*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Kiitti hani ku päivitit meijän pojan tonne etusivulle :) . Nopeeta toimintaa ;).

zikiziki, tiedän noi pelot. Miele tekee temput vaiks sisimmässää tietäiski et kaikki on iha hyvin. Hyvin kaikki kuitenki menee :). Hyvä mun on sanoo ku ite olin ennen eilistä ihan kauhusta jäykkänä ku mietin mitä kaikkee voi mennä pielee :p . Mut siis eiköhän meillä kaikilla oo ainaki jossain vaiheessa hiipiny mieleen jos jonki näköstä pelkoa...

Ihanaa saada tietää kaikkien sukupuolia :). Onnea kaikille onnellisille äideille ja isille!

säde ja nasupoju 18+5

minski JEE !!! onnea poika uutisista :heart: meillä huomenna ultra, oliko teillä keskusäitiysneuvolassa?? katsoiko kohdunkaulantilanteen vai katsoiko vaan mahanpäältä ultralla??

paljon onnea kaikille ihanista yltrakuulumisista!!! :heart:

pitkään aikaan en ole tällä puolella jaksanut kirjotella :ashamed: huomaa kyllä että menee nopeemmin aika kun ei koko ajan kyttää netistä ja kirjoista eri raskausjuttuja.. oon ottanut lunkisti tässä pari viikkoa ja aika on kulunut kun siivillä :D humenna rakenneultra 15.10 ja perjantaina poksuukin jo puoliväli :eek:

JJ-t ja masu 19+5

JJ-t: kiitos :heart: keskusäitiysneuvolassa oli juu ja kätilö ei suostunut kohdunkaulan tilannetta katsomaan, vaikka pyysin..kuulema lääkärin hommia ne. Kai se vähän riippuu ultraajasta. Mahan päältä katseli vain pikkuista:) oli se kyl ihana tunne kun aluks kysyin et suostuuko kertomaan jos sukupuoli näkyy, niin sanoi et ei oikein kerro jos tyttö olis kun se arvio voi heittää mut jos pippeli näkyy selvään niin sit sanoo ja heti kun aloitti ultrauksen ja näytti vauvan ensin päästä varpaisiin niin siellähän se pippeli sitten kassien kera vilkkui oikein selvästi :LOL: Olin ihan hämilläni, kun niin olin siihen asennoitunut et tuskin sukupuoli näkyy niin selvästi, kyyneleet tuli kotimatkalla liikutuksesta jälkikäteen.. Tsemppiä huomiseen ultraan :heart:

Minski ja piiperö (ent.pirpana) 19+6 (20+1)

Onnea kaikille ultrassa käyneille!! :) :) :flower:

ZikizikiMä en oo kanssa ostanut vielä mitään vauvajuttuja mutta en ees meinaa ostaa ennen kevättä.Joulunkin jälkeen saa sitten kaikkea halvemmalla ja täälä on ainakin kaikki rattaakin silloin alennuksessa :)

manna8 en tiiä olenko sokea vai olenko unohtanut sut kokonaan, mut en löytänyt sua listasta kun piti sukupuoli päivittää :eek: :ashamed:
viittitkö kertoa noita tietoja niin saan sut ja sinne lisättyä :wave:

milkystern onneks selvis siun työhommat :) itelläki oli vähä aikaa sit kauhee stressi ku joutu jäämää erityisäitiyslomalle (autopesulassa olin töissä, liuottimii ym myrkkyi) kelan kanssa sotaa käyny noist papereist ym.. ni loppu työsopimus nyt täs kuun vaihteessa ja jäin liiton rahoille, ni helpotti jotenkii oloo, ku on nyt iha selvät sävelet :) mie tuos mietiskelin et ku meil on samaa aikaa toi laskettu et onks siulla millon rakenneultra? ku miulla vast viikolla 22..

ei voi kukaan muu olla näin tyhmä ku minä..olin jättänyt neuvolakortin tohon olohuoneen pöydälle ku niin tohkeissani sitä olen tänään lueskellut, niin pitihän sitten kaataa coca-colat suoraan siihen päälle...noh, nyt on sitten ruskehtava ja koppurainen neuvolakortti :LOL: :headwall: kai se neuvolatäti suostuu ens kerralla kopioimaan tiedot uuteen :whistle:

Heippa hei. :)

Onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä kuulumisista. :)

Vaunuista: Meillä (lue: mulla :saint: ) tällä hetkellä ykkösvaihtoehtona Peg Peregon P3 travel system, johon tulee kova koppa makuuvaunuksi yms. muut sälät. Sopii meidän tuleviin tarkoituksiin kaikista parhaiten. Mutta saas nähdä miten mieli muuttuu.. eilen nimittäin oli vielä lähdössä kotiin Gracon Quattro Deluxet. :xmas:

