Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
SAMOIN!

Piin; jos oot tulossa niin mentäiskö taas samalla bussilla?
Kyl juu :) Nähään bussissa =) Jos sulle avataan ovet.. Eli se oli siinä asemalla 9.35, silläkö?

Tuliks teillä muilla et pitää varata paikat siihen leffaan kun lippuja varasitte netissä?
Viimeks ei nimittäin tullu. Otin omani nyt siitä taaemmasta isosta kolosta..
 
Mulla on nyt paikka rivillä 5. Meniköhän yhtään samaan suuntaan kuin Piin:llä ja Säteellä?

Tosiaankin, paikka oli valittava, eikä missään sanottu, että kyse on vauvakinosta.

Mihinkäs aikaan aiotte jyrätä paikalle?
 
10.30 pitää lippuja olla hakemassa, viimeks oltiin varmaan joskus 10-20 yli siellä kinopalatsilla säteen kanssa.. Ja rivi 5 se siis on meilläkin =) Ja tosiaans e vaikutti olevan aika bueno että mehän mennään niille varatuille paikoille :D Sii juu.
 
pk-kahvit jumbossa ensi viikolla? anyone?

Sinne ehkä just ehtisin ja uskaltautuisin tässä tilanteessa. Voisin samalla ostaa miehelle apteekista siteitä pyllyyn :) Nyt jo sunnuntai eli huomenna kävisi!
 
Nappi, me ollaan harmillisesti mökillä perjantaina enkä siis pääse mukaan. Olin ajatellut ehdotella jotain tapaamisen tynkää ensi viikoksi, mutta voin maanantaina kysellä, kenellä olisi aikaa ja halua tulla vaik johonkin keskustan kuppilaan kahville.
 
Heip

Meillä on neuvola pe aamuna jonnekin puol yhteentoista asti. Sitten lähdetään ip mökille, joten en oikein usko että ehditään minnekään kahveille. :( Olisi kyllä kiva Konstakin nähdä, kun Napilta jäi piknik väliin silloin kesäkuulla.
 
Meillä voi nähdä himassakin. Ja jos kyllästytään niin voidaanhan me vaikka jätskille lähteä uloskin. Osoite meille on Markkinakatu 2 B 39, eli ihan ompun parkkisten takana. Jos tuutte autolla, niin ompun parkkis on paras pysäköintiin.
 
Niin.. kirjottelinkin tonne toiselle puolelle, että olisko treffit sittenkin vasta tossa 12.30-13 maissa? Vai onko liian myöhään toi? Meillä ainakin luultavasti nimittäin nukutaan noille main.. Kurjaa jos Konstalta menee taas treffit ohi. Mut saa siis tulla aikasemminkin. Me ollaan kyllä sit ihan kotona.
 
Nyyh! Miinulaiselta TAAS :kieh: jää treffit väliin, kun ihmiset kutsuu itsensä kylään toiselta puolen suomea kysymättä meiltä. Eli siis mun kummisetä tulossa käymään pe. Mutta joku toinen kerta taas ja mä ainakin luuhailen useamman kerran viikossa tuolla ompussa, joten jos joku sinne on seuraa vailla, niin ilmoitttelua vaan :) .
 
Keskiviikko sopis vielä paremmin meille. Miehellä taitaa olla tiistaina vapaapäivä, joten saattaa olla että sitten keskitään jotain familypuuhaa. Voidaan tulla keskustaan tai johonkin ostoskeskukseen jonne on helppo tulla julkisilla..
 

Yhteistyössä