+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macy gray
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Unelmahöttö!!! :heart: :flower: Toivottavasti voitaisiin jatkaa juttua joulukuisissa:)

Tervetuloa Jade-

Harmitus Piupula :hug: Onneksi olet itse silti hyvällä mielellä, tsemppiä uuteen kiertoon!

Josko sitä testailis sitten... katotaan viittinkö, kun pelottaa jos tuleekin nega...

Heippa!!!
Vähän väliä sattuu mhaan niinku menkat alkais ja sitte se menee ohi..oisko niinku supistus oloo...koska se testi voisi näyttää positiivista, jos ovispäivä oli kp 10 ja nyt kp 22 mikä mun dpo o , eihän se voi olla 12 jos alkaa -1 on ovis päivä ja sitte 0,1 jne.. osaako joku selittää?

Heips :wave:
Mukavan tuntuista porukkaa täällä =) Haluaisin itsekin liittyä mukaan, mutta mulla ei ole mitään hajua mun kiertopäivistä. Lopetin Cerazettet 19.3. ja nyt odottelen menkkoja, mutta eivät ole vielä alkaneet. Mulla oli viime viikolla aika selviä oviskipuja mut en tiedä voiko se olla mahdollista, ku mitään menkkoja ei kuitenkaan oo ollut :/

Mahdollinen tuleva vauva olisi meidän neljäs lapsi :heart:
Vauvakuume on taas ihan mahdoton ja tää odotteleminen on toooosi piinaavaa.

Keväisiä ++++tuulia toivoo: Milja :wave:

Unelmahötölle Onnea plussasta..! :flower: Kertokaas tyhmälle mitä tarkoittaa noi piinailijat ja niissä noi dpo:t? :snotty:

Täällä on ihme huippausta havaittavissa ja nenään ottaa kaikki ihmehajut, mutta mulla on niin hyvä mielikuvitus, että pystyn luultavasti kehittelee kaikki oireet mitä vaan löytyy.. :xmas: :ashamed:

Tervetuloa uudet!

Inspire mä en kyllä Clearbluessa ole onnistunut saamaan minkäänlaista pystyviivaa, ihan puhdas nega vaan! Se onkin Mammaksin liuskojen lisäksi ainut, johon luotan(tai no digiä en ole kokeillut)

Mukiin menevä "piinailijoista" voi seurata loppukiertolaisten jännäilyjä, dpo kertoo kuinka monta päivää on oviksesta kulunut. Sieltä sitten hypitään joko takaisin alkukiertolaisiin tai odotuspuolelle, jännää :o Mä olen itse taas ihan sekaisin kun pitää vaan lueskella muitten oireita ja yrittää pysyä nahoissaan. Mies on vielä töissä ja lapsetkin nukkuu...

kp 14, välil nippailee ja välil tuntuu paineentunnetta mut en silti usko että on tärpänny. Tikutin siis ilmeisen oviksen kp5 - en kyllä usko että oli, koska nyt oon tutustunu tähän Billings-menetelmään eli limojen tarkkailuun ja sen mukaan ovis ois ollu kait eilen :D en siis jaksa enää tikutella! Nyt vaan tyydyn odottamaan rauhas ja välttämään ko aiheesta stressaamista :whistle:

Kertokaas ovistesteistä tietävät: ohjeessa kun lukee, ettei aamupissaa tule käyttää(ovulaation testaukseen), koska lh syntetisoituu vai miten se oli, eikä testi reagoi. Niin MIHIN se sitten aamupissassa reagoi, jos reagoi? HCG:hen? :whistle: :p ;) En ole toiveikas, en...

Jotain muutakin erilaista on juuri tässä loppukierrossa. Nimittäin seksiasiat... hmmm. Kun yleensä ei tulisi kuuloonkaan, että suostuisin yhtään mihinkään toimintaan juuri ennen menkkoja, koska se yleensä sattuu eikä muutenkaan ole fiilistä. On jotenkin mehevä olo ollut viime päivän :) ja mieskin on sen kyllä huomannut. Sinänsä ei tule valkovuotoa niin paljoa, että pöksyihin tulisi, mutta on sellainen litisevä lotiseva olo tuolla sisuksissa :ashamed: Ihankun olisi koko ajan valmiina :ashamed: Anteeksi yksityiskohtaiset selostukset...

