi klo 11
Espoo Omena klo 11

Vantaa Flamingo klo 11

Pori Promenadi klo 11

Lahti Kuvapalatsi klo 11

Oulu Plaza klo 11

Jyväskylä Fantasia klo 11

Turku Kinopalatsi klo 11

Tampere Cine Atlas klo 11

Leffa: Nuori Victoria (Young Victoria, K7, kesto 1h47).


Torstai 20.8

Helsinki Tennispalatsi klo 11

Leffa: Odottamaton ehdotus (The Proposal, S, kesto 1h49).
 
Lippu tulostettu, Tennariin odottamattomaan ehdotukseen, onko oikea? Siis sillä ei nyt ollu mitään merkitystä että mistä sen lipun otti? Mä otin eturivistää, mut kai mä saan tulla teidän muiden kanssa istuman?

Jos nähdään joskus 11 aikaan siinä tennarissa sali ykkösen aulassa, sehän on aika iso. Kyllä me toisemme taas löydetään :)
 
Heippahei!
Katottiin eilen se nuori victoria miehen kans ja se oli ihan paska eli ei missata mitään jos mennään kattoon se bullockin pätkä!

Mä tuun sinne babybioon sellasen heidin kanssa, mut ehkä mä tuun teitä moikkaa ja jos teille käy yks uus mamma lisää niin voidaan jopa liittyä seuraan :D
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Heippahei!
Katottiin eilen se nuori victoria miehen kans ja se oli ihan paska eli ei missata mitään jos mennään kattoon se bullockin pätkä!

Mä tuun sinne babybioon sellasen heidin kanssa, mut ehkä mä tuun teitä moikkaa ja jos teille käy yks uus mamma lisää niin voidaan jopa liittyä seuraan :D
mietin kans että tohtinko ottaa frendin mukaan :) mut jos sädekin ottaa niin mäki otan :)
meitähän on kauhia kööri siällä kohta :LOL:
 

Yhteistyössä