*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
mut voi poistaa listasta,eilen alko runsas vuoto..keken meni..pahimmasta harmituksesta oon jo yli päässyt kun on jo sentään neljä pientä kullannuppua pitämässä ajatukset jossain muualla..
Voi ei! Pahoittelut ja lohdutuksen :hug: :'(

Mulla alkoi sitten eilen uusi oire..Itkukohtaukset..Katoin salkkareita ja siinä oli monta kohtausta missä itkin..Sitten katoin neloselta hurjaa remonttia ja siinä itkin kans vähä väliä..Että toivottavasti ei tule asiakkaiden kaa puhetta mistään itkettävästä asiasta...Nyt heräsin sitten pari tuntia myöhemmin ja heti otin hapankorppuja kasan nenäni eteen niin ei tunnu vielä ainakaan yhtä pahalta olo ku eilen,mutta eipassaa nuolaista ennenku tipahtaa...
Äiti sanoi tienneensä jo siitäkin että maha "muka pömpöttää jo"... Sanoin että on kai se turvoksissa ku ämppään koko ajan ruokaa itteeni :LOL:
Mutta nyt pitää mennä suihkuun..Menen vasta 11 töihin..
Hyvää päivää kaikille!
Vaavimasu+ napukka 6+0
 
Huomenta!

Taaperolle ISO hali :hug: :'(

Tää on jotain uskomatonta tää väsymys |O
Pistin muuten madam mammalle eilen s-postia ja oli jo aamulla vastannu. Meille tulee kuulemma jälleen kerran poika joka syntyy 24.4.09 ja enempää lapsia ei meille nähnyt. JEE, meillä on kohta oma jalkapallo joukkue :D


Onko teillä muilla vielä "kuukautis" kipu tuntemuksia mahassa? Mulla alko eilen illalla sattuun aika lujaa ja pelästyin, että tässäkö tämä sitten olikin :( Pelkäsin että alkaa vuotaan ihan just verta, mutta onneks ei alkanu =)
Seksiä en oo uskaltanu ollenkaa harrastaa, kun pelkään sen aiheuttavan km. Haluja kyllä löytyis ku punasilmäseltä kanilta :ashamed: Hyvä kun en nylkytä ilmaa kävellessä :D



 
Huomenia. Taaperotx4 :hug:

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: :heart:

Mulla olis maanantaina se ultra, jänskättää jo aika lailla. Oireita kun ei ole oikein minkäänlaisia niin pelottaa onko kaikki hyvin? :( kovin aktiivisesti en uskalla kirjoittaa jos vaikka joudun tämän porukan vielä jättämään. Mitenkäs onkaan tänään niin negatiiviset ajatukset? :ashamed:
 
AAM
Taapero :hug: :hug: :( olen pahoillani..
Annulille täältä haleja kans :hug:.. ei se tuhruttelu tosiaan aina välttämättä ennakoi sitä km:a tai tm:aa.. jos tosin siitä yltyy niin sitten mutta eihän vielä kirvestä kaivoon :)
:hug: ?
nti, Jj:t ja Helinä83 kiitos ihanista ultrakuulumisista.. :hug: :flower: :) :)
Luo uskoa että omanikin on alive and kicking :heart:

).( oksu-olo ei vaivannut taas pariin päivään mutta esikon kohdalla oli ihan samoin. ei se koskaan yltynyt siihen "halii porsliinikuningasta" tasolle..

AM & hippunen 6+2
 
:x aivan karsea olo ollut eilisestä lähtien....toisaalta oon ihan tyytyväinen, se on hyvä merkki siitä että homma etenee ja näen ehkä sykkeen viikon päästä. mutta koittaa sit täällä töissä paahtaa kun oon varmaan ihan vihreä naamasta...huuuuuuh *puhaltaa*

KIVUISTA mulla on melkee joka päivä jotain vihlomista tms. tuntemusta. lähinnä menkkakipujen kaltaisia jomotuksia. mutta mä muistan niin elävästi esikoista odottaessani kun olin alkuraskaudessa (jotain rv10) suihkussa ja yhtäkkiä iski aivan älytön kipu vatsaan. siinä kyyristelin ja ajattelin että jos tää on normaalia niin en kyllä enää koskaan huolehdi pikku-krampeista vaikka olisin kuinka raskaana. ja se oli ihan normaalia...kun tomera poika siitä syntyi vaikka meinasi monesti jalat lähtä alta, varmaan niitä kohdun kasvukipuja! oon hokannu että myös sektiohaavaa pakottaa, ja kutittaa.

jep, hommiin vaan vaikka tekis mieli vaan mennä johonki sohvalle puhaltaan...