Ihan ekaks! Kiitos mg mahtavasta pinosta, ihania hymiötiä :D
Luin kyllä kaikki, mutta nyt on pää niin kipeä, etten jaksa kommentoida kummemmin, halit kuitenkin kaikille niitä tarvitseville ja onnea plussanneille! Piinailijoille pitkiä hermoja!

Oma olo; todella väsynyt, alavatsaa nippailee, lämmöt seilaa ihan omaa rataansa. Ensi viikolla pitäis mennä verikokeisiin onko koko ovista edes tapahtunut. Eli ei muuta kun odotellaan ja yritetään jaksaa tän yli väsyn kanssa.

Minnäi täällä taas kurkkii :saint: Kovassti odotuspuolelta tuon tulijaisiksi plussapuhuria :heart:
Voi että Vib jospa sieltä plussaa enteilis, mä plussauksen jälkeen kokeilin ovitestillä, ku olin niin paljon lukenut et ovistestinkin näyttää raskauden, niin olihan se itekki pakko kokeilla mitä se näyttää :D Nii testii paukahti mulla ainakin kontrolliviivan kaveriksi paaaaaaljon tummenpi toinen viiva. Ja en tehnyt etes aamupissasta. Mitä sulla näytti? Milloin r-testiä?

KS:lle tsemppiä!

Inspire, taitaa olla tärppi käynyt. Varovaiset onnittelut :heart:

Minnäi ja Myry 10+2

Helou!

Me käytiin pitkä keskustelu eilen miehen kanssa ja pidetään pieni breikki tässä projektissa. Taustalle siis voip laittaa miut, mut kommentoin kyl varmaan täällä silti.

Onnea Unelmahöttö :flower: Tervetuloa uudet!! Jotenkin tässä pääsiäiskiireissä unohtunut tuo kiertopäivien kyttäys, ehkä ihan hyvä niin. Nyt tosin tajusin, että mies poissa työn takia koko ens viikon ja silloin ois varmaan ovis :kieh: Josko saisin sen kotiin "siemennysreissulle" piipahtamaan jossain välissä...

Taas yksi piinapäivä illassa, menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään, mutteivät vielä ole alkaneet. Surukseni mun täytyy kyllä myöntää, että tädin puolesta puhuvat oireet. Ensinnäkin kn on pehmennyt niin, kuin yleensäkin ennen menkkoja. Kuitenkaan sieltä ei jää sormeen tuhrua, jota yleensä kyllä tulee parikin päivää ennen. Sitten oli se eilinen r-testi nega. Olisi nyt luullut edes haamun tulevan, jos kerta ois raskaana ollut. Ja sitten välillä rintojakin pakottaa. Menkkajomotustakin on, mutta koska se on mulla ollut myös raskausoire, niin se ei niin paljoa pelota.

En usko, että testaan sittenkään vielä huomisaamuna, vaikka piti alunperin. ja siis kun tuosta ovistestistä kyselin, niin tein niitä eilen ja tänään aamupissasta, eivätkä olleet positiivisia, mutta todella selkeitä viivoja, joista tänaamuinen vähän tummempi. Tiedän, ettei siihen voi luottaa, mutta sen takia ihmetytti kun aamupissassa ei pitäisi näkyä lh:ta...

Ainut mikä mua nyt ihmetyttää ja sekottaa, on nuo voimakkaat kivut tuossa kp 28 ja 29, jolloin olin siis jo ihan varma että se täti tulee, muttei tullut! Sen yhden päivän pientä tuhrua vain. Se kipu ei ollut sellaista normaalia pms-jomotusta, vaan sellaista kun menkat olisivat parhaillaan. Hämmentävää...

Kivaa, Minnäi, kun kävit tervehtimässä:)

Sone, hyvä että olette nyt samoilla linjoilla miehen kanssa, ja palailethan tänne sitten uudelleen kun teistä siltä tuntuu :hug:

ViB: Jep, kuukaus-kaks varmaan tekee ihan hyvä keskittyä johonkin ihan muuhun, parisuhteeseen lähinnä :heart:

Mut tosi jännät paikat on nyt siulla, toivottavasti tilanne pian selkiytyy ja pääset tone odotus-puolelle B) :D

Hei, täällä olisi uusi, joka haluaisi mukaan messiin =)
Pikkukakkosta (poika 11/05) täällä yritellään, yk2 on menossa ja kp 7/29. Ovista täällä jo kovasti odotellaan ja kalenteria on varattu pupuilulle :heart:

