Huomenia! :wave:
"Huoli" on ohi,illalla nukkumaan käydessä Poikanen veti oikein kunnon iltajumpan,vaikka päivällä olikin hiljaisempaa.
Tuolla oli aihe,mitä vaatteita ym.hankitte vauvalle.
Mitenkäs te muut huhtikuun synnyttäjät meinaatte varustautua?
Mulla on jotain tosi hajanaista ostettu(muutama body,pipoja,sukkiapaksu haalari),lisää täytyy vielä hakea.
Ostatteko suoraan 56cm vaatetta,vai myös 50cm?
Huhtikuun lämpötilaa on vaikea ennustaa,mikä on paksuin vaate mitä hankitte?
Meillä on sellanen paksu haalari(ei toppa),jollain tavalla topattu kuitenkin,mutta sametti(?)kangasta.Jos kylmää on niin täytyy sitten kait hakea kevyttoppis,tai käyttää äippäpakkauksessa tulee(ellei vauva huku sinne!)
Tänne vosi laittaa ihan listaa kuinka paljon bodeja/potkareita ym.varaatte ihan pienelle-näin ensiodottajalle niistä määristäkin on apua!
Ettei hanki itse vahingossa liikaa tai liian vähän...
Mukavaa päivää kaikille,toivottavasti on yhtä aurinkoinen kuin eilinen! :heart:
"Huoli" on ohi,illalla nukkumaan käydessä Poikanen veti oikein kunnon iltajumpan,vaikka päivällä olikin hiljaisempaa.
Tuolla oli aihe,mitä vaatteita ym.hankitte vauvalle.
Mitenkäs te muut huhtikuun synnyttäjät meinaatte varustautua?
Mulla on jotain tosi hajanaista ostettu(muutama body,pipoja,sukkiapaksu haalari),lisää täytyy vielä hakea.
Ostatteko suoraan 56cm vaatetta,vai myös 50cm?
Huhtikuun lämpötilaa on vaikea ennustaa,mikä on paksuin vaate mitä hankitte?
Meillä on sellanen paksu haalari(ei toppa),jollain tavalla topattu kuitenkin,mutta sametti(?)kangasta.Jos kylmää on niin täytyy sitten kait hakea kevyttoppis,tai käyttää äippäpakkauksessa tulee(ellei vauva huku sinne!)
Tänne vosi laittaa ihan listaa kuinka paljon bodeja/potkareita ym.varaatte ihan pienelle-näin ensiodottajalle niistä määristäkin on apua!
Ettei hanki itse vahingossa liikaa tai liian vähän...
Mukavaa päivää kaikille,toivottavasti on yhtä aurinkoinen kuin eilinen! :heart: