Voi kun oli taas tullu paljon juttu aja uusia tullut taas joten tervetuloa ja onnittelut ultrakuulumisista ja Gardenialle että kyllä siellä varmasti löytyy pieni sykkivä sydän joka jo nyt rakastaa äiskää ja iskää!!! :hug: :heart:
Mulla oli taas tänään ihan kamala olo..Ostin aamulla ihnkivärirouhetta kaupasta ja kokeilein sitä..Vähäksi aikaa se ehkä pikkasen auttoi,mutta ei kyllä kauaks aikaa auttanu..Teehen sitä sekoitin ihan hyppysellisen niin et ei edes kunnolla haistanut sitä sieltä..
Niin ja äiti sai sitten aamulla tietää raskaudestani kun isompi kossi meni sinne päiväks niin käskin sen sanoa mummulle..Oli mennyt heti mummun luo ja sanonut että mummu mulla on sulle asiaa.Meille tulee vauva!
Herra suoritti tehtävän kunnialla... No olin viemässä pientä hoitoon niin puhelin oli autossa soinu kaks kertaa ja äiti oli yrittäny soittaa..Soitti sit just uudestaan ku astuin autoon..Vähän oli että mitenkäs liike ja että ku pojatki on vielä niin pieniä...Mullahan oli vastaukset valmiina niin eipä se sitten enempiä valitellu..
Sitten kerroin kaverillekkin vaikka mies on ollut sitä mieltä että asiasta ei puhuta vielä..Mie en jaksa salailla!
Sukupuoli otetaan kyllä ihan varmasti selville vaikka melko varma asiasta olenkin..
Ekasta ei otettu selvää ja se oli niin tuskaa kun se ultraaja sillon kysyi että haluatteko tietää sukupuolta..Vedin väkisin suustani ne sanat että ei haluta... :/
Sit toisesta otettiinselvää heti ku mahollista ja ultraaja saikin oikein varman asennon kun poitsu pyllisteli jalat levällään ja näkyvyys oli suoraan että pippelihän se sielä...
Nyt sitten haluan kuollakseni tietää sukupuolen kun melkein varma olen että se on nyt tyttö!
Jospa minäkin saisin sitten nyt sen oman rinsessan! Mutta pojatkin on kivoja joten en silti "pety" vaikka se poika oiskin...
Mulla on eka neuvola vasta 10.9 ja tuntuu et ei millään malta sinne asti oottaa..Täällä ultraavat aina ekalla neuvolakerralla.Ihana nähdä sitten mitä sieltä löytyy..Jotenkin ruennut pelottaan kaikki ulkopuoliset raskaudet jne kun en niitä ole osannut enen edes ajatella niin nyt kun täällä lukee kaiksesta niin ensinnäkin tuntuu pahalta niiden vuoksi jotka sellaisia joutuvat kokemaan ja jotka niitä pelkäävät nytkin..
No mutta.. onko muilla tunnetta että paha olo vain pahenee??!!
Mulla ainaki tuntuu että koko ajan pahenee ja heti kun aamulla nousin sängystä ylös niin alkoi ja yhä jatkuu..Epäilen kovasti että jos tämä tästä pahenee niin minä asun vessassa pönttöä halaillen...
Voi jestas kun tähän pahaan oloon ois oikeesti joku lääke..En tiedä miten jaksan töissä päivät jos tää jatkuu..Tänäänkin oli niin huono olo et olin ihan kalpea japelkäsin jo kohta pyörtyväni..Kerroin sitten ihan rehellisesti asiakkaalle että mistä on kysymys... Ei kuitenkaan kiehdo sekään ajatus että joutuu kesken asiakkaan värjäyksen tms juokseen vessaan oksentaan tai että jopa pyörtyis...
no mutta eiköhän siinä tullut tarpeeksi omaa napaa kerrottua..(olen hiukan sellasita pälättäjä tyyppiä.....)
Ei muutakuin hyvät olot kaikille ja kaikki mahollinen vinkki pahoinvoinnin helpotamiseen on enemmän kuin tervetulluta!
Vaavimasu+ napukka 5+6