Gardenia ja sissi-Kapris
 
Taaperotx4 pahoittelut ja jaksamisia teille.

Täällä on ollut taas kuhinaa.
Moni on jo ultrassa käynyt. Ihania uutisia.
Me ajattelimme passata tuon varhaisultran. En ole kertaakaan käynyt jaksan odottaa tuonne lokakuun alkuun... siis ehkä =)

Niinkuin taisin joskus mainita on tän uuden tyypin la ja edellisen syntymäpäivä muutaman päivän välein. Kaivoin meinaan vanhan äippäkortin esiin. Mielenkiintoista verrata niitä keskenään kun ihan samoilla päivillä samoilla viikoilla mennään. Kunhan sinne asti päästään että on jotain mitä vertailla ;)

On nää keskustelu palstat aika hieno juttu. Just muistelin kun ensimmäistä odottelin niin olin tosi yksin pelkojeni ja ajatusteni kanssa. Ei ollut mitään nettiä. Kaverit eivät olleet edes vakiintuneet vielä saatika tienneet mitään vauvoista ja odotuksesta. Kirjastosta kävin kirjoja lainaamassa ja mitä terkkarilta kehtas ( hieman ujonpuoleinen silloin) kysyä, niistä vastauksia kysymyksiin miksi miten milloin jne.

Täällä on ollut juttua tuosta sukupuolen kysymisestä.
Me ei aiota kysyä. Musta se on yks synnytyksen ihanimmista, muistorikkaimmista hetkistä kun saa vastauksen kysymykseen; " Kumpi tuli ?" Vieläkin menee kylmät väreet kun muistelee näitä. ;) ;) ;)

Laitoin kans Madamelle viestiä. Meitin tyyppi on kuulemma poika ja syntyy 16.3.2009, kuukauden etuajassa. Lisää ei tulossa

Stemppiä meille

-Vuffi- + tyyppi rv 6+2
 
Neve
Voi että, olen pahoillani Taapero :( Että pitikin käydä niin. Annulille pidetään peukkuja, ettei kyseessä olisi km.

Tosta sukupuolesta vielä. Mä toivoisin ehkä pikkasen enemmän tyttöä. Tytölle olis valmiina jo aivan ihana nimikin. Toisaalta pikkuveljestä esikoinen saisi varmaan aikaa myöden tosi hyvän kaverin. Ja siis olisihan poika ihan yhtä ihana kuin tyttökin. Pojalle ei vaan ole vielä keksitty nimeä, mikä oikeen kolahtaisi vaikka olen kovasti yrittänyt miettiä nimiä jo. Esikoinen sai tavallaan nimensä jo raskausaikana, koska se nimi oli vaan niin ihana ja se tuntui yhtä ihanalta ja sopivalta lapsen synnyttyäkin. :heart: Mites te muut odottajat, onko joukossa muita yhtä hassuja odottajia, jotka olisi jo miettineet nimiä? :ashamed:

Täällä kans edelleen taistellaan pahoinvoinnin ja krapulaisen olon kanssa. Jotenkin silti tuntuu, et tähän olotilaan on jo pikkuisen turtunut.. Kai..

Neve ja asukki tänään hmmm.. rv 6+5
 
Jännittää töistä kirjoitella, ettei kukaan vaan huomaa millä sivuilla pyörin, mutta ei malta pysyä poissa! Ihanaa, kun on paljon jengiä ja saa lukea koko ajan kuulumisia, ei tule niin eristyksissä oleva olo, kun ei täällä oikeassa maailmassa oikein voi kenenkään kans aiheesta puhella.

Taaperot :'( Jaksamista.

Täällä ollaan sitten jo tehty tuttavuutta työpaikankin pöntön kanssa, onneks ei tarvitse jatkuvasti juosta, ainakaan vielä. Toisaalta mukavampaa, että tulee sit ylös asti, koska sen jälkeen on vähän aikaa parempi olo. Täytyy yrittää ajatella positiivisesti :) . Viime yönä tuli nukuttua huimat 4h, kun ensin puoli yötä kärsi huonosta olosta (eikä vaan millään niin paljoa, että tulis pöntölle asiaa, mutta silti niin, ettei mistään tuu mitään), sitten kolmen jälkeen ihan normaalille vessakeikalle, ja sitten saikin jo nousta. Bussissa hengiteltiin syvään ;) ja matkasta selvittiin just ja just. No, tosiaan, hyvän asian puolesta tässä kärsitään. Sais kyl silti helpottaa jossain vaiheessa. Mä vihaan oksentamista!!!

