Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

Moika: Voimia! Toi on niin kamalaa. Mutta jos jotain positiivista tuosta tilanteesta voi koettaa löytää, niin se, että tiedät, että kovin kauaa ei oo aikaa. Tämä sen takia, että tiedät kysyä ja puhua asioista kun aikaa vielä on. Koita jaksaa! Lämmin hali!
 
Hei
Tervetuloa Mizzy Mazzy ja voimia Moika

Meillä ollut töissä tulossa isoja muutoksia ja jännitin kauheasti kertoa raskaudestani uudelle työnantajalle joka on entinen työkaverini mutta kaikki sujui loistavasti ja nyt sitten muutenkin avoimesti kerrottu vauvasta.Yllättäen ikääni ei olekaan kauhisteltu ainakaan avoimesti.Nyt vielä jännätään tulevaa rakeneultraa.

Vatsa näkyy ja tuntuu ja on ihan tyttöolo.Muistan aiemista raskauksista että tytöltä levisin näin ja masun lisäksi kasvatin leveyttä toki iästäki voi johtua tämä leviäminen.Vauva liikkuu iltaisin ja muutenkin olo hyvä javirkeä.Nyt toki voi johtua että oltiin pari päivää lepolomalla lasten kanssa kylpylää jne...
Mukavaa odotusta kaikille,sekä pienokaisen että Joulun odotusta :)
Ylläri iltatähti 17+1
Ps: Synnytyssairaalaksi mulle voi laittaa LKS
 
Viimeksi muokattu:
MizzyMazzu Tervetuloa! :)

Moikalle aivan valtavasti voimia raskaaseen aikaan :hug: :(

jessix Kovasti tsemppiä ja peukut pystyssä, että pienellä olisi kaikki hyvin!

ON: Ihan järkyttävä väsymys ja joku omituinen uupumus/masennus päällä, mikään ei oikein kiinnosta, miehen kanssa riidellään koko ajan milloin mistäkin ja esikoinen vie loputkin voimat. Elämä tuntuu välillä ihan automaatiotoiminnalta, teen päivittäiset asiat rutiinilla sen kummemmin ajattelematta ja valitan ja märisen loput ajasta :S Ehkä tällä säälläkin on jotain tekemistä asian kanssa, kun koko ajan on hämärää, harmaata ja sataa vettä. Eipä sillä, että pihalle tekisi muutenkaan mieli mennä, kun ei ole mitään tekemistä enää kesän jäljiltä ja mitään rankkaa ja repäisevää en oikein uskalla tehdä. Rasittavaa valittaa koko ajan joka asiasta, mutta kun ahdistaa ja masentaa :/

No, jotain hyvääkin, tiistaina käytiin neuvolassa taas ja siellä kuului ihana jumps-jumps (esikoisen karjunnan takaa, säikähti rutosti, kun asetuin laverille) :heart: Kyllä vierähti kivi pois sydämeltä, kun terkka sanoi, että kyllä hän tämän hyvin vahvan ja tasaisen sykkeen kelpuuttaa todisteeksi siitä, että kaikki on hyvin masussa :heart: Hemppa oli laskenut 1,5kk:ssa monen monta pykälää ja sain käskyn rautakuurille, sitä pitäisi huomenna hakea. 1kg oli tullut vaan painoa, vaikka tuntuu, että oon syönyt koko ajan kuin hevonen ja ihan mitä tahansa moskaa, mitä käsiini saanut :rolleyes: No, ehkä tämä tästä iloksi taas muuttuu, kun tulee joulu! Mä oon ihan innoissani katsellut meille jouluverhoja ja muita koristeita, kun me ei olla vielä koskaan oltu joulua ihan täysin kotona, vaan aina jonkun muun nurkissa, niin nyt saa laittaa kaiken ihan alusta ja itse niinkuin haluaa :) Ja kaikki ne jouluruuat ja saa leipoa pojan kanssa :heart:

