*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

Tänään oli rakenne ultra ja kaikki oli oikein hyvin. :heart:
Pirpana istuskeli perätilassa, toivon mukaan hoksaa kääntyä
raivotarjontaa jossain vaiheessa.Sukupuolta ei kysytty joten pysyypi
salaisuutena syntymään asti.



TinyAngel & Pikku Pirpana 20+4
 
Lis69 ja jaahassu :hug: :hug: Kaikki menee varmasti hyvin!

Manna Mä kärsin kanssa levottomista jaloista.Mun kaveri sano että magnesium auttaa niihin,en oikeen uskonut mutta päätin silti kokeilla JA SE OIKEESTI AUTTOi!!Tai en ainakaan enää kärsi niistä kun säännöllisesti syön..

Tänään oli neuvola..Painoa oli tullu reilussa viikossa kilo lisää..Vielä oon ihan mielissäni tosta painon noususta kuhan ei jatku loppuun saakka samaa vauhtia :whistle:
Ja sitten pissassa näkyi jotain niin keskiviikkona labraan..eli täälläkin saatetaan nyt sitten joutua sokerirasitus jutskaan :kieh:
Ja hemppakin jatkoi laskuaan oli enää 106..rautalääkitys ollut nyt viikon verran.
 
Niin ja pirun mammavaatteet ..Ne näyttää juuri siltä miltä toi sana "mammavaatteet" kuulostaa :kieh: Mulla ei edelleenkään ole kuin yhdet housut,nekin collegehousut..Yhdet kivat housut näin netissä mutta maksoi melkein satasen ja niin paljon en viitti maksaa housuista mitä käytän muutaman kuukauden.. :kieh:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja manna8:
allusmamma toivottavasti ei kilpailla huuto.netissä samoista tyttövaatepaketeista :D mä oon pari jo huutanut et voisin olla nyt hetken (pitkän sellaisen!) huutelematta mitään. oon tosin niin koukussa tohon huuto.nettiin niin vauvan- kuin mammavaatteiden osalta, et mitenköhän onnistuu pysyy pois? :/ mies jo uhkas et pistää sen ei-sallittujen url:ien listalle :whistle:
t. manna + lilli 24+5
kunhan et koske espoolaisten tyttövauvapaketteihin :D :LOL: vitsi !! on tossa pari mitä väijyn pk seudulta.. :whistle:
mut toi mitä oikeasti kuolaan on espoosta :p
 
allusmamma joo, mä rauhotan nyt koko pk-seudun tyttövauvapaketit hetkeksi, ja koko suomen :D saat varmasti pakettisi ja muukin suomi jotain... samoin mammavaatepuolella voisin rauhoittua, nimim. just eilen hain tosta naapurista, eli mellunmäestä, ison paketillisen vaatetta :whistle: miehellä menee kohta hermo ku pakettii vaan tulee :LOL:
 
jaahas, mitäs piti kommentoida :whistle:

lantionpohjalihakset on mulla huippu hyvät, siis ihan oikeasti. mut silti aivastaessa yleensä tulee lusikallinen :LOL: mä vaan en jontenki osaa tän mahan kaa jänniittää tarpeeks ja sit aina muistan et ois pitäny ku on jo housuis.

tissit on hieman turvonneet, ei ole ihan niin pienet mitä imetyksen loputtua. nännit on kuin kaksi mustikkaa. todella tummuneet.

sitte tänään oli neuvola 5 viikon tauon jälkeen.

verenpaine: 102/69 taas vähä laskenu
paino: 66 tullut nyt tasan kymmenenkiloa alusta painoa lisää :eek: :eek: repikää siitä :LOL:
sf mitta: 21 hyvin käyrän keskellä menee
sydänäänet: 150
liikkeet: ++

joo tosiaan tullu tollanen vähä alle 800g per viikko nyt lisää painoa. mut mä kyl syön ihan hirveästi ku on jatkuvasti huutava nälkä
:kieh: ei esikosta tällai tullu aluksi ihmeteltiin ku paino ei nouse.

