Aika hyvin oon totellut sitä raskausajan välteltävien ruokien listaa, mutta lähinnä senkin takia, etten syönyt suurinta osaa niistä ennen raskauttakaan. Ainoa oikeastaan, jonka kanssa mulla oli aluksi vaikeuksia, oli energiajuomasta eroon pääseminen. Kerran oli pakko ostaa yksi tölkki ja juoda se puoliksi. Kahvia juon kohtuudella eli 1-2 kuppia päivässä. Kokis zeroa menee kyllä vähän enemmän - parikin lasia päivässä
Lähinnä mun suurin ongelma on se, etten muista juoda vettä tarpeeksi ja että mun ruokavalio ei ole kovin monipuolinen...
Ei näy negraa ei, mutta navan alle on lisääntynyt karvoitus entisestään
Jee, olin eilen niin iloinen, kun töiden jälkeen kävin saunassa ja saunan jälkeen kaikessa rauhassa etsiskelin pikkusen sydänääniä dopplerilla ja ehkä kymmenen minuutin etsinnän jälkeen vihdoin löysin pienen sydänäänet omieni joukosta
Oli kyllä niin nopea syke, että väkisinkin erotti. Hassusti vaan tuntui olevan hiukan oikealla kohtua. Oli kyllä varhaisultrakuvassakin ylhäällä sivussa alkio.
Onko teillä raskaana olevia tuttavia, joiden kanssa olette voineet jutella raskaudesta? Minulla on muutama ja on ollut todella mukavaa jakaa heidän kanssaan ajatuksia. Molemmat ovat tosin minua paljon pidemmällä, mutta minulle hyvä, kun osaavat neuvoa jne. Tuntuu myös, että 2017 syntyy paljon tyttöjä, kun lähipiirissäni kaikki ovat ilmoittaneet, että "tyttö näkyi ultrassa"
Musta silti tuntuu, että mulle on poika tulossa.