Kiitti VIB, nyt oon taas hivenen viisaampi.. :D

Mulla on alkanu olemaan rinnat tosi arat ja tänää on ollu pientä ällötystä havaittavissa, katsotaas nyt mitä tästä tulee.. Huomenna pitäisi vissiin mammaksin testit pudota postiluukusta niin pääsee sitten testailemaan.. ( mä oon aina niin malttamaton noiden testien kanssa :xmas: )

maanantai 5.4.2010

Coya...........................kp54/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
very important baby...kp32/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp31/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp29/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp27/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp26/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
wilkat.........................kp24/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp24/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp24/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp24/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp22/28..............26v......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp22/26.........................2.lapsi........yk4
Neppi.........................kp20/28-??.........23v......3.lapsi.......yk1
KS09...........................kp18/26...............21v......2.lapsi.....yk8
samara88...................kp16/22-27.....................1.lapsi......yk2
Viulu...........................kp12/28-30.....................4.lapsi.......yk2
A-H.............................kp12/28?............22v. .....2.lapsi.......yk2
Sarmiina.....................kp10/25-30.....................3/4.lapsi....yk2?
pia..............................kp10/29..........................5.lapsi.......yk2
MiiJane76...................kp8/26-34.......33v.........4.lapsi........yk25
Jade-.........................kp8/31...........................1.lapsi........yk3
Auneliini.....................kp8/29............................2.lapsi........yk2
Nasukka82.................kp5/28-30.......27v.........2.lapsi.........yk9
Piupula.......................kp3/30-48.........24v.......1.lapsi.........yk8
Sophie84..........................................................2.lapsi.........yk1
Milja Sivupolku..................................................4.lapsi

TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone

PIINAILIJAT
very important baby....dpo15
Onnellinen x5..............dpo15
macy gray...................dpo13
icefairy........................dpo8
mamitus......................dpo7
KS09...........................dpo6
babar..........................dpo5

PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ...........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?

HAAMUILIJAT

Täällähän on tapahtunut kaikenlaista viime käynnin jälkeen. Tai olen lukemassa käynyt välillä, mutten ole kirjoitellut.
Päätin kierron alussa, että nyt täytyy keskittyä kaikkeen muuhun kun raskaudenyritykseen. Vaihtelevasti oon onnistunut... välillä menee päiviä etten muista koko asiaa mutta nyt taas kierron lopussa ajatukset kummasti on omassa kropassa. Ovis oli tod. näköisesti viime viikolla. Ja nyt taas tissit turvonneet ja kipeet, ihan kuin viimekierrossa. Eli ei toiveita raskaudesta.. Silti sitä kummasti vaan toivoo.
Lasketaanko kierron aluksi se päivä kun kunnolla alkaa vai siitä kun vähän tulee tuhrua?
35 oli viime kierto jos laskee siitä ku kunnolla alkoi, mut pari päivää aiemmin tuli pientä.

Onnittelut kaikille plussanneille.

Siinäpä päivitystä. Pää on sumuinen flunssasta ja väsymyksestä johtuen (en ole saanut oikein nukuttua. :| ), joten virheitä saatta olla paljonkin. Tarkistaisitteko tietonne, niin korjailen sitten? :)

Eilinen päivä meni mukavasti. Ateria onnistui ja kakustakin tuli herkullinen. Jotenkin kummasti energiaa riitti ihan tarpeeksi ja jaksoin touhottaa. Vähän ajatus pätki, mutta en mokaillut kuitenkaan. Sellaisia merkityksettömiä pieniä unohduksia vai. :) Hyvä mieli jäi, mutta nyt on hermot kireällä. Tarvitsisin lepoa, mutta sitä en tunnu saavan ja mies puolestaan kaipaisi intiimejä hellittelyjä. Sellaiseen en nyt jaksa ryhtyä ollenkaan, mutta läheisyyttä kaipaisin kyllä. On vaikea löytää tasapainoa, kun tarpeet ei kohtaa.

Tauolla olleet nippailut ovat palanneet. Ajatukset mahdollisesta raskautumisesta vaihtelevat ja tällä hetkellä olen skeptinen. Tätä menoa maltan odottaa ihan riittävästi saapuuko täti vai pääsenkö testaamaan. Testejäkään en ole vielä tilannut lisää, kun en usko niitä ainakaan vielä tarvitsevani.