Huomenna neuvolaan, sen jälkeen jatketaan taas uudella viikolla ja viisaampana, toivottavasti. Hmm, jokohan kehtais karata lounastauolle, tuli nälkä, vaihteeks.

ventti. 6+6
 
Hei kaikki :wave:

Varovaisesti olisin liittymässä seuraanne, vaikka olenkin ihan, ihan alkuvaiheessa vielä ja LA:kin saattaa vielä siirtyä toukokuun puolelle. Mutta nyt jostain laskurista sain LA:ksi 30.4. eli vappuaaton, joten siitä pidän nyt kiinni :) Ja kyseessä on siis esikoinen.

Historiaa sen verran, että tämä on kolmas raskauteni vuoden sisään. Ensimmäinen alkoi jotakuinkin tasan vuosi sitten (LA oli neljä päivää myöhemmin) ja päättyi rv 12+6, kun ultrassa vauvalta löydettiin anenkefalia. Patologin tutkimuksissa pojalta löytyi sitten myös aivotyrä sekä selkäydinkohju.
Seuraava raskaus alkoi tuossa keväällä ja päättyi rv 8+2. Vappuaattona saimme kuulla, että vauvan sydän ei enää sykkinyt.
Nyt sitten toivottavasti menisi jo vähän paremmin.

Luulen, että pidän vielä alussa vähän matalampaa profiilia, mutta käyn kyllä varmasti juttuja lukemassa. Ja varmasti myös tulen keskusteluihin osallistumaan enempikin, kunhan "varmuus" tästä raskaudesta kasvaa.
 
Taaperotx4: pahoitteluni keskenmenon johdosta. :hug:

Täällä elellään edelleen onnenhuumassa eilisen ultrauksen takia. :D

Esikoisesta kysyttiin sukupuoli 4d-ultrassa mutta nyt oon sillä mielellä että jännään ihan loppuun asti. Saa nähdä muuttuuko mieli vielä matkanvarrella, mutta nyt ainakin ajattelen näin.

Asumisesta: Meillä on just oman talon rakennus parhaillaan käynnissä ja talon pitäisi olla muuttovalmis vuodenvaihteessa. Maaseudun rauhassa omassa talossa asutaan silloin kun vauva syntyy. :heart:

Annuli: pidetään vielä peukut pystyssä että pikkuinen pitää lujasti kiinni. :hug:

Oma ).:) Edelleen väsymystä ja aamuisin etovaa oloa. Kunhan muistaa syödä säännöllisesti niin pahaolo pysyy aisoissa. Vatsakipuja ei oo enää ollu.

Tsemppiä tuleviin ultriin. Toivotaan että kaikilla masuasukeilla on lokoisat oltavat. :)

HeLiNä, pojanpallero ja OnniUnelma rv 7+1
 
Kaikille joilla murheita, iso :hug: !

ultrassa kävin eilen ja pikkinen oli oikeassa paikassa ja sydän sykki :heart: Menkkojen mukaan nyt olis vissiin 8+0 mut ultran mukaan vasta 7+2. Jännittää kyllä tosi paljon et pysyykö kaveri matkassa, toivotaan! suolanen hinta ultrasta tuli mut oli se sen arvoista.
nyt mentävä pakkaamaan, mummolareissua varten :D
 
heipsan tänne...

voi kauhia näitä minun hormoonejani.... :/ sain tänään ihan käsittämättömät raivarit äijälle ja ihan ilman syytä... :eek: kärsiikö muutkin paljon noista kiukun puuskista? :D kyllä vähän hävettää kun tolleen tuli raivottua... :ashamed:

 
Heip. Voi Taaperotx4, olen todella pahoillani tapahtuneesta :'( :hug: .