Huomenna on pakko kyllä soittaa neuvolaan ja kysyä tuosta mahakivusta, joka iltaa kohti ilmaantuu ja pistää niin pahuksen moiset turvotukset päälle vaikka on tuo maha ilman niitäkin ihan kiitettävän kokoinen. :whistle:
Ja lisäksi ottaa vielä tuohon pallean (?!) kohdalle sisään hengitettäessä ja ei tunnu kivalta. :/

Mutta täytyypi sanoa että mä nautin tästä isosta mahasta. :D (joka muuten löytyypi profiilista, mikäli onnistuin lisäämään sen)

Muuten vaan onnellinen Ruttana & Beanie 20+0 :heart: *ja viikot poksuu poks poks*

Ihanaa lukea teidän ultrakuulumisia! :heart: Itellä on ultra vasta 8.12. Tuntuu aika kuluvan ihan liian hitaasti....

Huuhaa-testeistä sain että tyttö olis tulossa.... En enää tiedä ees mihin uskoa, aluks oli ihan poikaolo ja se on vaan heikentyny koko ajan. No ei sillä väliä kumpi tulee, rakas tulee joka tapauksessa!

Vaunuista: meillä on ollu jo kaks kuukautta varattuna Brio Singit liikkeessä... :D Tehokasta. ;) Oli tosi hyvä alennus niissä, niin ajateltiin että varataan samantien että ehditään saada ne halvalla. :) Varsinki ku ne taitaa olla ainoat vaunut mitkä meidän autoon mahtuu ees. :p

).) Jee tän päivän palaute matikantunnista: "Yks parhaita tunteja mitä oon ikinä nähny, vedit paremmin ku moni valmis opettaja". :D Tuli ihan sairaan hyvä fiilis! :D No huomenna saan kaikki opettajantaidot tulikokeeseen, ku oon menossa sijaiseks yhteen toiseen kouluun opettaa tokaluokkalaisia. :kieh: Vähän eri meininki varmaan 8-vuotiaiden kanssa ku mitä on ollu nyt 16-vuotiaiden kanssa... :whistle:
Niin ja ps. Taidan ottaa takas mun puheet siitä että mitään liikkeitä olisin tuntenu... :ashamed:

Laala ja Punkero rv 17+1.

AAM
laitoin tonne kakkosodottajien listallekin.. hih katsokaas mitä tuli mol:issa vastaan.. pikatyö ;) jossa on hyötyä kun on raskaana ! :LOL: kerrankin !!

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7061742&index=6&anchor=7061742

Allusmamma hyvä linkki! zikiziki, milkystern, guess ja muut mallit/työsuhteista irti päässeet, ei muuta kuin tonne malliksi hakemaan :D aivan loistojuttu! :D

laala hienoa että matikantunti meni hyvin. melkein oo kade että joku vielä tässä vaiheessa on noin innostunut mistään älyllisestä toiminnasta :D mulla on menny niin työmotivaatio kuin kunnianhimo kaikkeen uraan liittyvän jutun suhteen, vaikka ennen niitä oli kasapäin... ei vaan jaksa kuin tehdä ihan perusjutut, huoh.

ruttanalla ihanan iso masu jo! haluu samanmoisen!

hani olen (kiitos sinun!) listoilla ja LA on 1.4. sinne saa mun tyttöveikkauksen perään päivittää eilen saadun tyttölupauksen, kun ehdit. kiitos kovasti että jaksat pitää meidän listan ajan tasalla ja hienona! :flower:

täällä sataa, mutta olo on eilisen ultran jälkeen yhä vaan aurinkoinen ja onnellinen! toivottavasti teilläkin kaikki hyvin!

t. manna + lilli rv 20+1

Helou kaikille...

Miten ihmeessä tuolla HUUHAA testissä katotaan noi vastaukset...Kun siinä on vaan sininen ja punainen numero "oireen" kohdalla..Mä en hokaa... Mutta kiinalaisen uskomuksen mukaan sen täytys olla tyttö.. :LOL:

Ihanaa mulla on vapaa päivä...Mut pitäs melkein käydä jo vähän jouluostoksilla..
Nyt en kyllä muista muiden kirjotuksia mutta onnittelut ainakin ultra kuulumisista..Tasan 2vkoa itsellä vielä sinne rakenneultraan...Voi kun se sitten suostuios näyttään sitä haarusväliään niin sais sen sukupuolen selville...

Mutta nyt en tän enempää lääsää..
Hyviä vointeja kaikille..

