moi pitkästä aikaa =)
solina mulla ainakin kirjoittelu jäänyt vähemmälle... neitin touhujen seuraaminen vie niin paljon aikaa ettei yksinkertaisesti enää ehdi istahtaa pitkiä aioja koneelle. käyn kyllä usein lukemassa josko joku olisi ehtinyt kuulumisia kirjoitella, niitä on aina tosi mukava lukea =)
millipilli oli ihana kun kävit kertomassa mitä teille kuuluu ja ihana kuva aamusta :heart: kuulostit aivan upean positiiviselta vaikka vauvavuosi ei varmasti ollut sellainen kuin olit ajatellut. tsemppiä sinulle!
tonaattori tervetuloa mukaan :flower: tänne mahtuu hyvin!
superheppulin pikku-inkulle ja kaikille 1 vuotta täyttäneille sylin täydeltä onnea :flower: anteeksi en nyt muista kaikkia, kun en ole yli viikkoon ehtinyt kirjoitella enkä poikkeuksellisesti käydä täällä lukemassakaan päiväkausiin (oltu reissussa ja menossa) :ashamed:
kadak voi miten jännää!! onnea ultraan ihan hirmuisesti. tulehan sitten kertomaan uutiset. samoin
happyn ja muiden odottajien kuulumisia odotan aina erityisen kovasti =) se raskausaika oli niiiiiin ihanaa (paitsi epävarmuus, huoli, pahoinvointi, närästys, selkäkivut jne... => aika taitaa kullata muistot
)
).( täällä oltu tosiaan taas reissussa, ihan kotimaassa ja sitten ruotsin laivalla, ja vkl tehtiin jotain käsittämätöntä, nimittäin jonotettiin 2yötä ja päivää
uutta hitas-asuntoa (hintasäännöstelty kämppä helsingissä ) taivasalla
voi elämä!!! mutta tälleen me siis saatiin aivan unelma-asunto n 150.000-200.000(!!!!) euroa halvemmalla kuin vapailta markkinoilta. uusi koti sijaitsee lähellä keskustaa ja hyviä kouluja, siinä on 4h+k+s (eli voidaan asua loppuelämämme siinä ) ja bonuksena vielä elsukalle mummola naapuritalossa
ainiin, ja lintsillekin on kävelymatka, että siinä on kesähuvit taattu neitille! mä olen niiiiiin onnellinen että meidän asunto-ongelmat ratkes nyt tässä, te maakunnissa asuvat ette voi uskoa miten älyttömät nää helsingin asuntomarkkinat on... meidän mielestä tuo yksi vkl jonotusta oli pieni uhraus sen asunnon eteen, vaikka sekopäiseltä kuulostaakin =)
mitäs muuta... elsa on taas vähän yskässä ja nuhassa
neitillä on kyllä koko tämä vuosi ollut yhtä sairastelua. vien huomenna taas lääkärille, kun on muutenkin korvatulehduksen jälkitarkastus. saa nähdä milloin saadaan elsa taas kasvu-urille, mulla alkaa jo oleen tosi huono äiti -fiilis kun toinen vaan sairastelee ja paino tippuu
mä käytän elsalla
ulkona joko fleece-asua jos nukkuu vaunuissa ja on tämmöset +10 ja aurinkoista, kuten viime päivinä. sitten jos on vähänki kylmempää tai toinen enempi kipeenä, niin äitiyspakkauksen haalari.
elsa
viihtyy mainiosti itsekseen. se on semmoinen touhukas pikku taapero, ettei äitiä paljon kaipaile kunhan lähistöllä pysyttelen. hirmuinen pulputus ja pikkujalkojen tepsutus vaan kuuluu, kun toinen painelee menemään. mutta kyllä äitiä silti tarvitaan, jos muksahtaa pahemmin tai tulee akuutti (yleensä max. 10 sekuntia kestävä ) sylin tarve :heart: sitte taas menoks. samoin illalla/väsyneenä äitin täytyy olla lähellä, muuten ei uni tule.
nyt neiti heräs, että se on aamutoimille ja moido :wave: aurinkoista kevättä B)
t. manna + elsukka 1v ja 2 vkoa :heart: