Aurinkoinen tervehdys kaikille!
Olen pitänyt hiljaiseloa nyt ihan oikean syyn takia, en laiskuuttani =)
Me ollaan tässä viikon sisällä muutettu uuteen asuntoon, joten oli toi nettiyhteyskin poikki hetken.
Mutta nyt olen linjoilla taas.
Saimme kipeästi kaivattua lisätilaa yhden makuuhuoneen ja 17m2 verran. Tässä asunnossa on aivan jättisuuri, ihana olohuone!
Neiti on vähän reilu 10kk ja neuvolassa mitat olivat 9450g ja 74cm. Painoa saisi kuulemma olla vähän enemmänkin, mutta minusta tyttö on aivan sopusuhtainen pullukoine poskineen ja reisineen
Aloitimme myös maitotuotteiden maistelun raejuustolla, joka näyttää maistuvan, eikä pieni annos kerrallaan näytä aiheuttavan masuvaivoja.
Riikkaa: kyllä meillä ainakin tulee ihan selvästi "hei hei" vilkutuksen yhteydessä, joten olet varmasti kuullut ihan oikein =)
Meillä ei vielä kävellä, mutta pienen hetken saattaa tyttö vahingossa seistä ilman tukea.
Mun työt on alkaneet sujumaan oikein mallikkaasti ja on oikein mukavaa sumplia työaikojaan perheen mukaan, ei toisin päin.
Mä just tuossa yks päivä mietin, että tosiaan, noin 1,5 vuotta ollaan täällä yhteyksiä pidelty ja kuulumisia/kokemuksia vaihdeltu ja kerrottu. Mulle tää on ainakin ollut tosi mukavaa ja antoisaa ja haluaisin vielä jatkaa pidempäänkin.
On tosi kiva "tuntea" teidät kaikki
Meidän pikkuneiti on kuumeessa ja kovin hellyydenkipeä, joten minua tarvitaan muualla, mutta palailen mahd. pian.
Mukavaa päivänjatkoa!!
Hupsis ja sohvi