Hip ja hei! Pienen hiljaiselon jälkeen olen back
olotiloja ei ole ollut, mutta väsymys on ihan käsinkosketeltavissa. Varsinkin iltaisin töiden jälkeen, voisi simahtaa samantein!
Vaatteista, on ollut puhetta ja omalla kohdalla menee vielä vanhat stretsaavat housut. Töissä käytän Piecesin korkeavyötäröisiä housuja, koska pysyvät hyvin ylhäällä, eivätkä paina vatsaan. Tilasin muutamia viikkoja sitten mamalegginsit H&M:ltä ja niitä käytän myös pitkien neuleuden ja tunikoiden kanssa. Vyötärön kuminauhan kylläkin käännän kaksin kerroin koska tuntuu ettei pysy ylhäällä muuten. Vatsaa kun ei vielä suuremmin ole
Tisseistä, itselläni huomasin heti kuukautisten poisjäännin jälkeen, että tissit alkoivat olemaan todellatodella arat ja samalla, kun kipuilu hieman helpotti, huomasin, että alkoivat ne turpoamaan oikein urakalla. Olen mielestäni aika pienikokoinen ja normaalisti kuppikokoni on noin C, nyt jopa D-kupin liivit kiristää ja melonit pursuaa yli
tarvinee siis pian lähteä kaupoille!
Valkovuodosta, onko monella valkovuodon eritys runsastunut oikein kunnolla? Itselläni huomaan, että alkkareita pitäisi vaihdella pari kertaa pöivässä, ellei käytä ph-suojaa. Ja varsinkin esim liikunnan aikana (lenkeillä) huomaa, että eritys vain runsastuu. Luin jostain, että ihan normaalia, mutta jos rupeaa haisemaan oudolta, niin yhteys neuvolaan..
Ultrakokemuksista, aivan ihana kuulla, että näin monella on ollut jo mahdollisuus päästä näkemään ja kuulemaan pikkuinen. Ja myös toteamaan kaiken olevan kohdallaan! :heart: itse joudun odottamaan vielä pari viikkoa, eli ultra on 12+4 viikolla
Tervetuloa myös uusille! :heart: Hitsit! Kirjoitettavaa olisi vaikka kuinka paljon!
Esimiehestäni, kirjoittelin tonne syyskuun ketjuun aiemmin esimiehestäni, joka on täysi mulkero! Ja olen nyt päättänyt tehdä ilmoituksen työsuojeluasiamieheen. Raivostuin suunnattomasti, kun työkaveriltani, joka jäi äitiyslomalle, evättiin kolmelta ensimmäiseltä kuukaudelta palkka, KOKONAAN! Kollegani ei jaksanut lähteä nostamaan mitään juttua, mutta itse koen, että niiden laiton toiminta on pakko pysäyttää!! Olen myös huomannut sen, että minun kohteluni on muuttunut radikaalisti sen jälkeen, kun raskaus heille paljastui (ei omasta tahdostani siis). Esim joudun kiipeilemään tikkailla somistamassa seiniä ja kantamalla painavia pahvilaatikoita. Esimieheni mielestä näytin yksi päivä väsyneeltä ja hän passitti minut myymälän puolelta varastoon hommiin. Siellä siis työnkuva on laatikoiden kantaminen, nosteleminen ja siirtäminen, sekä tikkailla ahtaissa väleissä kiipeily... Oikeasti alan pelkäämään itseni ja maha-asukin puolesta!
Se siitä omanapailusta!
Ihanaa ja pulleaa lokakuuta ja superia sunnuntaita kaikille :heart: Kohta on jo joulu ja saadaan herkutella urakalla! Silloin jo puoliväli häämöttää JEE!
Terkuin,
ttaisku 11+0 POKSPOKS!