Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Kiitokset kaikille treffiseurasta :). Ja juu kylla mielellaan tullaan uusiksikin, tanaan tosiaan jumppailemaan taas, mutta ens viikolla pitais paasta.

Tosi kurjaa toi Elsan kuume :(. Toivottavasti osaavat laakarissa jotain sanoa.
 
Elsalle ja äidille :hug: . Toivottavasti nähdään Konstalla ens viikolla :).

Toivottavasti Dalilla pelkkää elämän tuskaa (vai onkohan se sittenkään parempi vaihtoehto :D). Nähdään toivottavasti taas pian.

Älkää muut nyt sitte peruko! Mä kokeilin sitä kakkua ja tarviin nyt mielipiteitä B) .

Hajoilen täällä muuten hieman ku ei vieläkään siitä työpaikasta oo kuulunu. Tulee vähän toivoton olo :headwall:. Alkaa mopo kohta keuliin niin sanotusti :LOL:
 
Hellou. Sovittinko me nyt niin, että kaikki ostaa pienen lahjan synntäreille? Vai tehdäänkö nyt se lelujen kierrätys -juttu?

Mä lupasin värkätä jonkinmoisen kakku/torttu/makean viritelmän ja tarjoan kahvit, maidot, mehut, teet yms. muut oheistarvikkeet!
 
hei,

jos me päästään niin tuodaan lahja ja jos muistetaan, niin myös leluja vaihtoon. elsa on ollut nyt 3pv kuumeeton ja tällä hetkellä normi touhukas, mutta kyllähän tuo neiti vielä väliin saa yskänpuuskia ja silloin nenäkin vuotaa... :/ en tiedä tarttuuko tauti kuinka kovasti vielä, sanokaas te terveydenhoidon ammattilaiset :attn: tekis hirmuisesti mieli lähteä mutta en kyllä kellekään halua tätä tautiakaan tartuttaa :|
 
AAM
mä mietin että jos ehdittäis tulla 16 jälkeen (todnäk lähempänä puol viittä, ruuhkasta riippuen) kun olen heittänyt pojan kotio? mut katsotaan.. soitan vaikka ip:llä Nappi sulle...
Ai ni ne unehtuneet lelut voidaan kai tulla hakemaan ohimennen jos on partyt päättyneet jo silloin.. :D
 
Mekin ollaan tulossa, jos ei mitään ihmeitä satu. Tuodaan lahja, vaihtiksia ja ehkä vaikka jotain salaattia. Taas lohta...
Vaaveli: Meillä kyllä Silja oli vatsataudissa yhden torstai-illan ja vähän vielä löysää kakkaa pe-aamuna, mutta silti seuraavana maanantaina tartutti vielä mummille taudin. Eli ilmeisesti kyllä voi tosi pitkään tartuttaa. Ei siis ollut tämä viikko, joten ei hätää. Mannalle en kyllä osaa sanoa mitään kurkunpäätulehduksesta.
 
Ai niin siitä vatsataudista vielä (norosta siis): kuulemma siihen ei kehity vastustuskykyä, vaan sen voi sairastaa useammankin kerran saman talven aikana. Voi kettu. Siljalla onkin ollut kahdesti kai; tosi lievästi kyllä molemmat.
 
Heips!

Mä ajattelin tehdä mokkapaloja. Vai pitäiskö sittenki tuoda vaan karkkia tms. jos Nappi tekee jo jotain makeeta? Suolasta hyvää on kuitenkin jo tulossa... HMM. No mä tuon jotain :)

Manna, http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm?id=455&sprog=4&grp=4&menu=12 eli ton mukaan Elsa vois tulla mukaan kemuihin :)

Vaaveli, en usko että enää tarttuu. Kakassa norovirusta saatta olla, mut tuskin leviää jos kädet on hyvin pesty peppupesun jälkeen.
 
