*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Mäkin ilmoittaudun pinoon. LA 16.4 toinen lapsi tulossa ja ikää 30v.

En ole oikeen uskaltanut tänne kirjoitella kun vielläkin on niin epätodellinen olo. Olin varautunut pitkään yritykseen ja heti ekasta kierrosta napsahti. Nyt olen sitten kehitellyt tuulimunaraskauspelon... joten varasin ultraan ajan perjantaille.

Esikoidesta tuo alkuraskauden ultra tuli vähän vahingossa, kun ehdittiin jo yksityisellä aloittaa tutkimukset kun lasta ei kuulunut... kun mentiin kuuntelemaan verikokeiden tuloksia olinkin jo raskaana ja ultrattiin.

lievää pahoinvointa, KOKOAJAN nälkä ja housut käy jo pieniksi.... ainakin 10 viikkoa aiemmin kun esikoiselta
 
Huoh, yhdyn edellisiin... Huominen ultra jännittää niin hemmetisti :eek: . Onneksi on jo aamupäivällä ettei tarvi koko päivää kärvistellä... Mulla ei ole pahoinvointia ollut, mutta eilen ja tänään ollut hieman lisääntynyttä kuvotusta. Merkinneekö sitä, että liityn lähiaikoina yrjökerhoon... Yhdellä kaverilla kun alkoi vasta viikolla 10....

Marsukki 6+6
 
jaahassu älä nyt noi kuvittele!Kyllä sieltä löytyy syke!
Kiva kun tuli uusi pino..
Onko täällä monella ircissä kuvia?
Itse en tota blogia pidä tms,mutta ircissä on ja jotain on facebookissakin mutta siellä en käy koskaan..Just ja just joskus ircissä vilasen onko tullut kommentteja..
Mulla tuntuu että paha olo alkaa aavistuksen lievetä,mutta ei passaa nuolaista ennenku tipahtaa :LOL:
No..Päivä meni suht ok mutta nenä oli koko päivän tukossa...
Kävin muutes eilen puntarilla ja painoa oli jo 56kg ja normaalisti se on pyöriny siinä 49-50...Jos tätä vauhtiatulee kiloja niin liikun rullatuolilla loppuajasta :LOL:
Pojista tuli molemmista n 13kg koko raskauden aikana..
Nyt pitää vielä syödä enneku bb taloon aletaan viskata asukkeja :p
Pakko kattoa!

 
kivaa uusi pino :D onpas meitä monta, on ollut hedelmällinen kesä :LOL:

miracle täällä tossa jo mietittiin laitetaanko kaksi pinoa ja päätettiin pysyä yhdessä. mun mielestä ainakin toimii!!

kadak ja marsukki tsempit ultraan!! mulla oli myös tuulimuna, ja viikko sitten näin pienen ja sykkeen, muistakaa että on hyvin epätodennäköistä että tuulimuna uusiutuu! kaikki menee varmasti hyvin :saint:

kiva kuulla hyvistä ultrakuulumisista :heart:

(.) mä jo viikonloppuna ihmettelin että siinäkö se pahoinvointi oli :eek: tänään taas iski |O :x töissä aivan tuskaista, oksettaa muttei oksennus tule. yöllä pitää nousta pissalle kolme kertaa ja herää siihen kun on tulossa ylös :x töissä 8 tuntia ja sitten nukuin 3h ja edelleen väsyttää |O

mukavaa...

JJ-t ja mussu 8+0, hui yhdeksättä viikkoa menään :eek:
 
Ehk mie sit nii totuin siihen kahen pinon (alku ja loppukuun LA:t eroteltiin) menoon sillo ku olin marraskuisissa.. :ashamed: Jotenki oli helpompi seurata jokaisen juttuja, mut ehkä mie sit totun tähänkin jahka jaksais paremmin lukkee kaikkien jutut. Tuntuu vaa, et tullee nii jatkuvalla syötöllä et ei millään pysty..

