Kotka asuinpaikkana

No toki täältäki narkkareita löytyy, mutta niin...

Mussalo ei tietääkseni ole paha paikka. :D Sielläkin hetken epävirallisesti asunut. Karhuvuori on hirveä paikka asua. Hovinsaari ja Suulisniemi villejä paikkoja myös. Tai ainakin näin sanotaan, en tiedä nykytilannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mua Kotkassa vituttaa se,että ne älypäät kärrää paskansa tänne haminaan,mitän v*tun järkeä siinäkin on |O :headwall:
Ja vituttaa niitten yritys rohmuta Haminan satama :snotty:
Mä olen Uusi-summalainen ja arvaa ärsyttääkö :kieh:
Jaa, eli meillä on tuollaiset 1-3km välimatkaa varmaankin ;)

Me asutaan siinä "makeessa" taajamassa Uuden-Summan ja sataman välillä :wave: :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mua Kotkassa vituttaa se,että ne älypäät kärrää paskansa tänne haminaan,mitän v*tun järkeä siinäkin on |O :headwall:
Ja vituttaa niitten yritys rohmuta Haminan satama :snotty:
Mä olen Uusi-summalainen ja arvaa ärsyttääkö :kieh:
Jaa, eli meillä on tuollaiset 1-3km välimatkaa varmaankin ;)

Me asutaan siinä "makeessa" taajamassa Uuden-Summan ja sataman välillä :wave: :p :LOL:
Meillä on joskus ollu siitä puhettakin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä suosittelen,että muutat hovinsaarelle tai kauhuvuoreen,sieltä löytyy parhaimmat bileet :attn:
:D
Keskustassa mä voisin häthätää vielä asuakin,kaupat on niin lähellä :p
Se on totta. :) Pasaatiki kävelymatkan päässä. Täältä puuttuu sairaala ja isot kaupat. Muut täällä onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mua Kotkassa vituttaa se,että ne älypäät kärrää paskansa tänne haminaan,mitän v*tun järkeä siinäkin on |O :headwall:
Ja vituttaa niitten yritys rohmuta Haminan satama :snotty:
Mä olen Uusi-summalainen ja arvaa ärsyttääkö :kieh:
Jaa, eli meillä on tuollaiset 1-3km välimatkaa varmaankin ;)

Me asutaan siinä "makeessa" taajamassa Uuden-Summan ja sataman välillä :wave: :p :LOL:
Meillä on joskus ollu siitä puhettakin ;)
On vai? No en mie muista mitään taaskaan :whistle: :ashamed:
 
Zoe-F
Oon asunnu ihan Kotkan saarella, Hovinsaarella, Hovilassa, Kymin korvessa ja nyt asun Alahovissa. Itte oon aina viihtyny hyvin, mutta itte kotkalaiset onkin aika persiistä. Meinaan että jos sanot jolleen että meet hakemaan loton, niin juttu kulkee ja vääristyy niin, että viimestää viikon päästä sua tullaan onnittelemaan lottovoitosta :headwall:
Alahovia pidetään edelleen jonaan ghettona kans, ja luullaan että täälläkin asuu vaan narkkiksia ja mamuja, mutta ei niillä taitais olla varaa tollasiin autoihin mitä täällä on, suurin osa asunnoistakin on muutettu omistusasunnoiksi, siinä saumassa mä ostin tän kämpän, kun halvalla sai.
On täällä kyllä pari mamua, asuu tässä samassa talossa, niillä on varmaan kakskyt kertaa kalliimpi auto kun mulla ja ukko käy säännöllisemmin töissä kun minä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Oon asunnu ihan Kotkan saarella, Hovinsaarella, Hovilassa, Kymin korvessa ja nyt asun Alahovissa. Itte oon aina viihtyny hyvin, mutta itte kotkalaiset onkin aika persiistä. Meinaan että jos sanot jolleen että meet hakemaan loton, niin juttu kulkee ja vääristyy niin, että viimestää viikon päästä sua tullaan onnittelemaan lottovoitosta :headwall:
Alahovia pidetään edelleen jonaan ghettona kans, ja luullaan että täälläkin asuu vaan narkkiksia ja mamuja, mutta ei niillä taitais olla varaa tollasiin autoihin mitä täällä on, suurin osa asunnoistakin on muutettu omistusasunnoiksi, siinä saumassa mä ostin tän kämpän, kun halvalla sai.
On täällä kyllä pari mamua, asuu tässä samassa talossa, niillä on varmaan kakskyt kertaa kalliimpi auto kun mulla ja ukko käy säännöllisemmin töissä kun minä :ashamed:
Mieki asunu Alahovissa, oli mielestäni suht rauhallinen paikka. :)
 

Yhteistyössä