Kiitos
guess onnitteluista!
Minä jaksoin kyllä ihan hyvin lukea.
Miks sulla on riskiraskaus, jos saa kysyä? Ei sulla sh jättäny jälkiä että olis vaikee tulla raskaaks tai mitää? Mä olin ihan varma että olin tuhonnu lisääntymiskykyni mutta sitten lääkäri sano että mun hormonihäiriöt oli pääosin jo syntymästä, mikä vähän lohdutti. :ashamed: Clomeilla siis vauvantekoa avitettu.
Syysflunssa on löytänyt tiensä tännekin. Tosi kiva kun pitäis tehdä sikana kouluhommia ja työharjoitteluja ja kaikkea sellasta, mistä ei oikeen vois olla poissa, ja sit on kipeenä... No sitten olen kipeänä koulussa, voi voi oppilaat ja kanssaopiskelijat. :/
Vyötärön paikka on noin kaksi sormenleveyttä navan yläpuolella. Siis mistä se virallisesti mitataan. Mutta en tietty tiedä ku raskaudessa maha tuntuu tulevan vähän alemmas ensin... En oo uskaltanu mittailla... Kasvanu on kuitenki, niin että alkaa hiljaksiin jo näyttämään raskausmasulta.
Mutta ei kovin isolta. Sisko kuvaili että näytän lähinnä lihonneelta (ei liene kumma juttu että puen tahalteen raskausvaatteita jo).
).) vaikka olo on suht kipeä niin olen ylittänyt itseni ja pessyt koneellisen pyykkiä, tiskannu, ollu koulussa ja SILITTÄNY meille lakanat. Yleensä pesen lakanat miehen isovanhempien pyykkitupavuorolla, kun silloin pääsen mankeloimaan ne, eikä tarvii kärsiä ryppysistä lakanoista, mut nyt oli ryppyisiä lakanoita ainoastaan kaapissa, joten silitin kaikki. Mukava mennä sileisiin lakanoihin nukkumaan...
Laala ja Punkero rv13+2