susseN onnea =) :flower: eihän tässä kuumeilevat huhtivauvat ehdi pinoutua ollenkaan, kun plussaa vaan pukkaa joka suunnasta
en mä vielä usko ettei
kadak myös sieltä yllättäisi parin päivän päästä, eikös niissä testeissä lue että päivänä jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa voi testaa? että malta pari pv vielä
hemulin lilja nukkunut hienosti! mahtaa olla ihanaa =) meilläkin mennyt muutama yö ilman imetyksiä, tuntui tosi hienolta, vaikkei meillä erityisen huonosti ole yleensä nukuttukaan. reissut ja taudit kyllä häiritsee unia ja niitä meillä on riittänyt :/
elsa onkin
taas kipeänä maanantaista asti ollut sahaavaa kuumetta, eilen jo ajattekin että tervehdytty ollaan, niin eikö illaks pukannut korkean kuumeen. puolilta öin oli jo 39 ja neiti yski keuhkojaan pihalle, niin tänään käytiin lääkärillä ja
kurkunpääntulehdushan siellä on. ja neiti on kyllä niin kipeä ettei koskaan ennen, ei muuta kuin nukkuu, syö rintaa ja hereillä ollessaan pötköttelee hiljaa minun sylissä. ihan sydäntä särkee katsoa reppanaa niin kipeänä, ettei edes leikkiä, istua tai jutella jaksa :'( suppoja olen antanut nyt 6-8h välein ja silloin tuntuu aina hetkeksi auttavan, mutta kipeä on neiti silti.
mitäs vielä, niin
napin konstalle iso hali huomiseen putkitusoperaatioon :hug: toivottavasti konsta toipuu nopeasti.
ja kiitokset
välikausihaalariasiaa kommentoineille :flower: kiva kun täältä saa aina apuja =) mä luulen että meille hankitaan yksiosainen vettähylkivä puku ja siihen päälle kurikset eriksen. luulen että noin kuivuu vaatteet paremmin ja itse puku hengittävämpi myös kuivilla keleillä. myös huutiksesta vois käydä pukuja katsoon.
herkuista oli puhuneet niin meidän neiti on saanut maistiaisia niin kaikesta etten tiedä kehtaanko edes kertoa... :ashamed: mut (tietystikin) suklaata, jätskii, limsaa, pullaa, kermavaahtoa, vahvoja juustoja ja kakkua, lisäksi myös sipsii ja irtsareita... neiti on ihan himona etenki suklaaseen ja emmental-juustoon, muita herkkuja onki maisteltu vaan kerran ja ihan pienesti. mut kaikkea saa mitä mekin, jos älyää pyytää (ja yleensä tajuaa kuten listasta huomaa!).
nyt kun tulee yks vee naperoilla pikku hiljaa täyteen, niin on jotenkin pyöriny mielessä elsan pikkuvauva-ajat hirmuisesti. muisteleen kuinka ihanaa oli kun neiti oli just syntynyt, kun päästiin kotiin ekaa kertaa, kun elsa hymyili ekan kerran jnejnejne. mietin myös mikä on ollut
ihaninta ja kamalinta vuoden aikaan, niin ihaninta on ehkä ollut pitkät rauhalliset aamut kaksin elsan kanssa, herätä siihen kun pieni nyytti tuhisee rinnalla :heart: myös elsan nauru ja aito elämisen ilo sekä imetyshetket kun toinen tapittaa tiiviistii silmiin on olleet ihania hetkiä kokea. kamalimpia sitten on olleet nämä sairastelut, etenkin se noro ja nyt tämä kurkunpäätulehdus, sekä (ylläripylläri) yövalvomiset, etenkin ne joihin on liittynyt huuto-kiukku-potkuraivareita.... no, jälkimmäiset nyt ei niin kamalia, taudit on paljon pelottavampia ja oikeasti kamalia.
joo, nyt jätän fiilistelyt (mut saa jatkaa, ois kiva kuulla mitä teillä päällimmäisenä jäänyt vuodesta mieleen
) ja palaan konkreettisimpiin puuhiin eli alan jäljestää kadonnutta räkäimuria.
t. manna + pieni reppana Elsa-potilas