+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Tervetuloa uusille ja iso :hug: sellaisen tarvitseville! Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille ja haamuilijoille! :flower: Ihanaa oli kirjata testituloksia. :D

Flunssani on pahentunut, joten voimat on aika vähissä. En ole jaksanut keskittyä, mutta olen käynyt kurkkimassa mitä tänne kuuluu. Olen koittanut levätä ja saada flunssaani paranemisen suuntaan. Vaikuttaakin nyt siltä, että pian alkaa helpottaa.

Alkukierrosta on ollut paljon stressiä, joten kierto on saattanut venähtää. Jos normaali aikataulu pitää ja kroppa toimii, niin ovulaation pitäisi tapahtua parin päivän sisällä. Vähän on oireita siihen suuntaan, mutta en ole kovin luottavaisella mielellä.

Pääsin vasta aamukahville aivojani herättelemään, joten nyt en osaa sen kummemmin kommentoida. Mukavaa päivää ja aurinkoista viikkoa kaikille! Iloisin mielin vappua kohti ja kovasti uusia plussia toivomaan. =)
 
En oo nyt kirjotella minäkään vähään aikaa, mut nyt tapahtu jotain ni pakko tulla kertoo.

Eli tänää on siis dpo 4 tai nyt veikkaan kyllä että dpo5, koska eile illalla alko aika kovat kivut, ja tänä aamulla pyyhkiessä tuliki tippa verta!!! Eli sama juttu mitä mulle kävi viimeks ku olin raskaana, mut sillo luultavasti oli jo dpo7. Nyt kyllä jännittää.

Ja en tiiä uskallanko juua lauantaina! :( Vaikka eihä se vielä voi mitenkää vaikuttaa sillo????
 
Noista liuskatesteistä vielä haluaisin ihmetellä täällä... Eli, kun itsellä oli noita kaikista herkimpiä testejä ja olen lueskellut, että tosi moni saanut niillä tosi aikaisen plussan. Niin itsellä, kun kierto oli 28-30, yleisimmin tuo 28 päivää, niin kp 30 antoi täysin negan. Vielä kp 31 oli puhdas nega. Vasta kp 33 tuli plussa. Eli itsekin luulin jo ettei tärpännyt, kun luotin liikaa testien herkkyyteen. Ehdi jo itkeä ja raivota :kieh: kun niin negaa.

Eli kannattaa totisesti pitää toivoa yllä niin kauan kunnes vuoto alkaa... jos on alkaakseen =)

Rrrrrrrrrrrutkasti plussapuhureita Teille jokaiselle :heart:
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Sone Nii totta... :)

Vitsi on kyllä outo olo masussa koko ajan. Mä oon kyllä nii varma että raskaana nyt ollaan. Sit tipun korkeelta, mut uskon kyllä vahvasti tällä hetkellä!
:flower: :flower: :flower: :flower:
 
keskiviikko 28.4.2010



Heathy.......................kp46/26.........................2. lapsi........yk4
A-H.............................kp36/28?............22v. .....2. lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp35/25-30.....................3/4. lapsi....yk2?
pia..............................kp34/29..........................5. lapsi.......yk2
Marble........................kp33/28-34
Jade-.........................kp31/31...........................1. lapsi........yk3
marika 83..................kp31/30-36.........................1. lapsi......yk4
Nasukka82.................kp29/28-30........27v.........2. lapsi.........yk9
Piupula.......................kp25/30-48.........24v........1. lapsi.........yk8
very important baby...kp23/28-32..........29v.........................yk9
Onnellinen x5.............kp23/25............................5. lapsi........yk3
inspire........................kp22/31............................1. lapsi
Jinda..........................kp18/32.............................1. lapsi........yk2
mamitus.....................kp18/28..............26v.........2. lapsi........yk4
Mukiin menevä...........kp18/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
icefairy.......................kp17/28-35.........23v.........2. lapsi........yk2
macy gray..................kp17/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
wilkat.........................kp16/35.............................3. lapsi.......yk6
samara88...................kp13/22-27.......................1. lapsi........yk3
Milja Sivupolku............kp12/28-30.......................4. lapsi.........yk1
BloodyEnd..................kp11/30...............19v........1. lapsi........yk29
Auneliini.....................kp6/28................27v..........2. lapsi........yk3
Mariel85.....................kp6/?..................................2. lapsi........yk1
toiveikas -87..............kp4/30................23v.........2. lapsi
MiiJane76...................kp3/26-34..........33v.........4. lapsi.........yk26
saraji..........................kp2/28-30..........33v........4. lapsi..........yk3
Sophie84..............................................................2. lapsi........yk1
NeliApina..............................................................4. lapsi
Minnäi


TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone
Coya
Kristen
Paha päivä



PIINAILIJAT
Jade-..........................dpo15
MiiJane76....................dpo15
Onnellinen x5..............dpo11
very important baby....dpo9
Piupula........................dpo7
marika 83....................dpo6
icefairy........................dpo5



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ..........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?
Viulu...............26.4. .........kp33/28-30.................4. lapsi..........yk2
babar.............11.4. .........kp35/35.........dpo12....2. lapsi..........yk3




