"pitkäperjantai"
No olipas sulla Nippe inhottavaa kohtelua! Itekin oontässä raskaudessa käynyt ylimääräisellä neuvolalääkärillä tuntemusten vuoksi, vaikka kyseessä mulla kolmas raskaus oireet on ihan erilaisia. Minä sinnittelin tällä kertaa viimeisenkin työpäivän (istumatyössä, ei hyvä sekään) juuri samalla fiiliksellä kuin säkin Yleisneuvona noista kramppailusta toimii varmaan (ainakin yleensä) se et ei syytä huoleen jos ei ne satu. Jos menee kovin kivuliaaksi ja jatkuu tasaisesti niin sit kannattee ainakin soitella neuvoja. Mulla on aina ollut tosi supistusherkkä kohtu ja saattaa mennä monta päivää et supistukset tulee tasaisesti esim 7min välein jo viikkoja ennen synnytystä. Siinä sitten ihmetellään ja odotellaan et tuleeks tästä mitään vai ei..
Noista kotieläimistä kans oli kijoiteltu. Meillä on kaks tyttökissaa, tämä on eka odotus niiden aikana. Toises en oo huomannu muutoksia mut tuo toinen on kyllä selkeesti perillä tapahtumista. Tunkee mun jalkojenväliin/alavatsan päälle makaamaan heti jos paiskaan maate, mitä ei kyl todellakaa muuten tee. Ainaki vauva tunnistaa sit varmaan kissan ku kehrää sen pään päällä nyt
Omat olotilat vaihtuu koko ajan. Synnytys alkaa pyöriä mielessä, enkä siltikään saa mitään valmisteltua vauvaa varten. Välillä tuntuu et ei se tuu viä piiiitkään aikaan, vaikka voihan se tullakin. Kevätaurinko piristää ihanasti ja nautin ulkona olemisesta, ja jotenkin on tosi rakastunut olo, halin noita muksuja varmaan kyllästymiseen asti <3
pitkäperjantai ja vauveli 36+4 <3
Noista kotieläimistä kans oli kijoiteltu. Meillä on kaks tyttökissaa, tämä on eka odotus niiden aikana. Toises en oo huomannu muutoksia mut tuo toinen on kyllä selkeesti perillä tapahtumista. Tunkee mun jalkojenväliin/alavatsan päälle makaamaan heti jos paiskaan maate, mitä ei kyl todellakaa muuten tee. Ainaki vauva tunnistaa sit varmaan kissan ku kehrää sen pään päällä nyt
Omat olotilat vaihtuu koko ajan. Synnytys alkaa pyöriä mielessä, enkä siltikään saa mitään valmisteltua vauvaa varten. Välillä tuntuu et ei se tuu viä piiiitkään aikaan, vaikka voihan se tullakin. Kevätaurinko piristää ihanasti ja nautin ulkona olemisesta, ja jotenkin on tosi rakastunut olo, halin noita muksuja varmaan kyllästymiseen asti <3
pitkäperjantai ja vauveli 36+4 <3