HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa!

täälläkin on ihana pakkaspäivä ja aurinkokin paistaa!!
ollaan sitten miehen kanssa hiukan tehty kotitöitä yhdessä. petivaatteet kaikki pihalle ja siihen vauvan kaappiin laitettiin hyllyt.. :) vielä olis matot ulkona ja pitäs sisälle ne hakea ettei unohdu.. :whistle:

koiran kanssa ollaan oltu myös piiitkään ulkona. oli aivan tohkeissaan toi turri! =) sai kerrankin tyydyttävän lenkin. nyt sitten makoileekin tuossa jaloissa..

mutta ei tässä ole sen ihmeempiä viime kirjoituksesta.. =)

jalava ja smurffi 27+1
 
mä kävin tänään kirpparilla kiertämässä ja esikoiselle sain sieltä paitoja ja sitten anttilassa josta keräsin aika kivasti sille vaatteita. Vauvan vaatteita ei tartte enään ostaa yhtään lisää. niitä pieniä on aivan riittävästi ja samoin isompaa kokoa. Että nyt sitten vaan pitäis koppia ostaa pari ja ruveta pesemään vaatteita kaappiin paikoilleen. Ja isomman pojan kaappia pitäsi huomenna käydä läpi että sais isompaa tilalle.

Täällä oli kanssa aamulla pakkasta mutta kivaa että pöpöt kuolee ja meinaan huomenna ottaa ja siivota vähän ja viedä kaikki mikä irtoaa niin ulos. =)
 
:wave: Hei vaan kaikille! Hengissä ollaan..

Uusille tervetuloa minunkin puolesta!

Laivareissu oli melkoista keikutusta menomatkalla, välillä tuntu et sängystä tippuu. onneksi lapset ei tienny mitään! tukholmassa sit päivä soppailtiin, kurja oli keli siellä :/ niin ei viittiny katella kaupunkia. joskus sit uudestaan.

automatkalla sit alkoi mullakin supistelut ja aina välillä supistelee, ei ole kipeitä, mut ikävän tuntosia. Nythän ne varmaan jatkuu loppuun asti?

viikon päästä onki uus reissu lentokoneella, mua jännittää ihan älyttömästi tuon tytön puolesta!!! Miten teillä on 3-vuotiaat reakoineet lentämiseen? itehän tuo on vielä aivan innoissaan.
kysyin neuvolasta lentämisestä ja vko 28 jälkeen pitää olla lääkärin lupa. mulla ei ihan ehi vko vaihtua.

Oli tullut niin hirveesti tekstiä etten jaksanu ku selata läpi :ashamed:
jospa sitä nyt pysyis taas kärryillä!

Triine 26+4
 
Iltoja mammat :wave:

Hirviästi oli tullu erilaisia galluppeja...hmm...

Vauveli kylvetetään samassa ammeessa (siis isossa) kuin pojatkin, nyt vaan oon alkanut harkitsemaan sitä tukea, ettei tarvii kóko ajan kannatella. Jalat löytyy myös tuohon ammeeseen, mutta onhan se aika raskas homma selälle, vaikkei vauva mitään painakkaan.. :/

Raskausarpia tuli esikoiselta muutama hassu rintoihin ja sisäreisiin, kakkosesta ei mitään, ja ei tästäkään ainakaan vielä.
Oon kyllä ihmetellyt, miten niiltä oon säilynyt, kun tuo masu on aina ollut niin hervoton, siro kun oon luonnostaan.

Turvakaukalo mietityttää edelleen....
himottais se autobaby kyllä tosissaan, mutta en nyt sitten tiedä onko se niin älyttömän tilava loppujenlopuksi...täytyy varmaan ottaa ja mennä alan liikkeeseen, ja sieltä kysellä ihan oikeita mittoja yms..

Jossain vaiheessa oli puhetta myös kotona olemisesta, niin uskoisin että sen 2 vuotta taidan olla, ainakin vähintään 1,5v.
Jotenkin en pienempää raaski hoitoon aikasemmin viedä.