Mä teen kakkuloisen, että mokkapalat käy hyvin siihen kylkeen :p Ja vaihtiksia taidetaan tänään myös kaivella tuolta laatikoista.. ja lahjakin koitetaan löytää :D

Sopiihan kaikille, että mukaan tulee yksi mamma helmikuussa syntyneen tytön kanssa? Mun yks kaveri ei päässy tulemaan Konstan synttäreille eilen ja haluisivat tulla käymään huomenna. Kerron heillekin tosta lahjasysteemistä, jos vaikka haluaisivat osallistua arvontaan :)
 
Vaaveli, en usko että enää tarttuu. Kakassa norovirusta saatta olla, mut tuskin leviää jos kädet on hyvin pesty peppupesun jälkeen. [/quote]

^Säteen tekstiä yritin lainata, eipä näköjään onnistunut.
Joo, mummi vaihtoikin Siljan kakkavaipan. Ja huomasin äsken, että tautihan olikin vaavelin perheessä äidillä eikä vauvalla. Tuskin äiti sitä tartuttaa.

Leluvaihtiksista: onko joku kiinnostunut ottamaan vastaan sellaisen muovisen "rollaattorin" eli kävelytuen, josta saa tosi paljon erilaisia ääniä nappeja painelemalla? "Minä olen apina" "valkoinen" "yksi kaksi kolme neljä viisi" "aja varovasti" ja muuta vastaavaa. Äänet saa kyllä pois. Sen nappulaosan saa irti jalustasta, jolloin sillä voi leikkiä lattiallakin. Meillä Silja kyllä tykkäsi siitä aikansa, mutta nyt kun osaa kävellä, niin enää ei nappaa.
 
Meilla on noro :(. Knut on oksentanut viime yosta, mies aloitti puolisen tuntia sitten. Omaa vuoroani odotellessa. Eli ei olla huomenna tulossa nyt sitten :(.
Ma luulin, etta taa jatkuva sairastelu alkaa vasta paivakoti-iassa!
Paranemisia muillekin sairastelijoille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilia cordata:
Leluvaihtiksista: onko joku kiinnostunut ottamaan vastaan sellaisen muovisen "rollaattorin" eli kävelytuen, josta saa tosi paljon erilaisia ääniä nappeja painelemalla? "Minä olen apina" "valkoinen" "yksi kaksi kolme neljä viisi" "aja varovasti" ja muuta vastaavaa. Äänet saa kyllä pois. Sen nappulaosan saa irti jalustasta, jolloin sillä voi leikkiä lattiallakin. Meillä Silja kyllä tykkäsi siitä aikansa, mutta nyt kun osaa kävellä, niin enää ei nappaa.
Mun tekis melkein tuollaista mieli kokeilla Beanielle.. Meillä kun ei ole vielä edes taaperokärryä kun on esikoisen kummitädin vintillä, missä on ollut lainassa sellaiset 9 vuotta. :whistle: :D

Mutta mitä vaihtikseksi..
 
Konsta rakasti tollasta rollaattoria kun oltiin kylässä kaverin luona :) Mutta täällä löytyy jo äänetön rollaattori ja sillä meno on välillä "hieman" liian rajua.. varmaan ei tulla koskaan saamaan takuuvuokraa takasin, kun seinät on niin lommoilla.

Ikävää kun niin monessa paikassa on nyt kipeyttä ilmassa.. me o.llaan oltu jo melkein kaks viikkoa terveinä.. ihmeellistä *koputan jo*. Mutta tervetuloa kaikki jotka tuntevat itsensä suht terveiksi :)
 
mä luulen et meidän pitää jättää huominen väliin :( harmittaa ihan älyttömästi :( olin jo ajatellu et vihdoin päästäs jonneki ja näkis teitä ja elsaki ois tervehtynyt, mutta kyllä se vielä köhii etten uskalla lähteä jos toi tauti tarttus :| voi itku. no, pitäkäähän oikein hauskat synttärit ja otetaan sit vaikka huhtikuun puolivälissä uusiks, jos on huomenna iso kato. joo, ja jos ihme tapahtuu ja elsa ei röhise enää huomenna, niin tullaan kyllä.
 
me ei päästä tulemaan :( rasmus on kyllä ollut kuumeeton pari päivää, mutta yskii jatkuvasti ja nenän alla keltaiset jojot :/ taitaa vielä meiltä tarttua,kun vajaa vkko köhimistä takana..jos me sitten seuraavalla kerralla :D
 

Yhteistyössä