Huomenta!
Sadeyes tuo hammasjuttuhan kuulostaa ihan kidutukselta! Eikö ihan kaikki tulehdukset voi vaikuttaa vauvaankin? Ihan ihmeellistä touhua lääkäreiltä
Eikö sulla antibiootit oo auttanut yhtään siihen hampaaseen? Apua kun lopetat nyt ne, niin ettei hammas vaan tulehtuisi pahemmin.. Toivottavasti saat hampaan pian pois!
Huhtihapsukkainen, silityksiä kisulle! Ja tsemppiä maanantain äitipolille! Jännää milloin käynnistyy/käynnistetään!
Täälläkin on alkanut nestettä kerääntymään, erityisesti kasvoihin
Muutamia kipeitä supistuksia on ollut eilen ja toissapäivänä! Yksi ilta kirjoittelin taas huvikseni supistuksia ylös, niin oli 11kpl/h!!
Onko teillä vielä näin loppuraskaudesta ollut mitään mielitekoja? Mulla on limu. Ja saa ihan jatkuvaa kamppailua käydä itsensä kanssa, ettei sitä kovin paljoa joisi, kun se ei mitään terveellistä oo..
Eilen sain hommattua rintakumit. Onko teillä niiden käytöstä kokemuksia/neuvoja?
Hanzu89: Ihanalta kuulostaa hieronta! Mullekin kelpais!
Sulla on huomenna tosi jännittävä päivä. Paljon onnea ja voimia mahdolliseen synnytykseen!
Pippuri123: Täällä vauva päätti viime tiistaina laskeutua aivan kiinni kohdunsuuhun, ja jos se tuntuu yhtään samalta, kuin kiinnittyminen, niin sitä ei voi kyllä olla huomaamatta! Tuntui kuin koko alakerta ois käyny tehosekoittimessa ja kokoajan sellainen olo kuin ois jalkapallo haarojen välissä :S Ei tuntunut kivalta. Vauva kuitenkin sit seuraavana yönä oli noussut ja olo on taas helpompi. Neuvolassa sanottiin, että tuskin tämä toinen kiinnittyykään, enkä muista että esikoinenkaan ois kiinnittynyt.
Pähkinäpuu: Onko sulla ollut vielä supistuksia? Mulla tuntuu supistukset paineena alakerrassa ja koko kohtu kovettuu. Ja kun vauva työntää päätään alaspäin ja möyrii, niin se tuntuu myös paineena ja muljumisena alavatsalla, kohdunsuulla, rakossa ja suolessa. Lisäsin sinut facebookiin!
Niittys: Vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta. Kerro sitten millaista oli! Oon jostain vauvalehdistä lukenut, että sitä on annettu vauvoillekin joidenkin vaivojen hoitoon ja oli joillain toiminutkin
Mulla tuli pe eka vanhempainraha. Kummastuttaa tuo 20 prosentin vero muutenkin pienestä tuesta.. Sain sen kyllä vaihdettua 14 prosenttiin, mutta kuitenkin. Joillainhan se vero voi olla jopa 25 prosenttia. Mulla on ollut niin pienet tulot, etten oo palkastakaan joutunut koskaan maksamaan yli 15 prosenttia. Aika vähällä saa kyllä pärjätä sen ajan, mitä kotona vauvan kanssa aikoo olla..
T. Koala ja pikkuihana 36+2