*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

millipilli
Iltoja...

Vuffi, jaksamisia sinne vuodelepoon! Toivotaan että pienet pysyy vielä edes pari viikkoa masun suojissa, mutta tosiaan mahdollisuudet selviämiseen on jo hyvät vaikkakin näillä viikoilla toki sairaalataipaleesta tulee pitkä jos jo syntyvät. Usein keskoset kotiutuvat sairaalasta lasketun ajan aikoihin.

ruttana, hyvä ettei mitään isompia muutoksia kohdunsuulla ollut vielä tapahtunut :) ja toivotaan ettei se strepto aiheuta mitään ongelmia.

hiiva, mulla ei tässä raskaudessa oo ollut hiivaa kertaakaan mutta esikoista odottaessa oli alkuun usein. Sitten aloin syödä Gefilus-kapseleita ja ostin apteekista Lactasyd -nimistä intiimipesunestettä niin eipä oo hiivaa sen jälkeen näkynyt. Ja ruokavaliosta sokerien vähentäminen voi auttaa.

teho-osasto, en katsonut kun samaan aikaan tuli kakkoselta Satuhäät ja siinä oli sulhanen mun vanha luokkakaveri. Ja pappikin oli vanha rippipappi :D En oo muutenkaan tehistä seurannut enää muutamaan vuoteen... mä oon enemmän House-ihmisiä :D

Nyt pukkaa NAPAKRIISI... esikoista odottaessa napa oli ihan lopussakin sellainen tasainen lätty, mutta nyt se kerpele tunkee ulos |O En taho...

Ai niin... mä oon usein hyvinkin ronski puheissani, mutta pakko sanoo että särähti kyllä toi neuvolanhuora munkin korvaani ja todellakin toivon ite hoitoalan ihmisenä, että kukaan ei musta ikinä tuollaista nimitystä käytä vaikka kuinka ei kemiat osuis yksiin.

Nyt taidan painella sohvalle jatkamaan poitsun villapaitaa. Kyllä tänään nukkumaan meni ikionnellinen pikkumies. Ensin aamulla pääsi tarhassa saunaan ja sitten käytiin ostamassa illalla vielä luistimet :D

millipilli & Frank 28+4

Huomenta!

Hänpä juuri.Taitaa olla vuoden vanha kuva kun tänä talvena ei noin paljon lunta ole ollut=)

Olo autuas kun nukuin jopa 7t putkeen.Tää on aikasen historiallista.
Vaavi voi hyvin,iltaisin kymmenen aikaan aloittaa järjettömän mesoamisen :D Ja tänään olisi klo 12 tarkistuksen paikka kun on neuvola aika.Kotivaaka näytti painon lisäystä alusta alkaen 5,8kiloo.Joten eiköhän siitäkin kunnialla selvitä.

milky tasan 26

AAM
:wave: huomenia..
tehikset katseltu.. :'( oli kyllä surku se pratt oli munkin lemppis. Meillä meni nauhalle se topchef mikä meni subilla samaan aikaan joten häät jäi näkemättä.. toisaalta ei kyl kauhiasti kiinnostanut koska niistä oli buumi pari vuotta sitten ja silloi tuli katsottua liikaakin, sama on käynyt hiljattain kaikille sisustusohjelmille, nyt ko näke jonkun nikkariohjelman niin automaattisesti vaihdan kanavaa ASAP. |O

Tänään tuli taas bussireissu ja jälleen allekirjoittanut sai kipitellä jalat vilisten bussiin, ja minä OLIN ajoissa lähtenyt kotoa.. dösä vaan sattui olemaan hieman vajaa ja ihmisiä vähempi joten oli sit ajanut vauhdilla.. onneks ehdin mutta kyllä toi maha siinä mukana sai hyppiä :D

AM & hippunen 27+4 :heart:

vuffille paljon jaksamista lepoon :hug: toivotaan että ne kaverit siellä jaksaa kasvaa vielä monta viikkoa :saint:

ruttana nyt mäkin aloin miettiin että pitäskö sitä lähtee sitten päivystykseen kun mulla aika samat oireet kun sulla.. :/ no, neuvola puolen tunnin päästä. olis ihana jos se laittais lähetteen niin ei tarvis mennä sinne selitteleen, kun olis asiat paperilla.