Noista kivuista vielä sen verran, että mulla ainakin on sellasta menkkajomotusta (pahempaa kun menkkojen aikaan) ja välillä aika koviakin vihlaisuja useita kertoja päivässä.. monta kertaa oon ajatellu että kohta alkaa vuotaa mutta mitään ei oo tullu. Siispä oon alkanu vähän tottua niihin ja en enää edes säikähdä ja juokse vessaan kun alkaa jomotella. Oon jotenkin yrittäny ajatella, että siellä se vauva vaan kasvaa kovaa vauhtia :)
 
Neve
Asumisesta unohdinkin kommentoida. Meidän tarttis saada rivarikaksio myytyä ja muuttaa sitten isompiin tiloihin ensin todennäköisesti vuokralle ja sitten myöhemmin omaan asuntoon. On vähän auki vielä, rakennetaanko joskus oma vai ostetaanko vanha, jota remontoidaan. Paljon suunnitelmiin vaikuttaa väkisinkin oma työtilanne, kun ei ole sitä vakituista työpaikkaa. :(

Tervetuloa Tinkatar!

Ja onnea kaikille, jotka on käyneet ultrassa ja saaneet hyviä uutisia :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami87poika-04:
heipsan tänne...

voi kauhia näitä minun hormoonejani.... :/ sain tänään ihan käsittämättömät raivarit äijälle ja ihan ilman syytä... :eek: kärsiikö muutkin paljon noista kiukun puuskista? :D kyllä vähän hävettää kun tolleen tuli raivottua... :ashamed:
Täällä yksi joka saa kauheita raivokohtauksia, lapsillekin tulee huudettua ihan syyttä :ashamed: :'(
 
Kyllä tää asuminen alkaa käydä aika ahtaaksi vaikka kolmio onkin.. ja alue ahistaa.. paljon juoppoja, narkkareita, vilkas liikenne pihapiirissä :( tila loppuu kotona kesken kun on oma 2v8kk poika sitten miehen 2 poikaa joka toinen viikonloppu, ja sitten kun tää tulokas (toivottavasti) joskus syntyy sit vasta tila loppuukin.

jouduin sitten eilen käymään illalla päivystyksessä kun alkoi tulemaan kummallisia näköhäiriöitä. sellanen sumukalvo tulee silmän päälle, kestää hetken ja menee pois ja jonkun ajan päästä taas toistuu. lääkäri sitten kyseli ja totesi että se voi johtua keuhkoputkentulehduksesta tai mun antibioteista tai sitten ihan raskauden alkuoire :( eipä auta kun ootella perjantaista neuvolaa. onneksi sain saikkua sinne saakka.

sitten en tajua kun mun masu on ihan hirveen kokonen, enkä mun mielestä edes syö sen enempää kun ennenkään. enhän mä nyt oo voinu lihoakaan näin paljon. turvotusta on mutta tuntuu ettei toi maha oo pelkästään sitä

Nellah ja 7+4
 
Huh,huh kylläpäs on paljon sattunut sitten eilisen...
Mulla tää "kestokrapula" jatkuu enkä saa sitä aisoihin millään, edellisessä raskaudessa oli aivan samalla lailla paitsi että silloin tosissani laatoitin vessassa.Nyt pidän väkisellä oksennuksen sisällä vaikka kuinka olis tulossa.JOs alan oksentaa niin sitt ei tuu mitään, huoh!

Mullakin on muuten vatsa ihan kauheen turvoksissa jotenkin jo tosta rintojen alta lähtien (on kyllä vielä 10kg ylim.painoa jota en saanut esikoiselta pois) joten kai toi vatsa siitäkin pömpöttää.
Onko muuten muilla joilla ollut sektio niin sellaista nipistelyn tunnetta arven kohdalla?Mulle sano gyne kun käytiin viime viikolla yksityisellä että sen arven pitäisi olla tunnoton eli ei sillä kohdalla voi olla mitään tuntemuksia???

Neuvola olis ensi viikolla ja toisaalta on tympeä lähteä sinne taas ne samat jaaritukset kuuntelemaan mutta saapahan homman etenemään ja pääsee kohta taas ultraan että tietää onko kaikki kohdallaan, kun on sellainen outo olo ettei kaikki ole taas kondiksessa :'(
Sanoinkin miehelle että jos tää menee kesken niin en halua enää yrittää vaan musta tulee onnellinen yhden lapsen äiti :flower:
 
noista arpien tuntemuksista, mulle ei sektioo oo koskaan tehty mutta on leikattu umppari sillon kun esikoista odotin(2005) ja sen jälkeen 2006 toisesta lonkasta otettu luunsiirre ja 2007 toisesta sama homma ja noi arvet kiristää välillä niin pirusti että kyllä niitä tuntemuksia vaan voi olla.
 
taaperotx4: Otan osaa ja toivotan voimia :hug:
annuli333: Toivottavasti vuoto on harmitonta ja kaveri pysyy matkassa mukana! :hug:
Kesis: Juu.. Niin ne on ihmetelleet, jotta miten 4D voi antaa väärän vastauksen. Oli vielä semmonen lääkäri, joka ei turhaan sukupuolta sano, jos ei oo 100% varma. Tuntu olevan juu.. :whistle: Mut kyllä mamma ties!

