Moikka!
Reissusta kotiinnuttu ja hetihän se oli kone avattava ja tultava katsomaan että onko ilmaantunut uusia huuhtikuulaisia!
Tervetuloa joukkoon
Amalia07, sippura84, nti, minnijohanna, hapamperi, Chessa ja
amena!
Amalia07: Meilläpäs aika saman ikäiset tytöt, minunkin esikoiseni täyttää elokuussa vuoden, reilua viikkoa myöhemmin kuin sinun! Tuota
vaunuasiaa minäkin olen jo mietiskellyt, me kun kovasti kävellään nyt rattaiden kaa lenkkiä. Onhan tässä onneksi pitkä aika miettiä tuota vaunuhankintaa vielä
. Oletko muuten tuolla pikkukakkosta odottavien pinossa? Siellä näyttää olevan paljon keskustelua tuplavaunuasiasta.
sippura84: Paljon tarrasukkia matkaan teille, että pikkuinen pysyisi matkassa! :heart:
Oireista: Mulla on myös ollut ajoittain lievää etovaa oloa, ei kuitenkaan kovin pahasti vielä. Kaikki hajut tuoksuu nenään paljon voimakkaammin, ja esimerkiksi tupakan ja pakokaasun hajut saa etovan olon päälle. Esikoisesta ei tarvinnut oksentaa kertaakaan, mutta muutaman viikon oli sellainen huono olo, ettei oikein mitään voinut syödä ja kaikki yökätti. Saas nähdä kuinka nyt käy!
Hani: Hui, sinä olet päässytkin sitten jo ihan urakalla oireilemaan!
Juuri tuollaista oli minullakin esikoisesta, kamalan huono olo, nälkä, muttei mitään ruokaa tehnyt kuitenkaan mieli. :x
Kertomisesta: Minulla on hieman kaksijakoiset mietteet: toisaalta olisi ihana hehkuttaa kaikille, että olen raskaana. Toisaalta taas olisi kiva yrittää pitää tieto salaisuutena mahdollisimman pitkään tällä kertaa (eskikoisesta kerroimme n. rv 8 alkuraskauden ultran jälkeen). Minäkin ajattelen niin, että jos saisin keskenmenon, niin siitä varmasti kertoisimme omille ja miehen vanhemmille. MIksi ei sitten voisi kertoa raskaudestakin ajoissa? Mutta kiva on kyllä pitää tätä ihan omana salaisuutena toistaiseksi :heart:.
Neuvola ja alkuraskauden ultra: Minä haluan ehdottomasti mennä alkuraskauden ultraan. Esikoisesta käytiin ultrasta, kun kuukautiskierto oli aivan sekaisin, enkä lainkaan tiennyt että kuinka pikällä jo oltiin. Neuvolasta sitten sanoivat, että olisivat lähettäneet joka tapauksessa alkuraskauden ultraan, koska kierto oli sekaisin. Nyt ajattelin ottaa yhteyttä neuvolaan ja kysellä että pääseekö sinne ultraan neuvolan kautta, vai onko mentävä yksityiselle.
Talvitie 4+5?