Tsemppiä
Unicorn lepoon! Ja
Milkysternille osanottohalaukset rakkaan koiran poismenosta :hug: Niin ja
Hanille unettomiin öihin voimia! Ja
Ruttana, soita soita vaan, mieluummin liian herkästi kun, että jäät miettimään!
Eilen käyty neuvolassa ja samalla oli lääkäri:
RR 120/60, painoa tullut viikossa +300g ( vaan, vaikka oli 5 viikkoa edelliskerrasta ja joulut ym tässä välissä!
)
Pissa ok
Hb 125, eli kivasti viime kertasesta 113:sta noussut raudalla
Pötkö rt:ssa ja SF-mitta 26, eli ihan pikkusen keskikäyrän yläpuolella
Kohdunsuulla kaikki hyvin, kiinteä ja 3cm jäljellä, huh :heart:
Mua jännitti onko supistelut saanu jotain tuola aikaan, mutta onneks ei
Ja sydänäänet oli meilläkin 145 ja jos Solinalla on tyttö tulossa, niin olisko sit meilläkin?? Kun ne on joka kerta ollu tossa 145 tuntumassa... No joo, ei sitä voi noin ajatella, I know, mutta tuli vaan mieleen
Seuraava neuvola mulla vasta 4 viikon päästä, eli eipä vielä tiuhentunut...
Seuraavan lapsen ajankohtaa oon haaveillu jo mielessäni vaiks ens vuoden lopulle, mutta katotaan nyt miten homma lähtee tän yhden kanssa käyntiin...
Nimistä, hain eilen nimikirjan kirjastosta ja mies kysyi, et mitäs me sillä tehdään, kun eikös ne oo jo päätetty!! Ohhoh, mun ehdotukset on menny siis läpi ja nyt ne on jo päätetty!
Enpäs olis uskonu, et se käy noin helposti! Todennäköisesti mä kyllä vielä mietin ne moneen kertaan uusiks :x
Solinalle kiitos yömaidonvalumisen-estovinkistä :wave: Kävin eilen hakemas Lindexiltä sellaset pehmeet saumattomat liivit ja niillä oli mukava nukkua yö, liivinsuojien kera
Tein tänään inventaarion meidän vauvan vaatteista ja täytyy sanoa, et kyllä noilla jo aika pitkälle pääsee! En oo ite ostanu paljon mitään, mutta kun ollaan paljon saatu sisaruksien lapsilta kierrosta ja sit oli toi äippäpakkaus ym. Niin totesin, et ei tarvi nyt ostaa, ku jotkut vaaleet 56 housut ja ehkä yks kummallekin käyvä body. Sit on vaaleeta jo niin, et lisäks voi ostaa sit tytön tai poitsun väriä, kunhan tiedetään kumpaa
Ootteko muuten vielä miettiny minkä verran vauvalle laitatte päälle, kun kotiudutte sairaalasta?
Meillä alkaa tänään valmennus
Ihan kiva mennä, vaikka itelle sieltä ei pahemmin uutta tuu.. Mutta miehelle kuitenkin ja sit jos vaikka tutustuis johonkin lähistöllä asuvaan odottajaan, niin sais keväälle vaunulenkkiseuraa :heart:
Ai nii,
synnytyksen jälkeen liikuntaa oon aatellu alottaa vaunuttelemalla. Jos sitten syksyllä menis jumppaan, alustavasti jo miestä siitä informoin ja se oli heti valmis antamaan mulle vapaailtoja :heart: Mutta, katotaan sitäkin lähempänä, kun nähdään, miten arki alkaa rullaamaan.
Toivotan jo kaikille hyvää viikonloppua, toivottavasti toi arska jatkaa paistamistaan yhtä ihanasti lähipäivinäkin :wave:
Zukkis ja Pötkö 28+0, poks!