Paljon voimia kaikille huonoja uutisia saaneille :hug:
Uusille tervetuloa ja mukava kuulla hyviä ultrakuulumisiakin!
Pahasta olosta: Luulin pari viikkoa sitten että nyt helpottaa mutta kissan villat. Viime viikko meni taas oksennellessa eikä tänäkään päivänä ole ollut mikään erityisen hyvä päivä. Mulla pahenee tämä olo aina iltapäivästä ja illalla onkin sitten jo mitä kamalin olotila. Toivon kyllä että kohta muuttuisi paremmaksi. Harkitsen jo kovasti Sea-band rannekkeen hommaamista mutta menisi täällä varmaan tilaustavaraksi kun asustellaan niin pienellä paikkakunnalla että ovatkohan edes apteekissa kuulleetkaan koko värkistä... Onko kellään kokemusta tuosta vehkeestä?
Kävin tänään neuvolassa ja terkka ei onnistunut löytämään dobblerilla sydänääniä. No, sitten onnistui hommaamaan mulle samantien lääkärille ultraan ja itkuhan se meinasi tulla kun käytävällä vähän aikaa odottelin. Onneksi pikkuinen siellä käsiään heilutteli ja sydän sykki vilkkaasti, joten kaikki hyvin. Kovasti oli kasvanut jo kahden viikon takaisesta ultrasta, joten ainakin pikkunen saa riittävästi ravintoa vaikka minun paino onkin hieman pudonnut edelleen. Onneksi välillä on parempia päiviä ja silloin ruoka pysyy sisässä, joten ei tarvitse minnekään tippaan lähteä. NP-ultraakin sain ajan kahden viikon päähän, joten taas on jotain mitä odottaa...
Mammahousut pitänee täälläkin ottaa kohta käyttöön ja eiköhän tuo ala kohta paljastumaankin ulkopuolisille että missä mennään. Muutamat ovat kuulemma jo huomanneet.
Viikonlopun kaason tehtävät meni onneksi hyvin ja inkivääritee (tai sitten muuten vaan) auttoi jaksamaan koko pitkän päivän. Eilen olin kyllä todella väsynyt kun viikko meni kuitenkin valmisteluja tehdessä. Itku on täälläkin ollut viikon verran herkässä ja vielä perjantai-iltana oksensin ja itkin sitten sitä miten väsynyt oli ja pelkäsin seuraavan päivän koetusta. Kait sitä jotenkin alitajuntaisesti tsemppaa kun on jotain tärkeää, en tiedä.
Nyt jännätään miten töissä jaksaa kun kesäloma otti ja loppui. Muutaman kerran on jo tänään tuntunut siltä että päiväunet ois kova sana. Terkka kyllä sanoi että jos vaikka loppuviikosta tuntuu väsymys ja olo ylivoimaiselta niin hän kirjoittaa saikkua, joten aika hyvin ne tilanteeseen neuvolassakin reagoi. Onneksi työnantajakin jo tietää ja ymmärtää tilanteen
Sanni-Maria + öttiäinen 10+2