Mullakii ois huomen ultra. Ja labraan pitäs viijä pissatestit.. voi rähmä.. Ku muuteskaa ei tunnu, et pissaa tulis tarpeeks muuta ko jos koko yön pidättäs. Ja sit ko ei pysty pidättää ni mitähää siitäkii taas tulee :kieh:
 
tuli iha nega r-testiin tänään, tissioireet hävis, ja vuotaa kolmatta päivää kipujen kera. tänään havaitsin vuodon seassa jopa omituisia pieniä klimppejä. uusintaultra on viikon päästä, mutta tuomio sieltä tulee.
 
Talvis: pahoitteluni :hug:

Onko muilla maha jo kasvanut? hitsi että tulee ongelmia töissä peitellä tätä iloista asiaa, kun en millään vielä näin aikaisin halua ihmisten tietoon raskauttani..mutta....vaikeaa on, sillä raskaus näkyy jo erittäin selvästi varsinkin jos on paitoja jotka ovat jotain muita kuin telttoja :LOL:

t.Minski ja pirpana 8+5
 
Hyvä idea tää uus ketju :wave: Mullekin saa laittaa tuon lasketun ajan joka laskurien mukaan olisi 23.04 :heart: Ja neljäs tulossa...Meillä on kaksi lasta täällä kotona ja yksi enkelivauva taivaassa :'( Olo on turvonnut ja väsynyt, masu pömpöttää kun olisin 5kk ainakin |O Ei tosiaan vielä haluais odotusta paljastaa ;) Mammahousut jo käytössä, on ne niin ihanat vaan vetää päälle mutta tuntuu että korostaa masua entisestään :LOL:
 
Lämpöinen halaus Talvikselle myös minulta.

Tämän listan päivittäjälle: minulle voisi laittaa sairaalan kohdalle Hyvinkään keskussairaalan (mikäs se lyhenne sitten onkaan). Eilen käytiin ekassa neuvolassa, ja sieltä pamautettiin, että laskettu aika onkin jo maaliskuun puolella. Mutta mieluusti jatkaisin tässä listassa; huhtikuun puolellehan se synnytys todennäköisesti venyy, ensisynnyttäjä kun olen =)

Vielä :hug: ja voimia kaikille!
T: Seana 10 + 0
 
Talvis: pahoittelut :flower: :'(

Hani: Kiitos uudesta pinkasta, hetkeksi jo hämäännyin, että mihin se meitin pinkka on kadonnut. :)

Miracle: Täällä toinen joka on puolet ajasta ihan pihalla kuka taas olikin kuka, mutta toisaalta hienoa että on monenlaista porukkaa ja paljon kuulumisia. Älkäähän vain kukaan hermostuko, jos nää vastaukset on välillä suunnattu väärille tyypeille. Ei vaan pysy niin paljon asioita pienessä mielessä. :whistle:

Minski26: Maha on kasvanut, joo... varsinaista vauvapömppöä tämä ei mun mielestä muistuta, mutta muuten ihme möhömaha ilmaantunut. Kauheeta. ja sit kun on huono olo tai muuten muilii, niin tulee istuttua töissä epähuomiossa sillai, että on oikein maha pystyssä. :ashamed:

Tänään on tehty pöntön halimisennätys, aamulla kotona ja siten vielä töissä. Ei nytkään mikään hyvä olo ole, mutta jos nyt riittäis kaks tyhjennystä yhdelle päivälle.

Ruuasta on ollut puhetta, mulle kans kelpaa melkein mikä tahansa. Aina vaan jännityksellä odottelen syömisen jälkeen mikä on reaktio. Jostain syystä tekis kauheesti mieli paistettua pekonia. Joo, oikein terveellisyyden huippua, kun muutenkin on paino sen 2kg koholla ja maha on möhö. Toistaiseksi oon pystynyt jättämään kauppaan. En kyllä tiedä olisko se oikeesti hyvää, vai onko vaan se mielikuva houkuttava.