Omassa navassa ei muutoksia sitten eilisen. Öllöillään ja nukutaan ja siinä sivussa meuhkataan esikoisen kans :D

pietu- 7+1
 
Moikka!

Pariin päivään en ole ehtinyt täällä käymään, ja kymmenen sivua tekstiä sinä aikana tullut!! :eek: Kiva kun on aktiivista porukkaa! :) Nyt yritän lueskella kuulumisianne ja samalla wordille kirjoittelen kommentteja sitä mukaa kun mieleen tulee :).

Ekana ainakin tervetuloa kaikille uusille!

pietu, Juupeli, hapamperi, nti, JJ-t, Helinä-83 : Onnea ihanista uutisista! :heart:

Superheppuli ja Kesis: Kiitos inkiväärivivinkeistä. Kuulostaisi tosi lupaavalta nuo inkiväärin vaikutukset. Varmaan sitä jonkun verran uskaltaa nauttia, mutta kohtuus tietysti kaikessa niin kuin yleensäkin näissä raskausajan syömisissä.

Minä kävin tänään ekalla neuvolakäynnillä, viikkoja kasassa 8+0. Papereita täyteltiin ja lähetteen sain labraan veri- ja virtsakokeisiin. Meidän kunta tarjoaa raskauden aikana neljä ultraäänitutkimusta, alkuraskauden UÄ (eli NT-ultra), rakenne UÄ, keskiraskauden UÄ ja loppuraskauden UÄ. Rakenneultra maksaa 26.50, mutta muut ovat ilmaisia. Sain ajan NT-ultraan, vasta viikolle 12+6. Olin sitten 4kg lihavampi kuin tytöstä samoilla viikoilla :kieh: . Ärsyttää kun on ollut niin huono ja väsynyt olo, etten ole kertaakaan käynyt lenkillä pariin viikkoon. Nyt täytyy kyllä ryhdistäytyä että paino ei vallan pääse liikaa nousemaan.

Esikoisen 1v -synttärit sujuivat mainiosti. Kutsukorttiin olin laittanut juhlimisajaksi klo 12 eteenpäin iltaan saakka huomioiden synttärisankarin päiväuniajan. Niinpä saimme iltapäivällä kaikessa rauhassa nukkua molemmat, äiti ja tytär ja hyvin jaksoimme sitten illalla juhlia taas molemmat :). Oli kivaa kun sukulaiset kävivät kylässä, ja neitokainen silmin nähden nautti kun pääsi olemaan kaiken keskipisteenä! :saint:

Puova Pikkumyy: Minullakin on aina ollut tosi matalat paineet. Esikoisen aikaan en huomannut että siitä olisi ollut haittaa, mutta nyt parina päivänä on huipannut niin kovasti että en ole oikein voinut muuta tehdä kun sohvalla köllöttää. En ole oikeastaan saanut mitään sen kummempia kohotusvinkkejä, tuo juominen lienee se helpoin konsti. Mutta täälläkin otetaan vinkkejä vastaan :wave:! Salmiakista ja lakusta taisi olla rajoitus 50g päivässä. Siis vähän saa syödä, muttei pussitolkulla.

Kuukatri: Mullakin on aikas totaalinen ruuanlaittoyökötys päällänsä. Melkein mikä tahansa valmistuva ruoka haisee pahalta, eikä huvittaisi kokata ruokaa lainkaan :x. Myös esikoisen syöttäminen tekee huonoa. Onneksi mies on kesälomalla niin voi minua sitten helpata ruuanlaitossa ja esikoisen syöttämisessä :heart:

Massu on mullakin ihan järkyn kokoinen! Esikoisesta massuni oli tosi pieni, tavalliset faskut meni jalkaan varmaan vielä joskus rv25 tietämillä. Nyt tää mun turvonnut pömppis vastaa varmaan jotain esikoisen rv16 kokoa :eek: :eek:. Mutta kuten JJ-t miehesikin oli kohteliaasti kommentoinut sinulle, varmasti osasyynsä on sillä että on pari viikkoa enemmänkin sohvaillut kuin lenkkeillyt ;). Jospa tää olo (ja ilmat) helpottuisi niin pääsisi ulkoilemaan.