Ukko kulta väsäsi eilen illalla muutamassa tunnissa meidän kylppäriin kodinhoitotilat. Tai siis kaapistot ja tasot, jossa voi sitten vauvan vaipat vaihtaa helposti. On se kyllä hyvä kun ammatikseen noita tekee, niin ei kauaa nokka tuhise :D

vaatetilanne on oikein hyvä, jotain omaa täytyy käydä ostamassa, jotka sitten säästetään, mutta muuten oon nyt saanu vaatteita kassitolkulla, niin ei ainakaan pieni palele :) Niin joo ja toppapuvusta kyseltiin, eli mulla on ihan kunnon Jonathanin toppapuku vauvalle, muistaakseni 62cm. Kun on nämä aikasemmat lapset syntyneet etuajassa, niin voipi olla että tämäkin syntyy reilusti maaliskuun puolella, niin silloin kyllä vielä kunnon puvun tarvitsee.

Mutta nyt mie lähen soffan pohjalle, ipanatkin jo nukahtivat ;)

A0205 & Oikku 30+1 ;)
 
Hei kaikille !

Täällä olisi vielä yksi huhtimasu, jolla la 22.4.
Pikkukakkosta odotellaan, esikoinen on nyt 1,5-vuotta ja eli vauvan syntymän aikoihin ikää olisi 1v9kk.

Olen kotona tyttäreni kanssa päivät ja toivonkin saavani olla vielä pitkään kotiäitinä. Omassa omakotitalossa asustellaan ja täällä lapissa päin.

Odotus on sujunut muutamaa polikäyntiä lukuun ottamatta hyvin. Polilla jouduin käymään verenvuodon takia rv 10 sekä 24. Onneksemme kaikki oli kuitenkin masussa hyvin ja vuoto johtui istukasta.

Täällä oli puhetta vauvan ulkopuvusta. Mä ostin lindeksiltä baby-sarjaan kuuluvan ruskean puvun, joka menee kevään leudommilla ilmoilla hyvin. Tietysti alle pitää villavaatetta sitten lisäillä. Äitiyspakkausta emme nyt ottaneet, kun esikoiselta kaikki tärkeimmät vaatteet ovat vielä tallessa.

Mukavaa illan jatkoa !

-luumu 26+6-
 
iltaa äipät!
nyt jos muistais ees osan gallupeista =) eli
veriryhmä mulla a+
vanna on aikasemmilta sellanen normi versioo pienempi johka jalatkin kuuluu mutta ne lainasin 2 v sitten kaverille+muitakin vaatteita jne eikä ole takasin päin tullu vaikka useasti kyselly(jo ennen kun rupesin oottaan tätä kysyin niitä takas mitä ei tarvii enään)että enpä tiä saanko ollenkaan vai tarviiko hommata uudestaan :/
kaukalo myös meillä gracon autobaby,ostin just perjantaina kun sain 100e puolivuotta käytetyn ja oli kuosikin tosi ihana sellanen vaaleen sininen =)
sokerirasituksesta en tiä mitään kun missään näistä neljästä raskaudestani en ole joutunut menemään,tuntuu kyllä että se on melki yleisempää et mennään ainakin kun täällä katselee..
muita en nyt muistakkaan..käytiin eilen katteleen vaunuja,enpä uskalla viä ostaa kun ootan et tohon meidän lähelle tulis ne uudet mallit espritin yhdistelmistä,myyjä sanoi että niissä kai on samat kuosit kun matkarattaissa joita liikkeissä jo oli ja ainaskin ne vaaleensiniset oli tosi kivat =) semmoset siis varmaan hankitaan jos tää vauveli on poika.mulla kans häpyluu ihan tajuttoman kipee \|O huh,mitenköhän tässä pysyy koossa viel noin 10 viikkoo..jeps,minä lähen nyt saunaan joten :wave:
ädä ja hippula 28+3
 
Huomenta!!!