Hani ja masu 25+3
 
millipilli
Nukkuminen, mä saan nukuttua vielä yllättävän hyvin. Välillä nukahtaminen on vaikeeta kun asentoa ei meinaa löytyä ja illalla ennen nukkumaanmenoa käyn pissalla n. 100 kertaa, mutta yöt nukun heräämättä mikäli poika sen sallii. Jos poika sen kerran herää niin silloin käyn pissalla. Niin ja magnesiumin otan ennen nukkumaanmenoa niin pysyy suonenvedot pois.

eli siis... suonenvetoihin magnesiumia!!! Auttaa myös levottomiin jalkoihin. Puolisen tuntia ennen nukkumaanmenoa kannattaa ottaa.

manna, mulla rinnat on kasvanut tai siis... esikoisesta koko kasvoi b-kupista c:hen ja nyt se c on taas saanut täytettä :D ja tosiaan ne verisuonet kuultaa läpi

lantionpohjalihakset mulla on ollut aina hyvässä kunnossa, mutta kuten Hanillakin melkeinpä aivastaessa lirahtaa... prkl.

vaatteet, mä sain lainaan muutamat housut ja odotan jo koska voin kaivaa kaapista noi esikoisen odotusajalta jääneet iiiihanat mammalappuhaalarit joita mun mies vihaa :D mutta ne on vaan niin ihanat päällä. Paidat on ihan normaalia mallistoa (ei mammaa), mutta nyt on onneksi paljon noita pitempiä paitoja niin on niillä pärjännyt.

Ja prkl että on nälkä kun tietää ettei saa syödä... mä jo anoppikokelaalle ilmoitin, että tulen sitten aamusta nimipäiväkahveille HYVIN nälkäisenä. :D
 
Jaahas, se olisi piikkipäivä tänään :| No jospa se vaikka auttaisi supistuksiin, pistoskohta tulee vaan tunnottomaksi pariksi päiväksi, sen verta paksua se keltarauhasmömmö on.
Jänskätetään miehen kanssa jäänkö osastolle vai en :| neljä tuntia olisi lääkärin aikaan
 
Tsemppiä jaahassulle! :hug: Toivotaanhan että saat jäädä kotiin vielä. :)

).) Itellä on tentti tossa kahdeltatoista! :kieh: Jännittää ihan sikana vaikka oon lukenu enemmän ku varmaan yhteenkä yliopistoaikaiseen tenttiin, kun tästä olis ihan pakko päästä läpi, uusinta on 11.5. :kieh: Tosin aika moni kaveri sanoi repineensä vastaavasta tentistä jotain kolmosia ihan vaan terveellä järjellä että ehkä pitäis vaan olla vähän rennompi ja toivoa parasta... :p
Ajattelin käydä koululla syömäs ennen tenttiä. Punkero luultavasti vaan kyllä sit villiintyy just mukavasti tentin ajaksi, mut ei se mitään. Onpa sit joku tekosyy miks ei mee tentti putkeen... :LOL:

Laala ja Punkero 22+0 *poks*
 
Tsemppiä täältäkin jaahassulle. :hug:

( .) Täällä on taas herätty aamuyöllä päänsärkyyn, joten tiedossa on että jatkunee koko päivän. :/

Ja nyt on tullut huomattua ettei mene enää takki kunnolla kiinni varsinkaan iltapäivästä. :saint:
On tullut ihan uskomaton pallo tuosta mahasta ja vauveli punkee itsensä välillä kylkiluihin kiinni. :heart:

