Paljon onnea
Lily!
<3 Ihania uutisia
Oon ihan täpinöissä ja hymyilyttää vaan!
Mä kävin toissapäivänä siellä neuvolassa. Paineet ja arvot oli hyvät, painoa tullu 10kg raskauden alusta. Vauva oli niin alhaalla, ettei lääkäri uskaltanut katsoa kohdunsuuta sen tarkemmin, joten ei osannut kohdunkanavasta ja kohdunsuusta sanoa. Lääkäri sanoi että vauva voi syntyä milloin vaan.
Mä olin syönyt Omega-rasvahappoja tähän asti, mutta lääkäri suositteli lopettamaan ne saman tien, koska saattavat vaikuttaa veren hyytymiseen synnytyksessä.. Hurjaa, en ollut tuota tiennyt!
Hemoglobiinia ei otettu. Niin se floradix on niin mieto rautalääke, ettei nosta hemoglobiinia (en ollut sitäkään höppänä tiennyt) ja lääkäri suositteli mulle ihan kunnon rautatabletteja synnytyksen jälkeen, pahoinvoinnista huolimatta.
Täällä pidetään kaikki sormet ja varpaatkin ristissä, että kaikkien vauvat kääntyisi oikein päin!
Mulla ei esikoisen synnytys enteilly mitenkään, heräsin vaan aamuyöstä vesien menoon ja koviin supistuksiin.
Pähkinäpuu: ois tosi kivaa nähdä! Niin mukava sattuma että tekin asutte Nummelassa!
Voitaisiin käydä vaikka koirien kanssa lenkillä tai vauvojen kanssa ulkoilemassa kunhan ovat syntyneet
T. Koala ja pikkuihana 36+0