iltsu-natsu: saman olen minäkin huomannut, tutuilla katse viivähtää turvonneessa massussa mutta kukaan ei ole vielä uskaltanut mitään kysyä :D

Sukupuolen selvittämisestä:
Esikoisesta emme halunneet tietää etukäteen. Nyt mietteet ovat hiukan vaihtelevat, toisinaan tuntuu että olis kiva jos olis yllätys, mutta toisaalta taas olis kiva tietää etukäteen. Jos vaikka olisi poika tulossa, niin sitten pääsisi ostelemaan poikavauvan vaatteita ja voisi myydä noita tytön vanhoja pois. Mutta toisaalta taas kaiken ehtii kyllä sittenkin kun vauva on syntynyt. Saas nähdä että kuinka teemme :heart:

Neve: Meilläkin olisi jo tytölle nimi valmiina :heart:. Niin ja tietysti kaikki muukin kun esikoinen on tyttö. Eli sikäli tyttö olisi tervetullut. Poika toisaalta taas yhtä tervetullut kun poikaa ei ole ennestään :heart: .


Hirmuisen moni kärvistelee pahan olon ja väsymyksen parissa. Tsemppiä teille kaikille :hug: Toivottavasti piakkoin alkaa jo helpottamaan :hug:

Kiva uusi nicki sinulla Usvametsän neito!

Talvis: Tervetuloa! Melkein samanlaiset nimimerkit meillä! :)

Nellah: :hug: jaksamista sinulle keuhkoputkentulehduksen kera!

Annuli333: toivotaan ja uskotaan että kaikki hyvin sinulla ja pienellä! :heart:

taaperotx4: :hug: Voi surku :'(. Voimia sinulle!

Eiköhän tässä ihan tarpeeksi juttua yhdelle päivälle. Pitänee yrittää käydä jatkossa täällä pinossa hiukka useammin ettei tule tällaista romaania sitten kerralle. :whistle:


Terkuin Talvitie




 
Heissan taas kaikille! :D

Minulla työajan lyhnnyspv tänään ja pääsin jo klo 11:00 , oli mukavaa, mutta töitä painoin asiakkaalta toiselle 7:15-10:45 tauotta. Vähän pitää varoa, kun on paikoillaan tai kääntyy tai vain istuu ja paineet romahtaa. Pyöräily töihin ja takasin sujui hyvin! :saint:

Sitten meninkin päikkäreille, nukuin tunnin ja sitten kauppaan ja nyt olen ollut hereillä 2 tuntia ja väsy alkaa painaa taas, uskomatonta! :xmas:

Masu´turvotusta on täällä kin ja kuppikoon vaihtoa rintsikoissa, pahoinvointia ei ole ,muutakuin jos tulee liian nälkä , eli esim aamulla herätessä, mutta puuro auttaa. Tässä raskaudessa onneksi ei ole sitä kestokrapulaa jatkuvaa pahoinvointia , mitä oli viimeksi kmraskaudessa.

No nautin siis olostani täysillä, ihanaa olla raskaana! :heart:

Ihanat pvn jatkot kaikille ja voikaa hyvin ja paljon iloisia varhaiultrakuulumisia kaikille toivottelen! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 7 :heart:
 
Täällä sitä edelleen ihmetellään "kasvaako vatsassani todellakin pieni ihmisen taimi". Oireet eivät ole lisääntyneet, tosin eilen illalla oli lievää kuvotusta, mutta täysin hallittavaa sellaista. Kuppikoko ei ole muuttunut, vatsalla kevyttä turvotusta, vähän niinkuin menkkojen aikaan.
Hienoa oli lukea ultrakuulumisia, onnea kaikille :flower: ! Ensi viikolla olen itsekin viisaampi.
Shoppailemassa tuli käytyä eilen ja vielä en uskaltanut mitään jättiläistunikoita ;) ostaa tai suunnistaa beibitarvikeosastolle. Ajattelin malttaa odottaa kunnes 12 vkoa on täynnä.
Esikoista muuten odotan ja olen ajatellut aloittaa jonkunsortin raskauspäiväkirjan pidon, olisi sitten myöhemmin mukava lueskella ja kertoa kuinka kaikki eteni. Olen itsekseni naureskellut, että beibistä eka kuva on tosi varhaisesta vaiheesta, kävin follikkeliultrassa josta saadussa kuvassa se pikkuinen möllöttää (tosi pikkuisena).
Voimahali taaperolle :hug: .

Marsukki rv 6
 

Yhteistyössä