Itselläni oli poikaolo ennen ultraa ja sitten kun ultrassa sanottiin että näyttää tytöltä niin on tullut tosiaan niitä ihania pieniä tyttöjen vaatteita osteltua niin eikös mun äiti mennyt tossa viikonloppuna sanomaan että mahan perusteella sillä hetkellä näytti siltä että poika sieltä tulee. :xmas:
Varsinkin kun äiti esikoisen aikaan "tiesi" että tyttö tulee. :whistle:
Eihän mikään niistä tietenkään ole kirkossa kuulutettu, mutta jäi vaan mieleen ettei mun ehkä sittenkään kannata enää noita tyttöjen vaatteita kovin paljon ostella. :saint:
Paitsi sen yhden mekon eilen, tosin myyjältä kun kysyin vaihto-oikeudesta niin sanoi että leikitään että se on mennyt joululahjaksi niin vaihto-oikeus on loppiaiseen asti ja 2.1. mulla on ultra. :D Pakko meinaan siellä kysyä että näyttääkö vielä tytöltä. ;)


Ruttana & Beanie 24+6 :heart:
 
Manna8: Joo helsingissä asutaan vielä toistaseks ainaki :). Katotaan sit ku taapero alkaa ymmärtää jotain liikkumisen päälle, että muutetaanko jonnekki missä kolmio ei maksa tuhansia euroja :whistle:

Jaahassu: onnea piikitykseen ja pidetään peukut/varpaat pystyssä että vielä kotiin pääset lepäämään!

Tissit:
Mun tissit kutistu sen jälkee kuppikoon verran ku lopetin helmi-maaliskuussa pillerit. Sit ku tulin raskaaks ni eka paisu vasen tissi ja nyt oikee on onneks ottanu sen kiinni :D. Nyt menee c-kupit, tosin oon alkanu isompia harkitsemaa. En oo vaa raaskinu ostaa ku kuitenki ne vielä kasvaa...

Kauan btw yrititte vauvaa ennen ku tärppäs?

Hei, saaks sitä cheddarii syödä :p? Mä oon kärvistellyt hampaat irvessä ku toiset syö jotain ihania kerroshamppareita :heart: ja mä jotain kuivaa kanahampurilaista :kieh: . Jotenki sain sen päähäni ku tuttava oli kertonu et heti ku vauva putkahtaa ulos käy syömässä big macin. Oi, kertokaa mulle et se on täysin turvallista ja jopa suotavaa (mielenterveyden kannalta) että käyn tänää hakemassa jonku juustoisen hampparin B)
 
AAM
Säde1 minä ainakin syö hampurilaisia täysillä juustoilla :wave: :xmas: :D :D :p :p
lemppari on mäkkärin QP ja junnuFiisti (se on ihanan rapeinen ko on salattia normisti ja hyvä kästiketta) makes me drool... jahas kohta onkin ruokataukonen ;)
 
Yrityksestä itellä periaatteessa tärppäs ekalla "vakavalla" yrityskierrolla, mutta tilanne oli se, että edellinen kierto oli noin puol vuotta, ja lääkäri määräs saman tien terot+clomit, eli "hoidoilla" tärppäs, mut ei voi sanoa kauheen pahaa "lapsettomuustaustaa" löytyvän. :)

).) Kohta tentti. Jaiks. :whistle:

Laala ja Punkero rv22+0
 
AAM
:eek: nyt taas tuli näitä päiviä kun tuli viesti pomolta että pitäisi saada tietää alustavia lomapäiviä tammi - huhtikuulle.. katselin siinä autuaana lomalistoja ja mietin että kappas on tammi kuun ja on helmikuu ja SITTEN JÄÄN JO POIS !!!APUA isolla A:lla.. !!! :xmas: :xmas: kalenteri kädessä mietin siinä että kappas kylläpä se aika rientää ja vasta plussasin..

yritys keväällä se Tuulimuna 28.04. samoihin aikoihin muuten kun SS:lla km :hug:
ja siitä sit heinäkuun lopussa plussaus.. :) eli ei myöskään meillä kestänyt "kauaa" siinä mielessä kun on noita yk:ta joillain takana semmoi 13 -> etiäpäin.. :(

Laalaalle tenttionnea :wave:
 
jaahassu toivottavasti pääset kotiin ja vauva malttaa olla "pesässään" vielä kevääseen saakka.