vauva on kyllä tosi hiljaa ollut :'( toivottavsti neuvolatäti osaa sanoa kuinka päin se siellä on niin rauhoittaa kun potkut on niin vaisuja. on tää outoa kun joku päivä ihan onnessaan ilman suurempia vaivoja ja joku päivä kaikki vaivat samaan syssyyn ja huoli on suuri :ashamed:

tänään poksui 29+0 :heart:

APUVA. ihanaa olla jo kolmosella alkavilla viikoilla :D samalla kyllä jänskättää ihan sikana. tästä ku tovi mennään vielä ni sit ei tiedä vaikka lähtö tulis =)

mä otan tänään ne 30 kuvat ja tuun tänne laittaa ku ehdin.

jännää oottaa et ketä meistä saa pienen/pienet ensin syliinsä masusta. yleensä se on joku yllättäjä :whistle:

Täälläkin alkoi jo raskauden kolmas kolmannes! :saint: :heart: On se kyllä ihanaa olla näinkin pitkällä jo!

Mie oon ny vähä tippunu jutuista enkä pysy perässä.. Koitan tässä lukee kaikki läpi jahka ehdin :)

vuffille kovasti tsemppiä ja jaksamisia pikkuisille!! Ette tuu vielä sieltä masusta poies! :hug:

SS & mytty 28+0

heissan hei!

aluksi kaikki hesalla asuvat huom :attn:
olemme huomenna tulossa perheen kanssa hesaan ( hotelliin yöksi ja su matkamessuille -aivan järkky matkakuume... ) mitä käymisen arvoisia kohteita suosittelette? lapset siis 2,4 ja 5... korkeasaaressa ollaan useamman kerran käyty joten ei sinne. mutta miten esim kylpylät? serena näytti olevan törky hintainen jos se hinnasto tosiaan voimassa myös talvella :eek:

ja sitten oma (.):
sokerirasituksessa ja toksemia kokeissa käyty maanantaina, kaikki oli ok. turvotus jotain ihan järkkyä. tunnen itseni todella rumaksi ja norsun kokoiseksi :ashamed:
vatta kasvaa keskikäyrällä.
täriseekö teiän vauvat? kun meiän beibe välillä siis todella tärisee vatsassa, omituisen tuntuista touhua.
beibe on todella alhaalla, tarttis vissiin seistä käsillään vähän aikaa jotta tulisi ylemmäs ;)
tuo asento tuppaa painamaan tuonne alas ja kävely aika ankkamaista :whistle:

vuffille :hug: toivotaan etteivät ihan vielä päätä syntyä.

iltsu ja beibe ( rv ei tietoakaan... )

vuffi jalat ristiin!!! :D toivotaan pikkusten viihtyvän äidin lämmössä vielä tovin!!! :heart:

iltsu Mie oon kans välillä huomannu et vauva ihan ku tärisis mahassa! :D mitähän se oikei on?? :D vänkän tuntusta :D

tuntuu joo aika hurjalta ku jotkut on jo viikolla 30 ja ite tulee niin paljo jälessä, mut ohan näis kuukauden heitto näis lasketuissa ajoissa :)

ziki ja mimmi 26+0 :heart:

--

Huomentapäivää. Nyt ovat ne huonostinukutut yöt kotiutuneet meillekkin. Ei tahdo löytyä hyvää asentoa, vauva melskaa, vessassa saa käydä jatkuvasti. Tai sitten muuten vain jokin ahdistaa eikä saa nukutuksi kunnolla. Ja viimeinen niitti on aina kun toi 2.5v poika kömpii neljän, viiden aikoihin viereen..... Vaikka nukkuihan hän aikoinaan liki 2v vieressä joten luulisi siihen tottuneen. Mutta nyt kun saanut nauttia muutaman kuukauden vain miehen seurasta niin....

Minä olen kanssa niitä ketkä lihoivat imetysaikana. Vaikka harrastin liikuntaa ja söin terveellisesti. Kun lopetin imetyksen, tippui 5kg lähes itsestään.... Ja täysimetin siis 6kk ja yhteensä 1v6kk

Jännä kyllä että noi sokerirasituksen arvojen erot ovat noinkin suuria. Ei voi ymmärtää ei.....