Niin, ja sain luvan varata ajan rakenneultraan, se on tasan kuukauden päästä, virallisen laskukaavan mukaan rv 19+1, kun laskin päivät väärin aikaa varatessani ja mietinkin tässä, että pitäisikö sittenkin soittaa ja siirtää viikolla, kun tuntuvat olevan kaikki sitä mieltä, että olisi parempi viikkojen alkaa 2:lla kuin 1:llä. Millä viikoilla te ootte olleet tai tulette olemaan, kun on rakenneultra? Niin, ja noista sykkeistä, meillä oli 148-153 eli aika matalat (niinkuin esikoisestakin) ja niiden sekä masun muodon perusteella me nyt veikataan toista jäppistä meille :D Saapi nähdä, miten käy.

Nanski + tyyppi 15+1 (virallisesti 14+4)

PS: Mulla on vieläkin välillä tosi epätodellinen olo tästä raskaudesta, osittain menneen pelon vuoksi, osittain kai ihan vaan siksi, että tää on niin ihmeellinen asia :D Ehkäpä sitten konkretisoituu, kun alkaa liikkeet tuntumaan päivittäin, vielä ei tunnu mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Namida
Heippa taas. Moika voimia!

Tosi outoo, aamulla heti puuron syönnin jälkeen piti mennä oksentaan. Mulla ei ole nyt yli viikkoon ollut pahoinvointia, mutta yhtäkkiä saattaa tulla yrjö. Huh!! Miten voi oksentaa ilman pahoinvointia? :O No, ehkä parempi näin kuin että koko ajan velloisi huono olo, niinkuin moni muu joutuu kärsimään.

Nyt pullahti maha tosissaan pintaan! Otin viikko sitten mahakuvan, ja nyt tänään, ja niissä on ihan hirmuinen ero. Kaikki tulee kyseleen että millonkas se syntyy. :) Ensiviikolla neuvola. Mua ärsyttää jo valmiiksi, kun ei olla sen neuvolatädin kanssa ollenkaan samalla aaltopituudella. Jos kysyn jotain, niin se vastaa tosi pitkästi, mutta puhuu loppujen lopuksi ihan eri asiasta, kuin siitä, mitä kysyin. Lisäksi siltä ei saa mitään "uutta" tietoa. Kaikki jutut mitä se kertoo, on ihan päivänselviä. Ja vaikka sanon että tiedän kyllä että raakaa kalaa ei saa syödä, niin silti se puhuu viisi minuuttia raa'sta kalasta. Aaargghh! Ja itse olen asiakaspalveluammatissa, joten kyllä yleensä tulen toimeen monenlaisten tyyppien kanssa luonnostaan.... mutta tämä terkka on jotenkin niin uuvuttava.

Kerran se sanoi mulle että "mieti sitten haluatko osallistua sikiöseulontoihin. Se on ihan suoraan verrannollinen siihen asiaan, kun me oltiin ostamassa uutta asuntoa, ja teetettiin huoneilmamittaukset. Sitten löytyi kohonnut arvo jostain huonepölystä, ja me mietimme että mitäs nyt tehdään, tutkitaanko lisää vai annetaanko olla". Olin että jaa, en kyllä itse vertaisi sikiöseulontaa huoneilman mittauksiin!! :kieh:

Anteeksi kun tuli vähän purkauduttua... Tsemppejä tytöt! ;)
NaksuP 16+0.
 
Teron pahoittelut :'( :hug:

NaksuP mulla on samat fiilikset mun neuvolatätiin, ei olla oikein samalla aaltopituudella. On vielä tietysti lastenkin neuvolatäti joten ollaan viimeisen vuoden aikana nähty ihan liian monesti. Viime raskaudessa kitisi koko ajan painon noususta, saa nähä miten tässä raskaudessa käy.