(.) Itselläni on viimonen saissu päivä merkitty huomiseen, huomiselle myös kontrolli-ultraus kohdunsuusta yms. saa nähdä mitä tuleman pitää.

Meillä on jokainen lapsi saanut alkunsa nopeasti, eka ja tämä kolmas saivat alkunsa heti ja keskimmäinen toisella yrityksellä. Voisin yhtyä mummoni sanoihin ja todeta, että hyvä jos uskaltaa ukon kanssa saman peiton alla nukkua. Setiä ja tatiä kertynyt kymmenisen kappaletta :whistle:

Niin ja hampparit olen minäkin syönyt juustolla, en edes ole osannut epäillä etteikö niitä "voisi" syödä :ashamed:

Iitanen rv 25 *boks*
 
Mäkin nyt jo aktivoidun, kun on vapaapäivä :)

Tsemppiä Laalalle tenttiin, Jaahassulle piikille ja Lis69, kuulumisia tääläkin peukut pystyssä odotellaan!

Kiva lukea teidän nukkumisprobleemista, kun itellä samanlaista :) Tai ei se nyt ongelmallista oo, mutta ku yleensä nukun missä ja milloin vaan, jos väsyttää, niin nyt ei oo ihan niin helppoo... Ja sit jos heti ei uni tuu, niin rupee miettii kaikenlaisia vauva-asioita ja sit vaan piristyy entisestään... Ja pissalla pitää tosiaan käydä ensin nukkumaan mennes viis kertaa ja yöllä vielä kerran-kaksi :)

Tissit kasvoi aika alussa B:sta C-kuppiin ja just mies eilen sanoi, et noihan pullistelee tuolta rintsikoista ulos :D Eli isompaan kokoonkin voi vaihtaa, mutta en oo oikeen löytäny kivoja D70-kuppeja, kun ei toi ympärysmitta oo miksikään muuttunu. Kai niitäkin on hyvin tarjolla, mutta ehkä sit joulun jälkeen. Emmä osaa aatella, et mulla olis D-kuppi, kun aina ollu sellanen perus B :)

Allusmamma mä havahduin samaan, kun meillä tehdään työvuorolistat 3 viikkoo eteenpäin, et ei mulla oo enää tulossa tiedossa olevien listojen lisäks, kun 2 listaa ja sit se on siinä, JAIKS! Sehän on ihan/ ihanan pian :heart:

Yrityksestä: jätin pillerit pois loppuvuodesta, jonka jälkeen kierto 45-70 päivää kevään ajan. Toukokuussa kyllästyin ja hain Terot. Niitä söin kaks kuukautta, vaikka lääkäri käski syömään puoli vuotta ja katotaan sitten. No, kokeilin jättää kahen kuukauden jälkeen pois ja sit ei menkkoja kuulunukaan vaan ihanista ihanin plussa ihme löytyi tikusta :heart: Eli periaattees tärppäs heti ekasta kierrosta, kun oli kierto normaali, mutta voitte arvata, et kevät meni tuskailles ja testejä tehdessä, kun en ees tainnu ovuloida... Kärsivällinenhän minä luonteeltani olen :whistle:

Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida, eiköhän tää riitä. Ai niin, siis mun poikaoloni on ultran jälkeen kadonnu, kun ei palluroita ainakaan näkynyt. Mutta ei se kyllä selvästi näytellykään sukukalleuksiaan, joten ei oikeen oo tyttöolokaan. Ihan nyt on sellanen kumpi vaan voi tulla fiilis :)

Nyt syömään.. :p

Zukkis ja pötkylä 23+5 =)
 