poika siis oli yöhoidossa ja mä nyt jo olen hereillä :ashamed: haen pojan vasta yhdeltä ja ajattelin sitä ennen siivota vaatekaapin.tosin mies saa avustaa ja tällä hetkellä nukkuu.tai ainakin esittää nukkuvaa kun varmaan arvaa että joutuu siivoamisessa auttamaan :D

oltiin eilen teatterissa ja oli aivan tuskaa istua vaikka siinä oli väliaika.kun tultiin kotiin pystyin just ja just nousta autosta ylös.niin kovin sattui selkään..
käytiin eilen vähän lisää alemyynneissä kun nyt on niitä puolesta puolet tarjouksia-löysin itselleni kevyt ulkoilupuvun (12,5?) ja sitten toppapuvun (30?).menevät molemmat mulle nytkin vaikka maha suuri :D housut ovat niin matalat että saan ne masun alle.

mä menen syömään aamupalaa ja alan siivoamaan sitä kaappia.sitten lähden lenkille kokeilemaan uutta pukua :D

gismo ja pikkuinen 26 :heart:
 
Huomenta mammat!

Minäkin mietin, että pitäisikö ostaa vähän isommat toppahousut, mutta päädyin sitten penkomaan miehen vaatekaappia ja ryöväämään sieltä muutamat housut käyttööni. Halvalla gismo kyllä sait!

Omaa napaa: Mulla on tähän asti ollut tosi loistava olo, ei mitään ongelmia minkään suhteen olenkin siunaillut hyvää tuuriani. Nyt sitten lykkää kurjuutta roppakaupalla :'( Viikon verran ollut tosi kova flunssa, joka mulla yleensä kestää ja kestää, ikinä ei nouse kuume. nyt sitten eilen alkoi ihan hirveä turvotus, kädet ja jalat on sellaiset pölkyt että huolestuttaa kovin. Nestettä kertyy hirmuista vauhtia. Yöllä on yleensä joutunut käymään vessassa monesti, mutta nyt ei tarvinnu kertaakaan. Eli aineenvaihdunnassa on nyt joku häikkä... Eikä voi oikein liikkuakaan lisää tuon flunssan takia. Verenpaineet ja valkuaiset oli ok viikko sitten, joten ei kai se raskausmyrkytystäkään toivottavasti ole. Katsellaan ja levätään vielä tämä päivä ja huomenna neuvolaan, jos vielä huolestuttaa.

Onko teillä muilla ollut turvotusta? Äkillistä? Painonnousu on ollut kyllä mulla aika vauhdikasta koko ajan (10kg...), mutta eivät kai ole olleet huolissaan vielä niin alhaisen lähtöpainon vuoksi.

Galluppeja oli:

veriryhmä: A-

Turvakaukalo: Ei vielä hommattuna, autobabyä olen katsellut, jos vaikka saisi uudehkon käytetyn jostain.

Äh, nyt en muista muita, raskausdementiaa...

Havanna 27+1
 
havannahmulla on yleensä töiden jälkeen ollut älytöntä turvtusta kun joutuu koko päivän seisomaan.öisin olen myös juossut pissalla jopa 2 tunnin välein.nyt ihan loppunut toi öisin vessassa ramppaaminen.nestettä kertyy heti jos jotain ylimääräistä eksyy suuhun :ashamed: painoa on mulle tähän mennessä tullut 8kg.eli ihan tarpeeksi.. :whistle: liikunta auttaa mulla ainakin tai siis säännöllinen liikkuminen ja vettä kuon monta litraa päivässä.lepään myös aina kun esikoinenkin.

 
Hei Sunnuntaihin. :wave:

Täällä meillä on kirpeä pakkasilma, -15 astetta tällähetkellä. Kiva, että ei sitä loskakeliä oo, mutta toivottavasti pakkanen ei enempää kiristy.