Hienoa että Zukkiksella ja muillakin on hyviä neuvolakuulumisia. Niinhän sen pitääkin mennä.

Mie zukkis katsoin edelliseten lasten neuvolakorteista, raskaus ajan siis. Että mitkä sykkeet olivat, ihan vertailun vuoksi. Tai yritin katsoa. Mutta pojan korttiin niitä ei oltu merkattu piru vie.

Pitää sitten huhtikuussa katsoa säiden mukaan että mitä pienelle pukee kun kotiutuu. Mutta eiköhän hänelle tule body+puolipotkarit ja haalari päälle, paksuus sitten sään mukaan. Ja tietty töppöset, tumput ja hattu. Ja ottaa vaikka peiton mukaan jonka voi heittää kaukalossa päälle niiksi muutamaksi minuutiksi kun ulkoilee. Eli sairaalasta autolle, jonka mies saa ajaa oven eteen, ja sama kotiin tultaessa.

Toivottavasti Talvitiellä tämä aamuinen pissanäyte puhdas.

Minulla ollut alusta asti hyvin vahva tyttö olo. Ja tyttöhän tämä nyt ultrien mukaan on.
Noitten aiemminkien lasten sukupuolen tiesin etukäteen. Jo ennenkuin ultrassa paljastui. Jotenkin sen vain tiesi. Ja oikeassa olen tähän asti ollut.
Mie taisin kyllä tilata tyttövauvan tästä jo yritysvaiheessa. Kun tuo meidän esikko on vähän raisumman puoleinen neiti. Niin tämä voisi olla vähän rauhallisempi, sellainen prinsessa ;) Vaikka vilkkaaksi nuo lääkärit tätäkin väittää. Mutta eikait rauhallisempi tässä porukassa pärjäisikään.
voi olla kyllä aika moinen yllätys jos synnäriltä sieltä löytyykin vehkeet jalkojen välistä. Mutta eiköhän siihen sitten sopeudu pian. Ja loppujenlopuksi sillä ei ole väliä kumpi tuolla änkeeä äiskän vatsaa tällähetkellä.

vuffi: halaus. Pidetään kovasti peukkuja sinulle ja vauvoille. Toivotaan että kaikki menisi hyvin ja pysyisivät vielä hetken kohdun lämmössä. Onhan se makaaminen tylsää, mutta hyvän asian puolesta sen kestää.

jaahassu, mie näin viimeyönä unta että olin laittamassa niitä sun saumurin lankoja. Vaikka en kyllä varmaan edes osaisi.... outoja unia sitä ihminen näkee.

Hyvä ettei Ruttanalla olleet supparit saaneet sen suurempia aikaiseksi. Koetahan silti ottaa levonkannalta niin ei saakkaan vielä muutamaan viikkoon. Sittenhän niitä alkaa jo toivoa ;)

Hyvä että sait lääkettä nyt tuohon streptoon, ja onneksi asian olemassa olo selvisi.
Oi, hyvinhän teidän pikkuinen kasvaa.

Mulla myös harsojen osto hankintalistalla. Ovat nuo vanhat ekstyneet siivousräteiksi. Joten vaikka äippäpakkauksesta tulee sitten muutama niin ostan vielä paketillisen lisää.

Katsoin teho-osaston ja itkin. Ei raskaana olevalle saisi näyttää tuollaista.

iltsa-nasu. Mulla on vähän sellainen mielikuva että se tärinä on pissaamista. Mutta hyvä että kaikki oli kunnossa.

voi ärsytys. Miehelläni ollut olkapää jo jonkun aikaa kipeä. Käviviikko sitten lääkärissä ja epäili tulehdusta. Sai lääkkeet mutta olkapää mennyt vain kipeämmäksi. Nyt meni uudestaan lääkäriin, pitäisi kuulema ultrata ja seuraava ultra aika on vasta kahden viikon päästä.
Eihän se nyt herranen aika voi odottaa niin kauan kun hädin tuskin pystyy kättään liikuttamaan. Pitäisi vissiin kipulääkkeitä vettä se 2 viikkoa
Nyt ne ilmeisesti röngtenkuvaa sen olkapään. Toivotaan että siitä selviäisi jotain ja saisi helpotusta....

t. Solina ja neiti Kirppu rv 26+5

millipilli
Täällä kanssa vauva tärisee masussa aina välillä. Jossain joskus sanottiin, että voi olla että vauva pissaa silloin. Meillä poitsu vielä syntymän jälkeenkin välillä tärisi pissatessa.

