Minäkin uskaltaudun joukkoon, vaikka vielä onkin semmoinen epävarma olo. Varmaan lähinnä siksi, että positiivisen testituloksen lisäksi ei juuri mitään merkkejä raskaudesta ole. Tissit ovat kyllä nännien takaa vähän paineluarat, mutta muutoin mennään kuten ennenkin. Vaan eiköhän kolme testiä viikon mittaan kuitenkin jollain tasolla totuuden kerro. :|
Täällä on huisin paljon ollut jo mielenkiintoisia jutun aiheita. Kyllä huomaa, että alkuraskaudessa kaikki on niin jännää että! Ja niin pitääkin olla, oli sitten ensimmäinen tai viides.
Teki mieli kommentoida tuota varhaisultraa ja panikointia. Kyllä me vaan naiset taidetaan olla aika erilaisia persoonia. Löytyy stressaajia, murehtijoita, pessimistejä, optimisteja, lörppäsuita ja hissukoita.
Eli jokainen taplatkoon tyylillään oma mielenrauha ykkösasiana. Itse olen ehkä sitten se optimisti. Tokihan sitä tietää, että jotain ikävää voi tapahtua, mutta en jaksa siitä etukäteen murehtia. Hypin riemusta niin kauan kuin on aihetta ja höpöttelen läheisimmille onnistuneista tuloksista.
Surraan sitten yhdessä jos homma menee puihin.
Liikunta oli toinen aihe, johon teki mieli tarttua. Minä treenailen keskimäärin noin tunnin päivässä, ja ajattelin kyllä jatkaa samalla tahdilla niin pitkään kuin vain jaksan ja kykenen. Lajeina ovat pyöräily, uinti ja kuntosali (myös jumpat). Mutta helppohan se vielä on sanoa kun ei tosiaan mitään oireita ole...
Täällä odotellaan itselleni ensimmäistä ja miehelle kolmatta. Päätettiin, että nyt voisi muksu tulla, ja typertävästi heti ekasta kerrasta nappasi. Ei oikein tahdo pää tätä ymmärtää... Olin niin valmistautunut kuukausien ja taas kuukausien yrittämiseen! Joskus onni potkii näköjään. :heart:
tamariini ja ? - 5+1
9.4.2014 / tamariini / 32 / 1. / ? / ?