Havanna kyseli turvotuksesta ja äkkinäisestä sellaisesta. Mulla on joinakin iltoina jalat turvonnu niinku limput, aika äkkiäkin ja sitten välillä ne on ihan ok. Oon yrittänyt niitä pidellä ylöspäin silloin, kun tuntuu, että turvotusta alkaa kertyä. Ja oon kokeillu syödä ananastakin, jos siitä jotain apua olisi, en osaa sanoa onko ollut, mutta hyvää se ainakin on. :p

Sokerirasituksesta kyseltiin myös. Siitä oon kirjotellukki muistaakseni jossain vaiheessa, mutta haitanneeko tuo jos kertaan... Eli täällä juodaan "kaljapullollinen" light kokiksen makuista juomaa. Mun mielestä se oli hyvää, ei mitään imelää litkua, vaan mielummin laimiemman makuista, mitä limsat. Mulle ei tullu huono olo ollenkaan, ainut asia mikä tuli, oli röyhtelyttäminen, tietenkin sen takia, kun tyhjään mahaan juo hapokasta juomaa. Se odottelu tais olla mun kohdalla se pahin juttu.

Vauva ei onneksi oo nyt ollu niin alhaalla, kuin silloin parina päivänä. Liikkeet on tuntunu taas "normaalissa" paikassa, eli kyljissä ja sitten välillä tuossa navan seutuvilla. Terävät kantapäät tai varpaat tuolla tyypillä on, kun välillä se niillä vetelee pitkin masun sisäpintaa, niin ottaa kipiää. Napakin poukkoilee välillä niin kovasti, että taitaa yrittää päästä sen kautta läpi. :D

Joku tuolla mainitsikin, että vielä 10 viikkoa kun jaksais, toisaalta mä ajattelen taas niin, että enää 10 viikkoa ja sitten ollaan tosi lähellä synnytystä. Aaaapuaaa.... No ei mua synnytys pelota yhtään, mutta vaan se kaikki jännitys ym. mitkä siihen littyy, ihanaa jännitystä se on!! Nää viikot kun tuntuu menevän edelleen tosi äkkiä, niin pianhan nuokin viikot on lusittuna ja me aletaan pukkaamaan rinssejä ja rinsessoja maailmaan. =)

Mutta hyvät pyhäpäivän jatkot teille kaikille!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy vaihtaa viikolle 29 :heart:
 
Sokerirasituksesta vielä, eli meillä(Hki) se juotava neste on sellainen väritön sokerilitku, tuntuu vaihtelevan paikkakunnittain. Voisi hiilihapollinen juoma olla parempaa :p
Mulla alunperin oli ekassa raskaudessa sokeria pissassa, jonka vuoksi jouduin rasitukseen. Muita riskitekijöitä ei ole. Kahdessa raskaudessa olleet arvot vähän koholla ja kahdessa normaalit.

Meillä on yksi 62 cm toppapuku, mutta luulen ettei sille tule käyttöä. Tämä vauva varmaan kuitenkin syntyy lähempänä toukokuuta. Kaikki aiemmatkin raskaudet meneet yli lasketun ajan, niin tuskin tämäkään etuajassa syntyy \|O

Ammeena meillä on ollut ihan tavallisen kokoinen, joten samanlaisella varmasti pärjätään. Raskausarpia ei ole tullut ainakaan vielä. Ekassa raskaudessa tuli synnytyksenjälkeen muutama arpi rintoihin, kun maito nousi. Muuten ei ole arpia tullut.

Mulla raskaus mennyt kaiken kaikkiaan hyvin, nyt alkaa kyllä tuo maha olla jo aika lailla tiellä. Kivuttomia supistuksia tulee päivittäin, mutta niistä ei varmasti ole mitään haittaa.

Ihanaa, kun vihdoin on tännekin tullut lunta! Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille.