Kotiinlähtövaatteet... sään mukaan tietysti vähän mennään, mutta tällanen setti on pakattuna mukaan. Katotaan sitten mitä näistä päälle laitetaan:

Ja joo... on jo pakattuna :D mä kun pesin joululomalla jo noi pikkuvaatteet valmiiksi kun oli aikaa niin laitoin sitten samalla siitä kotiinlähtövaatteet sivuun.

millipilli & Frank 28+5

Heips, lääkärissä käyty, ja kaikki kunnossa, myös paastoarvo, jota siis nyt seuraillaan. Huh. Saikkua ei tullut lisää, joten maanantaina taas pirteänä ylös klo 4:50 ja töihin. |O Väsyttää jo ajatuskin! Teki kyllä ihan hyvää tää lepotauko ja töissä on onneks aika inhimillinen jakso tulossa, joten eiköhän se siitä. Täytyy vielä pomon kans keskustella, jos sais jotain järjestelyjä tehtyä, ja vois tehdä enemmän etänä töitä.

Pää tyhjeni taas kokonaan kun joutui taas puhelimessa hoitamaan työasioita täs välillä...

Vuffille nyt ainakin :hug: ! ja b:)d
Hanille tsemppiä pikku-yökukkujan kanssa, kuulostaa tosi rankalta.
Ruttanalle kans :hug: , hienoa, että oli paikat viel kunnossa.
Millipilli, ekös oo van hyvä olla valmistautunut ajoissa? :D Ihana haalari.
Ja nyt mä tiedän et unohdin monta... :ashamed: mutta kun ei pää toimi, ei.

Taidanpa maksaa muutaman laskun tosta pois ettei unohdu, ja sit ruokaa jostain,ja kohta onkin jo yks työhomma hoidettavana. Täytyy oikein lähteä tonne ulos pakkaseen, hrrrr.

ventti + viuhti 28+4

AAM
mä en oo tärinöitä huomannut :D muita mukilointeja kyllä :kieh:
millipillillä ihana setti, mietin kans jo että mitä sitä laittaisi kassiin valmiiksi :heart: :)
varmaan samanlaista just body ja sukkikset tai pitkät housut ja kevyt puku.. muistan ku esikon kanssa lähdettiin oli sellainen iiiihana kirkas talviaamu vaan miinus 24 :eek: ja vauva nenänpää näkyi kantokopasta :D
nyt voipi olla ettei ole ihan niin kylmä ;)

ooh kaverillani josta kerroin että oli se 4D eilen niin sanoi että on tyttö siellä :heart: vähäks ihqua !! nyt pitää ihan fiilistellä.. :D :D niin häppi sen puolesta ko se oli niin poikafiiliksissä ettei saa ikuna prinsessaa ja nyt meil molemmil tulee tytsit.. !!

mitäköhän iltsu teille vois suositella.. :/ jäähallissa on ainakin kirppis 17-18.01. ( klo 9-13.30) mutta sinne sitten lasten kanssa :D ei ehkä ?

Hanille :hug: poksuista.. :) niin piiitkällä jo..

Jj:t toivotaan ettei sulla vuodelevoksi ihan kokonaan iske sentäs :| :hug:

) .) nää meinaa mennä jäähalliin kirppikselle hortoilemaan huomenaamulla ja kyylimään tarjontaa mitä siellä löytyisi jos jotai kivaa :)
innolla odotan ulkoiluilmaviikonloppua ja kirpakoita pakkasia :wave:

AM & hippunen 27+4 :heart:

AAM
uiui jui piti hehkuttaa että yks kirjahylly mitä ollaan kytätty niin puoliso löysi alennusmyynnistä poisto-osastolta yhden kappaleen ! :D jei saatiin sekin ihan nappiin ! ei voi olla parempi perjantai.. tai no vois jos tää influenssa loppui jo :kieh: :headwall:

