Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Meidän tulo kans alkaa näyttää epätodennäköiseltä. :( Mulle pukkaa flunssaa, ja Liljakin vähän köhöttelee.

Voi kökkö, olin jo ehtinyt hankkia lahjankin, ja olisi ollut kauhean kiva nähdä kaikkia.

Voidaanko pitää varjobileet vaikka pääsiäisen jälkeen?

 
varjobileet joo!! meilläkin lahja hankittuna kun olin varma että keskiviikoksi toivutaan ja haluan sen kiertoon, kuten myös leluja =) joten parin viikon päästä sopis hyvin, eihän näiden kullannuppujen 1v-synttäreitä liikaa voi juhlia? :saint:
 
Nyyh, vahvistan vielä, että me ei päästä. Mulla on kunnon räkätauti. Lilja olisi -- paradoksaalista kyllä -- ihan terve. No hyvä niin. Hauskoja synttärijuhlia teille muille!

Mites varjobileet pääsiäisen jälkeisenä keskiviikkona eli 7.4.?
 
Joo, me ollaan tulossa salaatin ja lahjan kanssa.

Ruttana, haluatko kyydin? Voisin samalla antaa sulle sen rollaattorin. Ei tartte vastalahjaa, leluja meinaan riittää.. ;)
Lähetän sulle tekstaria, kunhan kaivan sun numeron jostain vuoden takaisesta meilistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilia cordata:
Joo, me ollaan tulossa salaatin ja lahjan kanssa.

Ruttana, haluatko kyydin? Voisin samalla antaa sulle sen rollaattorin. Ei tartte vastalahjaa, leluja meinaan riittää.. ;)
Lähetän sulle tekstaria, kunhan kaivan sun numeron jostain vuoden takaisesta meilistä.
Oih, kyyti kyllä kelpaisi. :) Vastailen tekstariin. ;)
 
Mekään ei valitettavasti päästä tänään. :( Ollaan ihan terveitä, mutta mulla taas muuta puuhaa nimimerkillä Oy Kuljetus- ja huoltoliike KiireinenÄiti Ab. :LOL:

Olisi kiva nähdä varjobileissä, mutta keskiviikot ei meille sovi. Niin ja viikolla 14 meillä kyllä muinakin päivinä on ihan kiitettävästi ohjelmaa, kun Dalilla on se 1v merkkipaalu just sillä viikolla. Ehkäpä jokin sauma voisi kuitenskin torstaina 8.4. päiväsaikaan olla.

 
meille myös kävis se to 8.4.

hemuli, mähän oisin voinut tuoda elsan sinne hoitoon ja lähteä liljan kanssa konstan synttäreille :D elsa on nyt helppo tapaus, kun vaan nukkuu. reppanalle nousi taas kuume. vien myöhemmin iltapäivällä kylläkin lääkärille.
 
No hyvähyvä, pidetään varattuna alustavasti se 8.4. Katsotaan lähempänä, missä kokoonnutaan. Meillä ainaskin voi.

Manna, loistoidis =) , me oltaisiin Elsukan kanssa voitu niiskuttaa täällä yhteisvoimin. Voikun pieni toipuisi jo pian, kauhia tauti teillä, kun kestää noin kauan.

 
Hei, mä voisin Inkkusen kanssa tulla mukaan : Olis mahtava nähdä piiiitkästä aikaa.
Tuon niitä vaate-esittely esitteitä ni voitte tutustua jos jota kuta kiinnostaa. Ajattelin, että voisin joskus tuoda ne vaatteet mukanani ja pitää esittelynkin jonkun luona tällä porukalla,mitäs tuumitte?

Mun täytyy haalia esittelyitä kasaan jotta voin jatkaa tota hommaa ;)
Mutta monelta olis se Hemulille meno 12 ko kö?

Voisin tuoda jotain keksin tynkää mukanani :)
palaaamme asiaan
Superheppuli ja Inkkunen
 
Täällä olis uusi ketju. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1696497#m19970309

Me Voitais yrittää tulla hemulille.. toi kello 13 on vaan meille just pikkasen huono aika, kun sillon on just päikkärit meneillään. Aamupäivä olis meille helpoin (herätään kuitenkin aina jo viimeistään kukonlaulun aikaan), mutta taitaa just kaikilla mennä päikkärit vähän ristiin.
 

Yhteistyössä