Flunssa näyttää rantautuvan vaihteeksi tänne. Muut vielä kunnossa, mutta nuorempi valittaa kipeää kurkkua ja kuumettakin näyttää nostavan. No, hyvä viettää siivouspäivää kun saa tuon tytsyn ensin nukkumaan..
Joko
Beben olotilat helpottivat ja lähtikö paineet laskemaan? Toivottavasti ei ole kyse mistään vakavasta :flower:
Tsemppiä myös
Elealle. Olisihan se hienoa mikäli vauva kääntyisi, niin olisi mielekkäämpi tuo alatiesynnytys. Kerrohan sitten kuulumisia polikäynniltä
Kevis: ihanaa, että kaikki on hyvin
Joko teillä on ollut puhetta milloin voisi olla mahdollista kotiutua?
Supistelut: jaksamista kaikille, joilla tulee jo noita napakampia supistuksia. Tässä vaiheessa kun on vaikea tietää, että milloin ne ovat niitä jotka laittavat synnytyksen ihan tosissaan alkuun
Päänsärystä. Mulla ei ole aimmin ollut tässä raskaudessa (ylipäätään aika harvoin). Nyt on muutamana päivänä särkenyt vasemmalla ohimolla, alkaen yleensä illalla. On mennyt ohi yön aikana, joten en ole ollut huolissani. Nyt alkoi kuitenkin jo aamulla, mutta voisiko olla, että olisi tuo flunssa tulossa itsellekin?
Nenäverenvuoto: mulla on tullut satunnaisesti isompia vuotoja (noin parin viikon välein). Aina samasta sieraimesta ja tulee tosi paljon, mutta loppuu suht nopeasti, noin puolessa tunnissa. Tämän olen pistänyt kuivien limakalvojen piikkiin.
Oma pituus ja paino sekä tuleva vauvan koko: Onpa mukava, että on muitekin lyhyitä odottajia (itse olen 162cm). Paino on vaihdellut välillä 45-57kg (toki nyt raskaana ollessa paljon enemmän
!).
Aikoinaan tehdyssä synnytystapa-arviossa sanottiin, että vaikka olen pienikokoinen niin lantio on hyvänmallinen synnytystä ajatellen ja mahtuu sieltä isompikin tulemaan. Vaikka edelleen olen sitä mieltä, että mitä pienempi vauva niin sitä mieluummin sen synnytän
Nyt alkoi kuorsaus kuulumaan sohvalta ja taidan alkaa imuroimaan ennen kuin tytsy herää. Taidan varalta soittaa tuonne neuvolaan ja kysäistä tuosta päänsärystä. Ensi torstaina olisi joka tapauksessa sinne aika, mutta ei kai se vara venettä kaada
Boomkaa ja papunen 35+5