Sanokaa mulle nyt jotain rauhottavaa kun mä olen ihan varma että mieheltä just nyt menee työpaikka... ja sit rupesin laskee päivärahojen suuruuksia, se sais jotain perus ansiosidonnaista... öö 55% sen tänhetkisestä palkasta. :eek: Vähän järkyttävän huonoa... Joo, siis ei pitäis olla edes lamasta huolimatta vaaraa että työt loppuis just nyt, eikä edes vuoden sisällä (eikä edes puolentoista)...
Sit aloin ahdistuu mun omista tuloista ja miten maksetaan kesällä kaikkia ylimääräisiä juttuja mitä Punkerosta aiheutuu ja sitten että mitä mies saa isyyslomalla kelalta ja sitten... ÄÄH! Miks kaikki maailman huolet just nyt valtaa mun mielen. Oon täällä ihan itku kurkussa ku oon ihan varma että Punkerollakin on kaikki taas huonosti. Ei oo potkinu taas koko päivänä aamun jälkeen. :ashamed: Sen sijaan on vaan supistellu. :(

Laala ja Punkero rv26+3

Laala kyllä kaikki järjestyy :hug: meillä ukko on töissä mut silti kokoajan tosi tiukkaa rahoista, mut ei auta muu ku luottaa siihen et pärjätään.. :(

APUA! kävin just netist lukemassa tosta synnytystapa-arviosta!! :eek: työntääkö ne siellä oikeesti nyrkin persuksii?????? kamalaa! :eek:

Laala kyl punkerol varmaa kaikki on hyvin! :hug: Ja Suomessa pärjää kyllä aina, jäi työttömäks tai ei. Ja vähemmällä pärjää myös. Se on se mihin tottuu :) Ja kirppareiltaki löytyy hienosti kaikkea, ni kyllä sitä pärjää ku ei kaiken tarvihe upo uutta olla :hug:

Moon viettänyt netitöntä aikaa ehkä maksimissaan viikon ja tänne on tullu taas niin paljon teksitä että aivokapasitetti meinaa loppua laakista kun alkaa niitä ihmettelemään.
Enpä sen ihmeemmin jaksa kommentoida kuin niitä mitä muistan.. ja pää on tyhjä heti kun alan miettimään että mitäs kaikkea siellä olikaan..

Vakuutuksesta tänään kävin heittää fenniaan paperit, huomenna 3kk laskettuun aikaan ja pitää ennen sitä saada voimaan. meinas mennä taas viime tinkaan.. vuosimaksu rielut 200?, 50? omavastuulla/per sairaus. meillä on kaikki muutkin vakuutukset fenniassa.

vaunut on hankittu ja just eilen kävin hakemassa ne kotiin. meille tuli nyt sitten emmaljungan city crossit, city kopalla. ratas osa on camo olive ja city koppa on camo beige. ne saa nyt olla tuolla olkkarissa jonkin aikaa että koirakin tottuu niiden olemassa oloon. reppana nimittäin pelkäsi niitä kun ängin samaan takaluukkuun sen kanssa tuon kehikko-osan siis sen missä renkaat. ei voinut katsoa päin ollenkaan. mietinkin tossa jo että kehtaiskohan sitä ottaa vaunut mukaan kun vie koiraa lenkille. naapurit vois vähän ihmetellä. helpompihan se nyt olis harjotella vielä ilman vauvaa kuin vasta sitten kun vauva jo on..

sokerirasitus mulla oli eilen. tänään sain tulokset; paastorvo/0h oli 4,5, 1h 6,6 ja 2 h 6,2. Eli ne oli kunnossa! JEE! :D edellisenä iltana syötiin makaronilaatikkoa kuuden aikaan, ja sit vielä vähän ennen klo 20 söin ruisleivän juustolla ja join maitoa. yllättävän helposti meni syömättömyys. jano vaan meinas tulla kun makonilaatikko tais olla vähän suolasen puoleista. join yöllä yhden lasin vettä. muuten testi meni ihan hyvin, eikä lähteny tajukaan vaikka pelkään yli kaiken sitä veren ottamista. neuloin vauvan peittoa odotellessani. nälkä tuli sitten kun pääsin takasin kotiin.