HAAMUILIJAT
Neppi...........26.4. ......kp42/28-??........................3. lapsi.......yk1
 
Huomentapäivää neidot ja rouvat! Ihanasti paistaaa urinko ja tuulikin on tyyntynyt eilisen kaatosateen jälkeen. Ulkona on raikasta ja keväistä. Ruukkuruusu pääsee tänään terassin pöydälle ja iltapäiväkahvit nautitaan pihalla. Hieman kun sää lämpenee, niin tuntuu jo ihan kesälle. =)

Normaalin aikataulun mukaan mulla pitäsi olla ovis tänään, mutta eipä juuri siltä tunnu. Valkovuodon rakenne on kyllä muuttunut, mutta uskon oviksen myöhästyvän ainakin muutamalla päivällä. Nippailujakin on tuntunut niin vähän viimepäivinä, ettei tuolla taida kovin paljoa tapahtua. Lämpöjä en ole nyt mittaillut, koska flunssakin sotkee tulosta eikä minua palella ollenkaan.

saraji > :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon! bd

Joku kysyi ollaanko kerrottu lapsen yrittämisestä enkä tainnut siihen vielä vastata. Olen puhunut joidenkin ystävieni kanssa, mutta perheemme eivät asiasta tiedä. Olen kaivannut tukea tähän uuteen tilanteeseen ja raskautumisen vaikeuteen, kun esikoisen aikaan tätä ongelmaa ei ollut. Osalle olen vain sanonut, että lapsi on tervetullut ja muutamalle kertonut koko totuuden. Mieheni ei juurikaan asiasta puhu, ainakaan tietääkseni. Pco:stani tietää useampi ja osa luuleekin, ettei sen takia vauvakuumeilu ole ajankohtaista. Toisaalta se onkin ihan helpotus, niin eivät sitten kysele.
 
Tää vaikuttaa kaiken kaikkiaan niin ihanan positiiviselta ja kannustavalta pinolta, et tahtois mukaan. =)

Toisesta täällä haaveillaan. Varsinaisesti ollaan ajateltu alottaa yritys seuraavasta kierrosta eli menkkoja odotellaan tulevaksi (ehkä jo tulevana viikonloppuna. :wave: ).

Tsemppiä kaikille mukin puolesta!
 
Ihanaa lukea, että täällä on toiset jopa plussailleet! Onnea älyttömästi ja nyt niitä tarrasukkia ja teippiä paljon pitämään pienet ihmeet tarrautuneina! :heart: :heart:

Isot halaukset ja voimia kaikille sitä tarvitseville, kyllä meitä koetellaan. :hug:

Valkkaria on alkanut tulla runsaammin, joten ovin selvästi lähestyy. 2.päivä pitäisi siis ovulaation olla, mutta veikkaan, että on jo 1. päivä, sitä odotellessa siis. Huomenissa ajattelin pupuilut aloittaa ja nyt kyllä makaan sitten tunnin jalat kattoa kohden aina pupuilujen jälkeen, sanokoon ukko mitä sanoo. :D Miestä siis vähän häiritsee tällaiset hommailut, mutta ei auta. :LOL:
Positiivinen fiilis tällä kertaa, eikä ole semmoista pakko onnistua fiilistä, vielä. Ehkä se vielä sieltä tulee minullekin se plussa sinne testiin. :heart:
 
mgmut voi siirtää tonne plussanneisiin kanssa. Kai se on pakko uskoa että raskaana sitä nyt ollaan. Tänään tuli niin selkeä plussa apteekin raskaustestiin :heart:
Taidan hipsiä tuonne joulukuisiin...
Toivon kovasti vauvatuulia tähän pinoon ja ihanaa kesän odotusta kaikille!!!!
 
Onnea ihan mielettömästi babar!!! :flower: :heart: Nyt tarrasukkia iso pino sinulle ja masuasukille. <3

Ihanaa, kun niin moni on plussannut nyt lähiaikoina. Antaa toivoa meille muillekin. Ehkä meitäkin vielä onnistaa. Omalle kohdalle ei voi kuin toivoa ja rukoilla, että sitä pääsisi tammikuisiin tai viimeistään helmikuisiin. Aina on toivoa.
 
Kiitos mg. =)
Onnea vaan plussanneille kovasti! :flower: Minä odotan innolla uutta ovista jotta päästään taas yrittämään, mies on ihana kun on aivan täysillä tässä hommassa mukana ja yhtä vauvakuumeinen kuin minä! :heart:
 
icefairy: jännittävää!!! Toivotaan parasta! =)


saraji ja Jade-: :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

babar: Onnea hirmuisesti!!!!! :flower:

macy gray: Jaa sulla on myös pco. Onko sulla nyt jotain apuja mukana yrityksessä?? Minkä ikänen teillä esikoinen? =)

).( Loppuis jo nä menkat ni pääsis kunnon yritykseen! =) Vieläkin jotain tuhrua lykkää vaan. Meijän yrityksestä tietää muutamat läheiset. Mun on vaikea olla mistään hiljaa.. :ashamed:
 