Whisky Peat miten tollasen tickerin saa? miekin haluun ??:wave:

Mulla oli perjantaina sokerirasitus, meni ihan hyvin, ei tullut pahaa oloa ja ite mittailin omalla mittarilla niin ei mennyt lähellekkään raja-arvoja. En tosin tiedä paljonko heittää laskimosta otettu verensokeri sormenpäästä otettuun. Huomenna kuulee sit oikeat tulokset.

Sain myös normaali tuloksen niistä down seulonnoista, pitää huomenna kysyä samalla mikä riskiluku oli.

House

mulle voi päivittää la 25.4 ja LKS on synnäri
 
Rockstone oli tuolla kesäkuisissa laittanut hyvän ohjeen. Tosin se linkki täytyy lisätä joka viestiin, jos haluaa tickerin näkyvän :( Täällä kun ei ole sellaista allekirjoitus -systeemiä, mikä automaattisesti tulisi viestin perään.

Ticker
- mene Lilypie - Create Lilypie tickers
- valitse maternity & pregnancy
- seuraa ohjeita tickerin tekoon, siinä saa valita kaikkia eri vaihtoehtoja
- kun ticker on valmis, klikkaa add to my lilypie ja sivustolle annetaan sähköpostiosoite ja vapaavalintainen salasana
- sen jälkeen sähköpostiin tulee viesti, jossa on linkki confirmation-sivulle, johon pitää antaa sähköpostissa oleva vahvistuskoodi
- sähköpostissa säilyy myös linkki, jolla pääset omaan tickeriisi helposti
Julkaiseminen
- sivustolla kuvan alapuolelle tulee ne eri julkaisuvaihtoehdot
- klikkaa Forum signatures-kohdasta PseudoHTML, UBBCode and BB Code niin vähän alemmas ilmestyy sellainen url-koodi
- kopioi koodi kaksplussan tekstiisi niin kuva tulee näkyviin
- voit kopioda koodin johonkin itsellesi sopivaan paikkaan, josta se on helppo kopioida aina tekstin perään tai sitten käy aina nappaamassa sen edellisestä postauksesta "lainaamalla" omaa tekstiään
- huomioitavaa on, että kuva on linkki ja se päivittyy koko ajan eli oman tekstin perään kannattaa laittaa viikot myös tekstinä, jos joskus haluaa myöhemmin lukea kirjoituksia niin sitten ei enää tiedäkään, millä rv:llä on ne jutut kirjoittanut
 
Hei!

Uusi odottaja ilmoittautuu! Kirjoittelin alkuraskauden toisella keskustelupalstalla mutta siellä kävi keskustelu kovin hiljaiseksi.


Laskettu aika 5.4.2013
Nellu* / 24 / 2 / LKS


Toinen lapsi siis tuloillaan, vaikean alkuraskauden jälkeen alan jo pikkuhiljaa uskoa että saadaan huhtikuussa pikkuinen nyytti syliin!:heart: Meillä ennestään 3,5v poika.

Maha on alkanu pyöristyä ja pieniä pyörähdyksiä tuntuu. Pahoinvointi on jo helpottanut, samaten väsymys, tosin tilalle on tullut ärsyttävät näpyt etenkin suun ympärille..: /

Huomenna olisi neuvola-aika, meillä on kyllä erittäin mukava neuvolatäti, kävin samalla jo esikoisen aikaan. Sokerirasituksessa kävin heti alkuraskaudessa sukurasitteen vuoksi (vaikka BMI 21) ja joudun vielä raskauden puolivälissä uudelleen vaikka tulokset oli täysin normaaleja. Hirveää litkua se juoma.

Jostakin syystä oon alkanut nähdä taas aika erikoisia unia, siis ihan kaikkea mahdollista joihin yleensä jollakin tavalla sisältyy vauvoja. Muistelisin samaa olleen esikoisen raskausaikana, mitenkäs muilla?

Pahoittelut kaikille surun kohdanneille!

nellu* rv 16+2
 
Heipparallaa kaikille!

Mulla ens to seuraava neuvola ja neuvolalääkäri marraskuun lopussa keskussairaalassa (kuopus synty pienipainosena).