Chloe 28+4
 
Lisko
Heips :wave:

Nyt ollaan kotiuduttu, pari hirveä hyppi tiellä tullessa, mutta onneksi ajettiin valosan aikaan niin näki ne ajoissa, aika napakasti sai kuitenkin jarruttaa ja melko paljon säikähdin kun olin puoli unessa siinä vieressä :eek:

Sokerirasituksessa olin esikoisen aikaan ja se odottelu oli minustakin pahinta :/ Ei tullut pahemmin mitään oloja siitä litkusta. Kaikki oli kuitenkin silloinkin ok. Nyt en joutunutkaan siihen kun oli tuo elopainokin sen verran pienempi kuin silloin :whistle:

Nyt menen iltakahville ja sit suihkuun, palelee ihan sikana, kunpa en olisi sairaaksi tulossa :/

Lisko ja "pikku- neiti" rv 28+4

(ai niin tuosta et noin 10 viikkoa enää, tein masu- asukin kanssa yks päivä sopimuksen, et vuokrasopimus päättyy rv 38+1 :whistle: :D Tuo oli ihan heitto, ei siinä päivässä mitään erikoista ollut, paitsi anoppi on sen viikon lomalla, niin vois olla sit esikoisen kanssa synnytyksen aikaan :whistle: =) Nooh katellaan ja esikoinen meni 6 päivää yli, jää nähtäväksi miten tämän kanssa)
 
Hei

Tervetuloa vaan munkin puolesta uudet. Luumu oletko mistä päin pohjoista? Itse asustellaan Kemi-Tornio alueella ja synnärinä siis L-PKS.

Täällä sokerirasituksessa 0.33 tai 0.4l pullo hapokasta colan makuista ällöä litkua. Paha olo tuli, kun syömättä niin kauan, ja kun mulla kaikki verikokeet tekee hirveän olon.

Mun huuto.netistä huutamat kopat tuli ja oli tosi hyvät. Huusin siis kovan kopan kesäksi, ja pehmeän emmaljungan kantokassin sit jatkoksi, se sattu oleen samaa kuosia kuin meidän rattaat.

Heppuli ja Emma 29+1 alkaa jo meneen viikoissa sekasin, piti tarkistaa et mikäs viikko se vaihtuikaan...<br><br>
 
huomenta mammat!

niin taas meni yksi viikonloppu että hurahti. aika menee kyllä oikeasti ihan sika nopsaa.. =) varsinkin kun mies on vapaalla viikonloppuisin niin tuntuu että menee oikein kaksin verroin nopeemmin se aika.

oon onneksi nää pari yötä saanut hiukan paremmin nukuttua mutta tuntuu silti että ne yöunet ei ole enään entisen veroisia.. :ashamed: herään nykyään suunnilleen joka ääneen.. onkohan se jotain treenausta vauvaa varten?

minähän tuolla aiemmin kyselin niistä ammeista.. taidan päätyä sellaiseen isoon paljuun.. siis sellaiseen jossa sitten voi myöhemmin istualtaan rapiköidä.. =) ja sitten siihen sitä vauva tukea jos sellainen sattuu jossai tulemaan kohdille..

tällä viikolla onkin sitten "paljon" ohjelmaa.. huomenna mies intoili jos lähtisin sen mukaan työmatkalle tampereelle.. että olisin siellä päivän kiertelemässä ja pitämässä sille matkaseuraa. olen siitä vielä sitten kahden vaiheilla..
sitten keskiviikkona on se sokuritesti, joka ällöttää jo valmiiksi.. en siis tiedä miten se täällä "toimii" ja millasta litkua joutuu juomaan, mutta mulla tulee jo meinaan paha olo siitä jos yrittää hylamaitoa juoda.. ja varmaan se on makeampaa vielä kuin se??

sitten torstaina onkin hampilääkäri.. toivottavasti vikaa kertaa ennen synnytystä.. sekin jänskättää että mitä tällä kertaa revitään auki, kun en anna tosiaan tehdä mitään ilman puudutusta! :ashamed: se on oikeesti niin hirveetä.. :ashamed:

sitten tuleekin jo taas perjantai.. ja viikko vaihtuunee uuteen.. ;)

täällä meillä on tänä aamuna kylmintä tällä hetkellä mitä täällä on ollut... eikä nytkään ole kuin 12 astetta pakkasta. piti ihan oikein aamulla pattereita alkaa laitteleen päälle.. tää talvi on ainakin meille ollut kustannustehokasta tässä talossa kun ei ole pattereita ollut ennen tätä aamua päällä. ainoastaan ilmalämpöpumppu pyörinyt..
no ens yöks ne onki luvannut sitten 20 astetta pakkasta.. eli nyt kai voi sanoa että talvi alkoi? :kieh:
kunhan sitten huhtikuulla tulee ajoillaan kevät!!! :whistle:

no nyt ei sen enempiä..

jalava ja smurffi 27+3
 
Huomenta.