Mariel85 > Sain metformiinit avuksi painon pudotukseen, mutta ei ole vielä yhtään tippunut. (Olen nyt reilun viikon syönyt toisesta 100kpl:n paketista) Motivaatio ruokavalion kontrollointiin ei ole kovin korkea, joten on tullut herkuteltua. Koitan nyt saada itseäni niskasta kiinni ja lisätä myös liikuntaa. Jospa se viimein kesää kohti alkaisi vaikuttaa. On ollut annostuksenkin kansssa ongelmaa, kun on aiheuttanut huonovointisuutta. Nyt on onneksi helpottanut ja ehkä piankin pääsen nostamaan annoksen maksimiin eli neljään tablettiin päivässä. Esikoiseni on hieman vajaa 3-vuotias.
 
Ihana kun plussia pärähtelee :flower:

).( oon alkanu nyt vähän kuntoileen et sais jotain muuta ajateltavaa. Painoo ei siis kyllä tarvi tiputtaa, päin vastoin, mut kuntoo olis kiva kohottaa ja saada vähän lihaksiakin :)Toivottavasti into kestää kauemmin kun pari päivää.
Toinen päivä nyt clomeja menossa eikä mitään sivuoireita niistä, niinkun ei ollu viime kierrossakaan. Olispa ihana kun tää alku kierron ressittömyys kestäis sinne menkkoihin asti, mut ei ku hirvee hermoilu alkaa oviksen aikoihin ja tuntuu ettei mieleen mahdu mitään muutakun tää vauva homma... ja aikakin kuluu sillon niin hitaasti |O
 


minut saa siirtää plussanneisiin, soitan tänään neuvolaan ja varaan ajan :heart:


Ihan hirvittävästi stemppiä muille yrittäjillle, tulkaa pian perässä!!!!


Jos jotain kiinnostaa tai kenellekkään on apua niin, meillä vauvaresepti oli että molemmat söi jo ennen yritystä: monivitamiini, foolihappo, omega. Yrityksen aikana minä söin lisäksi ihan hirvittävästi bataatteja (nyt oksettaa jo ajatuskin!) sillä jostain luin että se auttaa ovuloimaan, greippimehua join myös ja söin babydisperiiniä. Tuohon babydisperiiniin muuten alkaa olla aikamoinen luotto nyt nimittäin, kakkonen tärppäsi vuoden yrittämisen jälkeen ekasta disperin kierrosta ja tämä kolmonen myös! Lisäksi harrastettiin seksiä jokaikinen päivä, kiinteyttää muuten kivasti takamuksen, nyt on niin timmi pylly että :LOL:
 
HUomenta!

Onnea neppi :heart: mitä tuo babydisperin on? ja mistä sitä saa :p Heti alkoi kinnostamaan :p

).( Tänne ei mitään uutta, ei oireita, jos turvotusta ei lasketa, kolmas päivä putkeen, kun ilmaa vaan kertyy mahaan. Jos oiekein muistan niin taisi olla viime kierrossa sama juttu näihin aikoihin, että seuraavaa kiertoa kohden taas mennään..

plaah, täytyy töihin porhaltaa-->

Mukavaa vappua kaikille!!! :flower:
 
Olikos niin, että oviksen jälkeen tuota babydisperiniä syödään??

Itsellä ei kummempia, kaksi clomia on syöty ja toistaiseksi ilman oireita. :) Tosin en ole kamalasti ehtinyt omaa kehoa ees tarkkailee, kun on ollut muuttokiireitä. Tänään uuteen omaan kotiin. :)

Jotenkin aattelin, että jos sais tän yrityksen jäämään ajatuksissa taka-alalle, mutta kyllä mä täältä käyn kaikki raskautumisvinkit noukkaseen.

Osaako joku clomilainen muuten sanoa, vaikuttaako se ovis ajankohtaan?? Itsellä kaksi kertaa bongannut oviksen kp 15 ja 16. Aikaistuuko, myöhästyykö vai pysyneekö samana?? :) Kiitti etukäteen, jos joku osaa jotain sanoa.

Mukavaa Vappua kaikille! Ja onnea myös plussanneille.
 
:flower: Onnittelut Neppi! :flower:

Toi babydisperin kuulostaa mielenkiintoselta. Samoin en oo kuullu bataatin vaikutuksista, mutta aina sitä oppii. :) Kiitti siis vinkistä! Bataatti kauppaan... :p

Hei, mitäs te kanssa ihmiset tiedätte allergialääkkeiden vaikutuksesta ovikseen tai muuten. Itellä koivuallergia, mut ei nappais nyt syödä lääkkeitä, kun koskaan tiedä miten voi vaikuttaa pienokaiseen. Viimeksi, kun olin raskaana, mulla ei juuri allergiaoireita ollu, joten en tarvinnu lääkitystä. Lounto taas hoiti asiat parhainpäin. Nyt on vähän eri juttu, kun ollaan vasta yrittämässä, niin ei hormoonit näytä auttavan. Nokka vaan vuotaa ja tuntuu, et tukehtuu.
 

Yhteistyössä