äippäpakkaus tuli tiistaina. sitä oon ihastellut monta kertaa. kokosin myös sen miehen pakkauksen ja oli se aika otettu siitä ;)

(.) ens keskiviikkona on lääkäri. mua kiinnostaa ihan kamalasti tietää, että paljon mulle on nyt kuukaudessa tullut painoa lisää. koti vaan mukaan parisen kiloa.. se joulu..ja suklaa.. samoin toi sf mitta, maha on nimittäin viime neuvolasta kasvanut ihan selkeesti, nyt se nimittäin alkaa jo näkyä! vaikkakin kauhukseni tänäänkin heräsin mahaltani nukkumasta :snotty:
Tää viikko mulla onki ollu talvilomaa. ihanaa. ens viikolla mulla on kokonaiset 3 vuoroa, sitten on ihan 5 vuoron viikko ja sit ollankin jo helmikuussa jossa mulla tulee olemaan kaksi viikkoa vain 18h/viikossa, eli kolmisen vuoroa. Sit alkaa KESÄLOMA 16. päivä, eli viikolla 8. sitä on kolme viikkoa ja 11.3 alkaa äippäloma. tässähän voi kohta laskee jo päiviä! JEE!

teppana 27 *poks*

Sanni-Maria: siis juuri neuvolan virtsatestin tuloksena neuvolatäti epäili, että saattaa olla hiivanpoikasta (virtsan proteiiniarvo +-). Määräsi tarkempiin virtsakokeisiin, ja eilen lähinnä pähkäilin että pitäisikö käydä hakemassa noita käsikauppalääkkeitä ennen tarkempien virtsatestien tulosten tuloa, jotka saan maanantaina. Jotenkin tuo terkka ei osannu selvästi sanoa että täytyykö hakea sitä käsikauppalääkettä. No mä kävin sitten jokatapauksessa tänään hakemassa apteekista tuota Canestenia, farmaseutti suositteli että raskaana ollessa kannattaa ottaa se kolmen päivän kuuri, ettei tule kertarysäyksellä liian suurta annosta. Eli sillä mennään siis viikonlopun yli ja maanantaina sitten saan niitä tuloksia siitä viljelystä.

Kylläpäs oot millipilli ollu reippaana! :) Mulla pienimmät vauvanvaatteet on eroteltu muista esikoisen pieneksi jääneistä vaatteista, mutta odottavat vielä pesua. Pesen sitten kun olen saanut raivattua noille pienille vaatteille kaapista tilaa :heart:

vuffi: paljon myötätunto:hug:ja sinulle! :hug:

Ruttana: no tulipas sulle kaikenlaista uutista reissulla :hug:.

Lis69: jaksuja sinulle! :hug:

Laala: yritäppäs rauhoittua :hug:. Asioilla on tapana järjestyä, eikä etukäteen kannata stressailla :hug:.

Minun mieheni lähtee viikonlopuksi koulutus/virkistysreissulle työporukan kanssa. Kiva että lähtee, kun ei kovin usein käy missään tuulettelemassa, mulla vaan sitten edessä yh-viikonloppu.

veetuttaa.. voitteko uskoa.. anoppi on tänään ollut täällä meillä leikkimässä tuon 2v poitsun kanssa.. kun laittoi poikaa nukkumaan niin antoi tutin suuhun ja lähti pois.. anoppi tietää täysin hyvin että ei enää tuttia päivä unille, ollut päivä'unilta tutti pois jo puol vuotta.. ja yö unilta pois 2 viikkoo.. yö vierotus oli vaikee mut nyt helpottanut kun ei ole edes nähnyt tuttia.. saa nähdä kuinka ens yö nyt menee kun itki äskenkin tutin perään vaik kuinka.. ei jaksa..