Luumu ,tervetuloa joukkoomme, unohdin edellisessä kirjoituksessa aivan toivotella sut tervetulleeksi mukaan. :ashamed:

Meillä ei oo vauvan ammeessa ollut minkäänlaista pienennintä tms. Mutta mä en oo sitä sen takia kaivannutkaan, kun mies on aina halunnut hoitaa kylvetyksen. Joka lapsen kohdalla on tehty niin, että mä oon kylvettänyt kotona ekan kerran ja sen jälkeen se on jäänyt miehen hommaksi. Ja se sopii mulle vallan mainiosti, jos toinen haluaa jotain tehdä pyytämättä! =)

Täällä on pakkasta tällä hetkellä -21 astetta. Kylmä on! Tyttö on kuumeessa, joten ei tarvinnut lähtee tonne kylmään lastenkanssa eskariinkuskausreissulle ollenkaan. Ja huominenkin eskari jää välistä, kun kerta nyt aamulla heti oli kuumetta 38.8. niin kyllä huominen pitää olla pois vähintäänkin vielä. Ja täytyy huominen neuvolakin siirtää, kun en sairaan muksunkans sinne voi lähteä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 29+1
 
Lisko
Se olis taa mannantai.

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani :)

Meilläkin mies on aina (poikkeuksia tietysti on) hoitanut pojan kylvettämisen, siitä vaan tuli jotenkin tapa :) Ja mies on kyllä kiitelly tuota tukea useasti, ei tarvii aina kannatella, mut tottumis kysmys tuokin tietysti :)

Pitäisi imuroida, mut ensin jos juon kahvit, taitaa olla nyt valmista.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 28+5
 
nostelempa tätä hiukan.. :whistle:

sain sitten jostain siivousvimman.. matot on ulkona ja imuroitu ja pyyhitty pölyt sekä lattian pesu on vielä edessä.. ja vessan pesu..
pitää vain istahtaa hetkeksi..

jalava ja smurffi..
 
Hyvää alkaavaa viikkoa minunkin puolestani kaikille! :wave:

Ja minäkin toivotan kaikki uudet tervetulleeksi!! =)

Aivan ihana ilma täälläkin. Pakkasta on -10 astetta ja luntakin ihan mukavasti maassa. Aurinko paistaa ihanasti. Eli ihana talvisää. Ulkoilemassa kävin aamupäivällä ja teki todella hyvää. Pitänee ottaa tapa tuosta kunhan nuo säät vain pysyisivät suotuisina. :)

Postissa tuli tänään KELA:lta päätös äitiyspakkauksesta. Parin viikon sisään siis saan minäkin sen itselleni. En millään malta odottaa tuon saapumista. :kieh:

miranda + masuli 28 (tasan) :heart:
 
heippa!!!

ihana talvinen ilma täällä :D oltiin pojan kanssa ulkoilemassa ja oli kivaa.

tänään yhden ystävän kanssa joka odottaa kans babya niin katseltiin esikoisen vanhoja vaatteita :heart: ihanan pieniä hän ollut.on hän vieläkin äitin oma vauva :D

pari päivää saan vielä köllötellä kotona sitten taas töihin.ensi viikolla onkin sitten talviloma.nyt täytyy mennä pojalla kakka housussa :x

gismo ja pikkuinen 26+1
 
:wave:
Äitiyspolilla käyty-kohdunsuu lyhentynyt(nyt reilu 2cm),vauva kuitenkin vielä "ylhäällä" ja kohdunsuu sisempää(?) napakasti kiinni.
Eli periaatteessa kaikki hyvin! =)
Vauva vilkasliikkeinen ja kaikki silläkin kunnossa.Painoarvio nyt 1100-1300g.
Mut laitettiin kuitenkin saikulle äitiysloman alkuun saakka,lepäilyä mahd.paljon ja pystyssä oloa vähän.Kävelyillä saan vielä käydä,koska selkä menee muuten aivan jumiin.