MiiJane76 > Vieläkö oksetusolo vaivaa? Nythän on liikkenteessä paljon rajua vatsatautia joka joillakin kestää jopa viikon. Mulla lääkkeistä johtuva pahoinvointi ei tunnu mahassa, mutta liian lyhyellä välillä otetut lääkkeet aiheuttavat pientä kärvennystä. Vatsataudin aiheuttamat tuntemukset eroavat selkeästi, joten omalla kohdallani olen pystynyt tekemään diagnoosin aika helposti. Testasitkos sinä vuodon alettua? Muistelen tilanteesi aika hämmentäväksi.

Piupula > Ihailtavan positiivinen asenne. :) Plussausonnea uuteen kiertoon!

Unelmahöttö > Onnea plussasta ja tervemenoa tarrasukkien kera odotuspuolelle! Yritämme parhaamme mukaan tulla perästä. :)

Jade-> Tervetuloa! =)

Milja Sivupolku > Tervetuloa! =)

Auneliini > Tervetuloa! =)

vib > Mä olen aivan varma, että se plussa tulee sulle vielä tästä kierrosta. Toivottavasti olen oikeassa. :) Se kipuilu ja tuhruilu saattoi olla kiinnittymistä, joten tädin pysyessä poissa toivoa on paljonkin. bd

Onnellinen x5 > Dpo päivät ovat oviksen jälkeisiä päiviä. Jos olet tikuttanut oviksen, niin silloin dpo on ovisplussan jälkeisenä päivänä minun ymmärtääkseni 0 ja seuraavana 1. Jos ovis ovispäivä on bongattu limoista, lämmöistä tms niin sitten obispäivä on dpo0 ja seuraava dpo1. Testithän näyttävät ovisplussaa ennakkoon, mutta lämmöt kohoavat oviksen jälkeen. :) Millä menetelmällä sä ovisen bongasit? Saattaa olla listalla yksi päivä liikaa. Olen tosin laskenut kaikille samalla tavalla, kun en tuota asiaa itsekään aikaisemmin oikein ymmärtänyt.

inspire > Mulla ei ole kokemusta tuosta testistä, mutta käsittääkseni se ohut viiva tarkoittaa haamua eli plussaa. :) Varovaiset onnittelut! :flower: Joko teit uuden testin ja siirränkö sinut haamuihin tai plussanneisiin?

KS09 > Kiitos! =) Mukavaa, että tykkäät. Yritän välillä löytää kivoja uusia hymiöitä, niin saadaan vähän vaihtelua tähän piinaavaan kuumeiluun. :D

Sone > Tervetuloa taustalta takaisin sitten, kun ajankohta tuntuu hyvältä! Pysy vaan jutuissa mukana ihan oman mielen mukaan. :)

wilkat > Kierto lasketaan alkaneeksi ensimmäisestä runsaammasta vuotopäivästä eili tuhruja ei vielä lasketa. Itse olen laskenut tuhrun silloin, kun tarvitsee suojaa ja menkat on koko kestonsa ajan niukat. :)

Coya > Mitä kuuluu? Oletko edelleen kuumeilijoissa, plussannut vai kenties taustalla? :)

ja ainakin eilen mammaksin testi negaa..
Mun kierto on ihan sekasin ja niin odotan, että pääsisin aloittamaan clomikierron.

En ymmärrä, mistä tämä menkkajuiliminen nyt iski, alkoi eilen ja kohta otan särkylääkkeen-- juilii ihan jalkoihin.
Meillä tosiaan ollut oksennustautia perheessä, mutta en ymmärrä, mistä tämä jatkuva öllötys johtuu.
Viikon päästä pitäis olla ovis, joten ei kuin peittoja heiluttelee. Tosin tässä olotilassa ei kamalasti iske.

Ja eilen tuli vaihteeksi taas tuhtuakin, päivän jo vuoto oli loppunut ja en tiiä, mitä se nyt kroppa vihottelee mulle. Välillä tuntunut, että otan pillerit taas käyttöön-- tasottuu hormonit ja sitten kokeilen tärppiä heti poisjätön jälkeen.. Toisaalta ei nappaa sekään.. Blääh.
Paistais ees aurinko... Murmur waan, on näköjään valituspäivä tässä osossa.. ;)

Yhteistyössä