AAM
Iitanen ehh :D :LOL: mummo on aikas hedelmällistä tyyppiä ollut.. ja näköjäs jatkuu alenevassa sukupolvessa.. ;) :p

Mun kaverilla sama juttu (superhedelmällisiä ) kohta silläkin tietty kantava olotila kun jätti piltsut pois marraskuun alussa ja heilläkin ekasta kierrosta polkas esikoinen, tää odottaa että jo ns lokakuussa ois sit toinen syntynyt :D :LOL:
 
yrityksestä meillä kävi sillee et jätin pillerit pois, ja samantie tärppäs.. sellai tavallaa oli "puolivahinko" ku oltii aateltu et eihä sitä nyt kuitenkaa ekaa puolee vuotee ainakaa onnista :D no mut hyvä näin, kumpiki ihan onnellisia ollaan tässä ja nyt :heart:

säde kyl mie oon vetäny mäkin hamppareita iha huolella!!! :p tänää käy hakemassa itelles kunnon tuplajuusto hampurilaisen!! *vesi herahtaa kielelle* :p taidampa niin tehdä itsekkin :D

viime yö meni taas iha torkkuessa vaa.. tunnin välei heräsin, joko koira änkes kainaloo,pissatti tai pontso monotti.. ja se asennon ettiminen on nii tuskaa nykyää.. :(
aamulla "heräsin" (oon vissii unessa vielki) kunnon monotuksii, tuntu et tulee masusta läpi :D kivaa kivaa!! :)

jaahassulle :hug: toivotaa et kotiin pääset!

ziki ja pontso 21+4
 
Terveisiä lääkäristä!

Sokerirasituksen arvot normaalit, jee. Hemppa 103, ei jee. Pissassa joku leukosyyttiarvo vähän koholla joten lekuri otti jotain näytteitä sen takia. Oisko sitten jotain hiivaa tms.

Näistä ei sen kummempia huolia mutta vauvelin sykkeet... Ne heitteli kuuntelun aikana useamman kerran eli teki saman kuin viime neuvolakäynnillä mutta toistuvasti. Huomenna sitten aika äippäpolille. Pikkusen huolettaa, tosin lääkäri sanoi että voi johtua vielä näillä viikoilla siitä että sydämen sähköinen järjestelmä ei ole vielä täysin kehittynyt. Mutta jos se ei johdu siitä niin mistä se sitten voi johtua, sitä en tullut hämmennyksissäni kysyneeksi. Istukan toiminnasta? Kehityshäiriöstä? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Onnekseni vauva liikkuu paljon mutta kyllä kyyneleet silmissä sai kävellä terkasta autolle. Ihana että aika saatiin jo huomiselle että saa vähän selvyyttä asiaan.

Ja hamppareita on täälläkin syöty ihan surutta! Kohtuus kaikessa on hyvä mittari mielestäni noiden ruoka-aineiden kanssa, ne olen jättänyt pois jotka täysin kielletään eli miun tapauksessa alkoholi kun mitään kalaa en syö muutenkaan enkä maksaa.

Sanni-Maria ja pikkunen 26+3
 
Tämäpä tuleva mamma heräsi jo neljältä ja viideltä keitteli aamupuurot |O ei naurata lainkaan.

Ziki;meille kävi yhtälaillä,mulla oli yhet kuukautiset pillerin poisjätön jälkeen.Ja vaikka suunniteltu niin yllätys ko olin kanssa aatellut että menee vähintään toi puoli vuotta.Ei mennyt ei.Veli vaimoineen yritti 2v ennenko tärppäs joten kiitollinenhan tässä saa olla.