Näin se sitten meni,vaikka kuvittelin olevani tosi hyvässä kunnossa,käyväni töissä loppuun saakka,ja pitkillä lenkeillä koiran kanssa laskettuun aikaan saakka.Tämä vaan taitaa olla asia,johon ei itse pysty vaikuttamaan...
Täytyy siis totutella ajatukseen,että nyt ollaan kotona ja pitkään...

Sekavin ajatuksin,
Pikasso&Poikanen 28+5 :heart:
 
Palailinkin täältä kun poika menikin nukkumaan.sitä ennen puri mua naamaan!!!!!!törkeä pikku ukko..

Pikassovoi sua.kuitenkin hyvä ettet täyttä liikkumiskieltoa saanut ja kuitenkin kaikki alhaalla suht koht hyvin. :hug: koitat jaksaa vaan.

 
Otahan rauhassa pikasso :hug:

Itse kävin tänään työterveyslääkärillä kun on toi kohdunsuu pehmennyt ja töiden jälkeen supistelee öisin aika napakasti. Sairaslomaa kirjoitti tämän viikon ja sitten katsovat neuvolassa tilannetta uudelleen. Sekava olo on, kun kotona ollessa ei ole mitään vaivaa, mutta töissä raskaat nostot ovat kai liikaa.

Joku kyseli veriryhmää: mulla on O+

Nyt ei tue mieleen, mitä muuta on kyselty :ashamed:

noh, ensi kerralla sitten...

hippu ja pikku 29+0
 
PIKASSOLLE pikana myötätuntosympatiat! Itse kun olen jo kk:n ajan maannut ja istunut enkä ole edes lenkkeillä saanut. Ilmeisesti näin jatketaankin .. tai siis mä aloitan ä-loman 50 päivää ennen la eli jo 5.2 joten töihin en palaa. Nyt oon vähän enemmän välillä touhunnut - käynut pihalla ulkona yms - mut tiedän, ettei hirveesti pitäis. Kontrolli 29.1.

orapihlaja
 
Pikassolle kans täältä jaksuja sinne, onneksi tilanne kuitenkin suht. hyvä, ettei sairaalalepoon tartte mennä!! :hug:

Koskakohan se äitiyspakkaus tulee, mä sitä jo odottelen, vaikka toisaalta oon kaverilla sen saman pakkauksen loppuvuodesta käynyt penkomassa. Sen takia olis ollu kiva saada uus pakkaus, ettei meillä olis ollu samat, mutta hyvillä mielin kuitenkin otan vastaan tuon vanhan.

Oon vaan sitä miettiny, että miksi kelalla ei oikeesti yritetä ajoittaa tuota pakkauksen vaihtoa alkuvuoteen, tammikuun alkuun, että aina olisi sen tietyn vuoden pakkauksia jaossa vaan suurinpiirtein sinä tiettynä vuotena. Nythän ne vipat jaetaan varmaan joskus huhtikuulla, ja monena vuotena ne vaihtuu samaan aikaan, niin mikä ihme siinä on, ettei sitä vaihtoa sitten suurinpiirtein vois ajoittaa vuodenvaihteeseen? Ymmärrän sen, ettei voi millään täysin arvioida pakkausten menekkiä, mutta silti. Nojoo tulipa taas sepustusta yhdestä pakkauksesta. :ashamed:

Mä taidan mennä lötköttelemään sohvalle ja syömään hedelmäsalaattia. :p

-Häjyt
 

Yhteistyössä