Neuvola takana.Ja meillä nyt systeeminä vuoden alusta että kaikki yli 25vee esikoistaan odottavat saavat lähetteen sokerirasitukseen.Joten varasin ajan.
Hempp aoli 140 :D nousee näemmä joka kerta,painoa se 250g/vko,sf-mitta oli24 ja pissat sun muut oli ok..että näin..

no neuvolassa sitten otin puheeksi josko laittaisi lähetteen päivystykseen näiden supistelujen/ahdistuskohtausten takia. ensin ei laittanut, mutta kun sydänäänet huiteli 170 edellisten 140 sijaan niin päätti neuvolatati sen lähetteen laittaa ihan varmuudeksi. hyvä niin..

sinne pääsin heti ottaan sydänkäyrät kasa erilaisia kokeita (nenästä, suusta, verestä, pissasta ja emättimestä) sitten vain tunnin odotuksella lääkärille. kaikki on aivan lostavasti :heart: ei mitään huolta ennenaikaisuuteen tai ainakaan vielä pitkään aikaan. mun supistelut ja vatsakivut ei ole saanut kohdunsuulla oikeen mitään aikaseksi. pituutta oli yli 5cm, ei kuulemma pidempää voisi olla :D hieman on pehmennyt, mutta aivan normaalisti.

lääkärin diagnoosi ahdistuneisuuteen ja suppareihin on vaan supistuherkkä kohtu ja se että se painaa tiettyjä verisuonia, jotka aiheuttaa nää ongelmat. saikku jatkuu äippälomaan asti ja edelleen pitää ottaa rauhallisesti. mutta sain kyllä mielenrauhan =) parin päivän päästä ilmottelevat jos testeissä jotain. jos ei mitään niin kaikki on täydellisesti!!! :heart: (paitsi se saakelin hiiva :kieh: )

lääkäri näytti ultrasta kuinka pieni imi peukkua ja se näkyi tosi hyvin, kuulemma harvinaista bongata tuollainen niiden vehkeillä! :heart: meidän pikkuista kutsunkin nyt peukaloiseksi, vaikka painoa jo 1300g :saint:

anteeksi oma napa, on vaan nyt niin hyvä fiilis :heart:

JJ-t ja peukaloinen 29+0

Millipilli.. Onkos toi henkkamaukalta..?Mulla taitaa olla samanlainen :D Aivan ihana..

Äippäpaketissa mun suosikki ainaki oli ne tummanruskeat housut..Ne oli jotenki niin ihanat! Mut ekana mä kaivoin ne kestarit sieltä esille..sit unohtu laatikko päiväks ja illalla sillon sit poikien kaa pemostettiin se..Vkl pitäis nyt sit peseskellä kaikki vauvanvaatteet jne..
Hirveesti muutenki pyykkiä taas kertyny..

Mut nyt pitää lopetella heti taas ku alkaa hauskat kotivideot..se pitää poikien kaa kattoa et saavat nauraa! :D

Kaikille hyvää vointia ja vain vähän supistuksia ettei vaavit tulis ennen aikojaan!!!

Vaavimasu ja napukka 27+2

Iltsu-natsu itse tykkään sea lifesta, käy kurkkaa jos tuntuu sopivalta
http://www.sealifeeurope.com/local/index.php?loc=helsinki.myös luonnontieteen museo on kiva http://www.fmnh.helsinki.fi/

jj-t ihana lukea iloista tekstiä ja hehkutusta, =) hymyttää tuollainen laittaa.

unicorn ymmärrän täysin vetutuksen. mulla keittää aina kanssa kun joku sukulainen tai ylipäätään joku aikuinen tekee omin päin lapsen kanssa jotain vaikka äiti sanoo miten lapsen kanssa toimia. mun oma mummo syötti pojalle viimeksi niin paljon rusinoita että raasulla meni vatsa ihan kuralle, vaikka sanoin ettei anna kun muutaman.
:kieh:

Millipilli mä olen kanssa ihan villinä tommosiin "eläinkuoseihin". meillä odottaa kanssa kaapissa saman tapainen puku kun teillä synnäriltä kotiintumis asuksi.ilman korvia vaan ja ruskea..ja sitten on vielä isompikin ens talveksi (esikoisen jäljiltä molemmat).toivottavasti lapset ei saa traumoja kun äiti puki ne aina pienenä eläimiksi.
:D :LOL: :LOL: :LOL:

vkonloppuja kaikille =)

Yhteistyössä