Vaavimasu ja napukka 18+1

Jos mun työjutut nyt kohillaan niin joku ei ole..olen koko vkon kärsinyt unettomuudesta.tänäänkin heräsin kolmelta ja pokkana olin seitsemään hereillä.Kai tää helpottaa kun pääkoppa selkenee=)

Vaavilla tuntuis kaikki olevan hyvin.
milky16+5

Allusmamma miu kohil meni plörinäks, vaaditaa pituutta se 170 cm, mie oon vaa 157cm käppänä :ashamed: ekan jo innostuin, perhana pääsis ulkomaille! :D milky miulla meni kans viime yö iha valvomiseks.. :| mut sit kävin joskus kahen aikaa hotkimassa purkin fetaa(mihi miul on tullu iha kauhee himo) :p ni sit sain unta vast.. ainii, eile ukko järkytty ku vauvan tuleva mummi oli käyny ostaa KELTAISEN asusteen vauvalle :D "no mut toiha on tytön asu sielt tulee kyl poika!" :D voi että se ois kyl sille järkytys ku tuliski tyttö :) (miust ois aika ihana sellane rinsessa) :) se on nii tottunu hoitaa poikia ku hänel itellää on 3 nuorempaa veljee.. mut kyl ne merkit taitaa viitata siihe poikaan kyllä.. no mut sen näkee sit (jos näkee) myöhemmin :)
ziki ja nuutti 16+6 :heart:

AAM
Väreistä
mitä vikaa keltaisissa on =) *äh just miesten putkiaivoisuutta välillä *sori* :D :LOL: älä ota niin tosissaan.. ;)
meitin pojalla oli yks keltainen kissaunihaalari ja voi luoja se näytti suurine ruskeine silmineen unihaalarissa niin lutuselta siinä ko rellotteli pinnasägyssään selällään räpelsi mobilea voi elämä :heart: :D

okei menin hankkimaan vielä lilankin pyjama pojalle siinä värihekumassa mutta se oli sit jo liian tyttömäinen kun oli pitsiä vähän siinä yläreunassa.. tuli likka fiilis mutta jos ei oo pitsejä niin keltainen ja vaaleavihreä sopii musta molemmille ja ruskea on aina hyvä.

joo no miustakaa ei keltainen oo pelkästään tyttöjen väri.. mut ne on ne miehet.. ei ne sitä tajua.. :D ainii ja paras järkytys oli se ku niissä tossuissa oli rusetit!!! OMG! :D:D joutu taas eile vähä selventää asiaa :D on ne vaa nii ihanii välillä nuo miehet :D :heart:

Milky, tosi hienoa, että sait työkuviot järjestymään! Varmasti vierähti iso kivi harteilta!

Väreistä meilläkin on odottamassa jo sekä sinistä että lilaa, vaaleanpunaiset ja -siniset oon kieltänyt. ;)

Mä oon ihan kateellinen kaikille, jotka on jo käyneet ultrassa! Täytyy vielä viikko kärvistellä... onneks vaan viikko. täytyy vaan yrittää unohtaa koko juttu niin menee aika nopeammin! (Ja laittaa joku muistutus, ettei unohda niin ettei muista mennä.)

Mä oon muuten ollut viime aikoina aivan lahopää, siis en muista yhtään mitään asioita. Onko muilla ollut jo tämmöistä oiretta, vai onkohan tää vaan syksyn pimeydestä ja väsymyksestä johtuvaa! En kyl muista ( :LOL: ), että olisin ennen ihan näin seula ollut syksyisin.

ventti ja viuhti 19+3

kadak mä olin viime torstaina neuvolassa ja avauduin mun epämiellyttävästä alapäävaivasta. Se nimittäin haisi. Inhottavalle. Tiedän oman nomrin "hajuni" ja tää oli nyt jotain muuta. Sain siihen reseptin ja tänään ruikkaan viimeisen puikollisen voidetta illalla. Näkee sitten joidenkin päivien kuluttua että palaako haju vai poistuiko tällä kuurilla. Neuvolan täti epäili, että kyseessä olisi bakteeritulehdus joka aiheuttaa hajun. Mitään erikoista vuotoa tms. ei siihen liittynyt. Mut tosiaan haju oli sellanen että kun meni kyykkyyn niin itse ainakin haistoin. YÖK. *oksennushymiö*.

ventti mulla kanssa lahopäisyyttä ja unohtelua ja semmosta hölmöilyä. tuntuu että olis tyhmempi kuin ennen :LOL:

Muuten täällä kaikki ihan ok.

teppana 18+0 *poks*

Yhteistyössä