Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Kyllä meille varmaan sopii tulla. Mikäli kaikki jaksaa tota meidän koiraa B).

Kiitos kaikille hyvästä seurasta ja erityisesti hemulille, että jaksaa siivota aina meidän jäljet :ashamed: . Oli kiva myös tavata Asha :)
 
Kiitos itsellenne vierailusta! Erityisesti Ashalle; hienoa, että pääsit mukaan ja toivottavasti tulette Dalin kanssa jatkossakin!

Eikä vierailusta juuri siivoa tullut, no worries.

Me ainakin tullaan mieluusti Säteelle kylään ensi torstaina. Lilja oli hurjan ihastunut koiruuteen viime kerralla. :heart:
 
Kiitos kaikille ja erityisesti Hemulille eilisestä! :flower: Oli oikein mukavaa tutustua teihin - mukavia mammoja ja ihania vauvoja :heart:
Mannan piiras oli muuten tosi namia! :p Harmillista, että jouduttiin Dalin kanssa kiirehtimään tänne kehä kolmosen pohjoispuolelle, sillä olisi ollut tosi kiva jatkaa juttuja kanssanne. Yritämme tulla johonkin seuraavista tapaamisista. Ke ei siis meille käy, mutta tsekkaan vielä sen to.

Hyvinhän ne 6 vauvaa Hemulin kotiin maastoutuivat ja olivat tosi reippaita tiitiäisiä. =)
 
Hei, te näätte aina ihan tyhmiin aikoihin senkin tontut :xmas: mäkin haluun joskus mukaan. Ens torstaina mulla on taas koulua, joten sillon en pääse.. tiistai ja keskiviikko olis käyny paljon paremmin :(

Meidän pikkuressukan rassukka menee sit perjantaiaamuna sinne putkitukseen, niin koko perjantai menee sit siinä. Toivottavasti toipuu nopeaan, sillä meillä on synttärijuhlat lauantaina ja aika kurja jos sankari on ihan kipeenä.

Ja harmittaa kovasti kun ei päästy Hemulille.. ja olis ollu mukava tavata Asha ja Dalikin
ja Tilia kera Siljan pitkästä aikaa :wave:
 
ois kyllä tosi kiva tulla shoppaileen ja kahvitteleen tedän kaa mut täytyy nyt tänä keskiviikkona mennä jumppaileen elsukan kanssa jotta sitten viikon päästä päästään "hyvällä omatunnolla" konstan synttäreille :p :D

 
Mihin aikaan me torstaina treffataan? Onks se klo 13 kieppeillä hyvä? Mä luulen, et lupu saattaa nukkua sillon, mut mä kokeilen vaikka laittaa sen partsille nukkuu.

Ajattelin kokeilla sitä mansikka-pannacottakakkua ja toki tarjoan juomat (+ mahdollisesti hedelmiä tms.). Jos jaksan ni leivon sämpylöitä.
 
klo 13 on ainakin meille hyvä aika =) odotan jo vesi kielellä tota kakkua, nam :p yritän leipoa mäkin sitten jotain. tuletteko ruttana muuten kyydillä? vaikka säteelle pääsis näppärästi julkisilla, niin taidan turvautua taas yksityisautoiluun... :ashamed:
 
Niin muuten hemuli ja nappi, meillä onki se hammashoitola jo tänään (onneks katoin kalenteria äsken :whistle:) eli mä tuun kanssa sillon yhden maissa. Missä treffattais?

Manna, mä en lupaa että se on hyvää :LOL:
 
Mekin voitais tulla huomenna Selloon. Onko teillä jo lounas silloin yhden aikaan syötynä (äideillä ja vauvoilla) vai suunnataanko me jonnekin syöttöpaikkaan siinä alkuvaiheessa? Me siis ehditään yhden aikaan sinne, jos ei syödä kotona, mutta tullaan selvästi myöhässä, jos tarttee syödä ensin.

Ja Manna, kivaa jos tulet kirppikselle. En mäkään ole koskaan ollut myymässä, mutta ei kai se haittaa. Tuntuu että tuota myytäväksi menevää vaatetta on kuitenkin aika paljon kertynyt, mutta ei kai se haittaa...

Torstain Säteelle tulo on vielä vähän epävarmaa. Meillä on torstaisin toisetkin vauvatreffit ja ne jäi jo viime viikolla väliin, kun oltiin Hemulilla.
 
Sellotapaaminen kuulostaa hyvältä! Me tullaan. Ja sopii kanssa siina yhdeltä hyvin, just päikkäreiden välissä niin jaksetaan seurustella. Sovitaanko tarkemmin missä tavataan, mulla kun ei ole kenenkään numeroa?
Meille ainakin sopisi kivasti Sellossa syöminen, just siinä yhden kahden aikaan yleensä syödään. Hoituu kyllä himassakin ja tullaan sitten pikkusen myöhässä, ihan miten halutaan.
 
Kiva, että saadaan lisää joukkoa Selloon! Napin kanssa puhuttiin, että nähtäisiin siinä ekan kerroksen lavavirityksen luona. Mä en ainakaan ole lounastanut ennen sitä, joten ruokapaikkaan etsiytymistä kannatetaan.
 
Ok, yhdeltä lavan luona siis. Ja syömään mennään.

Mulla on sitten ainakin Napin numero muistissa, joten pidähän puhelin mukana! Soittelen jos joku meneekin vikaan eikä ehditä.

Me jätetään torstain treffit nyt väliin. Sori Säde, olis kyllä ollut kiva teilläkin käydä, kun en ollut viimeksikään.

 
moi,

elsalla on lämpöä 37.8 ja vähän yskinyt :( en vielä tiedä päästäänkö huomenna mutta jos elsalla ei ole aamusta lämpöä ja vaikuttaa pirteältä ja uskallatte meitä treffata (?), niin kyllä me yritetään lähteä matkaan.
 
Ollaanko me sovittu klo 13 huomiseksi Säteen luo vai sekoitanko muihin treffeihin?

Voisin tuoda vaik karjiksia tai jotain muuta vastaavaa suolaista.

Toivottavasti Elsukka paranee!

SeInka, oli tosi kiva tavata tänään. Toivottavasti pääsette uudestaan mukaan.
 
me ei päästä :( elsalla nousi yöllä yli 39 kuume ja yskii kovasti. mennään kohta lääkäriin kun maanantaista asti ollut sahaavaa kuumetta (ma nousi, ti laski, eilen ip taas nousi ja tänään korkea kuume).
 

Yhteistyössä