JJ-t: Tajusin just, et me mennään samoilla päivillä, ainakin nyt toistaiseksi. Yhdeksäs viikko alkoi juuri, jännää. :wave:

ventti. 8+0
 
Voimahalaus, talvis :'(

Täällä roikutaan mukana vielä. Lasketusta ajasta ei ole vielä varmuutta, katsotaan mitä tohtori sanoo varhaisultrassa viikon päästä keskiviikkona....ja sais varmuuden myös, että onko siellä ketään. Huomaan suhtautuvani varhaisultraan kuin se olisi "varsinainen raskaustesti". Jotenkin tiedostamatta yritän kovettaa itseäni pettymyksen varalta. Mut eihän se onnistu - vatsa on pallo ja ällöttää ihan kaikki. No, oli miten oli, viikon pästä se selviää.

Olen jo ihan järkyttävä pallo! Turvotustahan tämä on, mutta tosiaan kuten joku mainitsi, näyttää enemmänkin kaljamahalta :p Ei siis kovin naisellisia muotoja vielä! Ongelma on, että miten tämä piilotetaan, kun se pyöristyy hillittömästi jo pienenkin ruokapalan jälkeen, saati lounaan. Mammahousuissa maha on kuin tarjottimella :whistle:

Oxford ja maha 6+6
 
Oi ihanaa, uus pino!!!!! :D




talvis :'( :hug: voimia!!

(.)varasin ultran vkolle 9+0, joten onkohan se sit se varhaisultra.. ajattelín että meen sitten toiseen jos on tarvis..!! ja siis tottakai menen siihen rakenneultraan.. esikoisesta olin 4:ssä ultrassa, mut sillon asuinkin turussa, täällä tuppukylässä pihistetään... :/
 
Voimia Talvikselle!! :hug: Tosi pahalta tuntuu sun puolesta.. :ashamed:

JJ-t: Näyttäisit olevan aika lailla samassa tilanteessa kanssani ja vielä TAYS:issa synnyttämässä! ;) Minkä ikänen oot ja asutko ihan Tampereella? Mä olen 22v. ja Tampereella asustellaan.
Ventti on kans samoilla päivillä..
:D

Maha on mullakin kun potku pallo ja ihmetyttää kun ei kai sen nyt vielä pitäis näkyä sillai.. :p

Millasii mielialan vaihteluja teillä on ollu? Mulla tuntuu et se on ylivoimasesti pahin oire!! :saint: --> :kieh: --> :LOL: --> :'( --> :x no mut kai se tästä tasaantuu..
 
Mulla mielialanvaihtelut oli aika rajujakin parina pvänä sillo plussaamisen jälkeen. Itkin iha hysteerisesti kerran ja sit toisena pvänä itkin iha ilman syytä. Nyttemmin ei onneks oo niitä tullu =) Mut riitoja tulee hituse useemmin ko ennen (enne noin kerta kuussa) ku oon aika herkillä välillä ja otan itteeni.

Nyt unelle ja huomenna varhaisultraan! Tosin se aika on vasta kolmelta. Tuun sit kertomaan kuulumisia! Koitan tsempata tätä lukemista, et pysyisin paremmin kärryillä kaikkie teidän jutuissa :heart: kauniit unet kaikille :wave:
 
Talvis Ompa kurjaa :'( :hug:
Täällä ei mitään uutta. Odottelen edelleen, että viivat oikein urakalla vahvistuisi. Niin ja ajattelin varailla tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla neuvolaa ja varhaisultraa. Oireita on hyvin vähän. Tissit vähän arat, menkkamaisia kipuja välillä, vatsa turvoksissa, mielialanvaihtelut ja itkukin tuppaa tulla aika herkästi... Toivotaan, että vasikka pysyy mukana :heart:

Lehmis & vasikka 5+0
 

Yhteistyössä