Olin aika järkyttynyt uusimman vauva/kaksplus tai joku lehti jutusta kun oli alkoholin käytöstä ja montako annosta raskaana oleva voi viikossa nauttia!!!Miks ihmeessä pitää ottaa jos on raskaana??Ja en todella ole absolutisti muutakuin nyt vaavia odotellessa.Nyt ei tulisi mieleenkään,vaikka neuvolatäti meinaakin että silloin tällöin voi ottaa vähän,mutta mä en ainakaan ota lasillistakaan mitään!
 
jaahassu toivottavasti piikki auttaa ja pääset kotiin. ja että ennen kaikkea vauva malttaisi pysyä masussa vielä pitkään.

sädeI mä en oo edes ajatellu ettei hampurilaisia voisi syödä. ja ainahan ne juustolla otetaan, niin paljo parempia silleen :p

mulla kans vaikeuksia tottua ajatukseen et tissit on yhtäkkiä D-kokoa kun aina ollut B- tai C-kokoa. :eek: ja tosi pitkään, eli viime vkl:un asti, sinnittelin liian pienissä, kun tuntuu et nää vaan koko aika kasvaa, että mikä sit ois lopullinen oikee koko. eikä tää 75D:kään siis iso ollu, miehen mielestä näissäki tursuu, mut ei kerta kaikkiaan vaan pysty ajatteleen enää jotain E-kuppia. kun mullahan on pienet tissit aina ollu.

sanni-maria yhdellä tutun vauvalla heitteli sykkeet raskausaikana tosi paljon, tai lähinnä oli väliin tosi korkeella, mutta hoitui sillä että äitille määrättiin sydänlääkkeitä. missään vaiheessa ei ollut hätää etteikö vauva ois selvinny, syntyi myös normaalisti ja nyt on oikein terve pikkutyttö. uskon myös että jos teidän pikkuisella olisi tosi hätä ollu, niin sut ois passitettu heti sairaalaan. yritä ottaa rauhallisesti huomiseen, onneksi pääset pian tutkimuksiin! :hug:

meil vauveli viihtyny ja fudinu tuolla häpyluun tietämissä nyt eilisestä asti. eli pissalla juostaan kiihtyvään tahtiin.huhhuh!! kyllä se silti osaa pistää tiukkoja, melkeen kipeitä iskuja kylkiinkin, mut kyllä kaikki liikkeet on tervetulleita ja äitistä aina niin ihania :heart:

onneks on torstaina tas neuvola ja samalla eka neuvolalääkäri, niin pääsee kyseleen kaikista näistä tuntemuksista masussa (pistää väliin), pissan "liruttelusta" (tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla) ja kuuleen sydänäänet :heart:

laskin et mul on enää 8 työvkoa, ei sitä voi tajuu ku just plussasin ja jännitin ekaa ultraa... :eek: vanhoja lomia en pidä ennen ä-lomaa, vaan säästän vanhempainvapaan loppuun, mut ylityöt pidän kyllä pois ja niitä onki kertyny melkein viikko, jei =)

t. manna + lilli 24+6
 
milky ei miullakaa tulis mieleenkää koskee alkoholii nyt odotusaikana! enkä miekää mikää absolutisti oo :D en ees yhtä huikkaa oo ottanu plussan jälkee :)


tisut alkuvaihees kasvo pikkusen ja ostin c-koon liivit (yleensä B ) mut eipä nää sen jälkee oo kasvanu.. näiköhä kasvaakaa?? :eek: alkuu aattelin et jee raskaana tisut kasvaa, mut pa**at nää mihkää oo kasvanu!! :D
 
AAM
alkot täälläkin pannassa. Sen verran voi sanoa että otin puolison lonkero lasillisesta hörpyn 30 vee syömingeissä Flamingossa silloin.. :p oli niiin hyvää ja samalla syntistä :D

Daidaidaisarit on täällä kans nyt sen yhden kuppikoon isommat (C) MUTTA imettäessä ne onkin sit ihan eri juttu silloi menee helposti D:hen... :xmas: ja tosiaan ne liivien mallit ja koko merkinnät riippuen valmistusmaasta ja mallista.. |O
 

Yhteistyössä