Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

Mulla poistetaan maanantaina 3 viisuria, eli voinnin mukaan tullaan, kauheita dynamiittipainkillereitä ei voi napsia niin tiistai on ehkä out.. Lauantaina on vihdoin ja viimein ristiäiset eli perjqantaina on muuta puuhaa.. eli ke tai to(!!!) olis ehkä parhaat :whistle:
 
No nyt meki päästäs Kaapon kanssa treffeille ensviikolla.. ja mikä päivä tahansa.. ja saatas jättää isoveikkaki isin kanssa kotio.. :D Mikä tahansa minne pääsis kätsysti julkisilla olis kans meille paras.. =)
 
No olisiko sitten keskiviikkona klo 12 Kampin keskuksessa siellä ylemmän kerroksen (4. tai 5.) kahvilassa, jossa istuttiin ihan ekalla miitillä (muistaako joku eksaktin nimen ja kerroksen)? Myös Sanomatalon perinteinen mammakahvila Wayne's Coffee olisi hyvin julkisilla saavutettavissa.
 
Sniif.. tahtoo miittiin mukaan. :(
Mul on tylsää täällä.. :snotty:

Tulipa eilen Ateenan reissulla koettua sellainen ukkoskuuro, että oksat pois. :eek:
Kunnolla jyrisi ja välähteli eikä väliä ollut yhtään. Ja satoipa siellä hetken ajan rakeitakin. :eek:
Jäätiin jumiin yhteen autokauppaan kun niin vettä vihmoi, joutui myyjät laittamaan ovetkin lukkoon kun eivät pysyneet kiinni ja kun kuitenkin oli koko lasia. :saint:
Ja kadut tulvi vedestä niin rankasti sitä satoi.
 
Johtoon siis =) Sanomatalolla on usein niin täyttä, että hyvä kun mahtuu jonkun yhden mammakaverin kanssa sinne kahvittelemaan. Johdossahan oli ihan hyvin tilaa ainakin sillon aamulla. Miten olis sellanen brunssiaika, eli noin kello 11?
 
Voi ei Kadak! Me jo mietittiinkin että missä oot.. No meillä ei ainakaan pitäis olla ens viikon keskiviikkonakaan mitään ihmeellistä (toivutaan varmaan vaan muutosta.. ) eli me varmaan voitais treffailla sillonkin. Mites muut?
 
Olen pian 22 täyttävä lähihoitaja jolla on kokemusta vauvojen/lastenhoidosta.
Harrastan laulamista ja olen iloinen, sekä rauhallinen hoitaja jonka rakastaa lapsia ja jolla on aina syli aivoin.

Jos siis tarvitset luotettavaa hoitajaa pääkaupunkiseudun alueella niin minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse niin kerron itsestäni lisää.

Sähköposti; tiina267@hotmail.com

Mukavaa kesää!
 

Yhteistyössä