Taas täällä..
Täältä ei malta olla poissa kovin kauan..Kiva lukea toisten tuntemuksia ja kuulumisia..
Mä olen vaan niin huono muistinen että en muista enään jälkeenpäin kuka mitäkin on kirjotellut jne..
Huonosta muistista vielä todisteeksi että olin taas aamulla jättäny ulko oven selkosen selälleen... No... Onneksi asutaan syrjäkylällä ja muutenkin pienellä paikkakunnalla...
Unohtelin usein kotona ollessa oven selälleen kun lähin poikien kaa kauppaan...
Mies soitti ku olin kaupan kassalla että miksi ulko ovi on selällään auki....
No..
Turvotuksen kanssa täälläkin kamppaillaan ja masu on ihan kuin jostain 17 vkon tienoilta edellisissä raskauksissa..Tietty se on nyt vain turvotusta,mutta ei varmaan kauan pysy "salassa".. Anoppilaan on vielä kertomatta mutta tosiaan eilen sai minun vanhemmat tietää...
Hmm..Mitähän muuta.. Niin raivareista joku kertoi..Mä hermostun aika helposti näköään..Lapsille tulee välillä huudettua ja sit melkein itken ku harmittaa..
Jotenki nyt on iskeny tuo herkkyyski päälle..
Tänäänki oli taas niiiiiin paha olo töissäja syödä piti ihan jatkuvasti... Toivon vain että tää jo kohta alkais helpottaa.. Ostin taas kaupasta paljo hedelmiä ja kreikkalaista salaattia yli 6 eurolla ja sihen kartanon salaattikastiketta...Sit ostin mehujään et sai heti nassuun kotiin ajellessa..oli hyvää..
Äsken poikien kaa syötiin valkosipulivoipatonkia ja kyllä teki gutaa..Ja appelsiinimehua..
Mulla on kans tuo kokkailu vähä et ei yhtään kiinnostais ja keksinki aina jotai "valmista ja nopeaa"
Ei sitä aina jaksa
Voi kun menis 3vkoa nopsaa niin pääsis katteleen masuun että mitä siellä on...
Kaippa siellä napukka on kun tää olo on niin hirvee..Tekis mieli vielä tehä toinen testi,mutta eikai tota enää kehtaa...Pakokai se vaan on uskoa että raskaana ollaan..
Mutta taas kerran.. Hyvät illanjatkot kaikille! :wave: