Miinalle vielä lisää halauksia ja voimia!
Paljon onnea Miron äiti! :flower: Paljos tuli täyteen?
Onnea uusille plussanneille myös!
Pahoinvointi mulla alkoi viikolla 6 + jotain päälle. Mutta mulla piiitkä kierto, eli jos normaalikierrolla, niin olis alkanu joskus tasan 6. Toisen raskauden aikana huono olo oli jo ennen kuin plussasin, mutta kyseessä olikin kaksosraskaus. Esikoiselta muistan vain jatkuvaa etomista.
Mulla tekis kans mieli tehä vielä yks testi et saisin vahvan viivan, kun esikolta oon testin tehny kun viikkoja 8+ tosi selvä viiva!, toisessa raskauessa tein melko alussa ja viiva oli haalea ja sitten myöhemmin keskenmeno. Nyt tein kp 34/34 ja haalea viiva. Nyt tekis mieli saada se vahva viiva ettei niin kummittelis se km mieltä. Mut kuitenkin tuntuu et rahan tuhlausta ostaa vielä testi kun viikkojakin jo 7+6. Saas nähdä maltanko mieleni utraan asti.
Vessassa yöllä käyn max kerran, mutta harvoin edes sitä. Loppuraskaudesta kyllä sitten laukotaan. Mulla on kyllä aina ollut mielettömän kokonen rakko!
Minä oon viime yönä tempassu 11h yöunet, ja olisin kyllä aamulla vielä voinu jatkaa. Olis ihanaa jos sais nukkua päiväunet, mutta eihän sitä töissä viitti
, ja kotona sitten esikoinen pitää huolen ettei jouda nukkumaan. Olin kyllä sitten aamulla tosi reipas kun olin saanu niin pitkään nukkua. Siivosin tytön huoneen ja raivasin keittiön!
Muuten paha olo jatkuu. Tai se on sellasta jatkuvaa etomista. Ja jos syöminen jää vähemmälle, niin paha olo tulee ja hirveä kiukku!
Ens torstaina olis itten eka neuvola. Sillon viikkoja 8+5. Ja minä tietty elättelen toivoa että sydänäänet kuuluis, vaikka eihän ne tieten vielä. Ja tiedänkin jo etukäteen että parkuhan se pääsee, kuulu ne tai sitten ei. Ja sitten jos ei kuulu niin elättelen tietty toivoa et laittais mut tk:een ultraan. Saas nähä kuin käy.
Nyt töihin.
heppuli ja sintti 7+6<br><br>