Kauhee stressi koko ajan koulutehtävistä ja tutkintosuunnitelmasta, mun pitäs valmistua joulukuussa ja kun käyn työn ohella koulua, niin melko raskasta on. Onneksi kohta helpottaa.

Mites muut?Joko ootte kertonu isoille sisaruksille vauvan tulosta? Me ajateltiin kertoa vasta puolen välin jälkeen, ei oo sitten niin kamalan pitkä aika odottaa uutta vauvaa =)

Töissä ajattelin kertoa sit marraskuun lopussa. En halua että siellä muut sitten ei anna mun tehä kaikkea, vaikka vointi sen sallisikin.

Kauheesti taas omaa napaa :ashamed:

Pahoittelut kaikille vauvansa menettäneille!

Kaukaa hyvän näkönen 15+0
 
Me ollaan oltu täällä koko viikonloppu kamalassa flunssassa. Tyttö vähiten, mutta yskäinen sekin on. Ite jäin vielä tänään kotiin, ku en oo kahteen yöhön nukkunut kunnolla. Eilenkään ei tullut päiväunista mitään kun tyttö yski :( Ja tietenkin kun mies on vähänkään kipeä niin ei liiku sohvalta mihinkään. Meidän englantilaisella tutulla on todella hyvä termi tähän, manflu :) Tähän kuuluu vielä mukava reilu vrk.n kestäny hedari, mikä nyt alkaa väistymään onneksi.

Tuli mieleen, että haluatteko että tuonne listaan päivitellään näitä tyttö/poika oloja? Vai laitetaanko sitten rakenneultran jälkeen pelkästään tyttö-/poikalupaukset?


 
Moikka!
Kovasti piti viikonlopun aikana jo vähän kirjoitella tänne, mut en sit muka ehtinyt... :D Syystä että perjantaina meille saapui miehen yllärinä tilaama doppler-laite ja viikonloppuhan siinä hujahti pienen sydänääniä etsiessä ja ihastellessa! <3 5-vuotias tuleva isosiskokin vähän väliä halusi vauvaa kuunnella! :) Noita meidän esiteinejä taasen ei ois voinu vähempää kiinnostaa..! :D Tuli muuten tosi nopeasti toi laite, tilaamista seuraavana päivänä oli jo postissa noudettavissa..! :)
Kaikista kamalin pahoinvointi näyttää kaikonneen ja eilen illalla kuvittelin tunteneeni ensimmäisen kerran hentoja hipaisuja alavatsalla! <3 Viikotkin menee jo varsin nopsaan! :)
Meidän Äiti ja pieni 14+1
 
Täällä poksuu! Liikkeitä tuntuu, mutta tosi vaihtelevasti. Toisina päivinä paljon potkuja, kun vaan istahtaa alas ja toisena ehkä muutama päivässä eikä ihan joka päivä mitään. Mutta onhan tuolla vielä tilaa pyöriskellä :)

Meilläkin sairastettiin viime viikko. Itse pääsin parin päivän hirveällä nuhalla, poika ollut räkäinen nyt jo viikon. Toivottavasti helpottaa pian! Mies ei ole koskaan kipeä, eikä nytkään.

Hjannah&Pallero rv 17+0:heart:
 
Täälläkin poksuu!
Käväisin tuossa aamulla neuvolassa taas jutustelemassa ja sieltä passitettiinkin sitten suoraan lääkärille, kun miulle on ilmestynyt luomi alavatsalle, joka sitten hankautui housuihin ja oli vissiin tulehtunutkin. Pääsin siinä sitten äkillisesti luomen poistoon eli ei mikään ihan normaali neuvolakäynti! :D
Sokerirasitustestin tuloksetkin selvisi, En nyt muista tarkkoja lukuja, mutta kunnossa olivat! Ylipainon takia joutuu tietysti myöhemmin uudestaan.
Nyt taitaa ainakin tämä päivä mennä levätessä ja antibioottikuurihan sieltä tuli. Sydänääniäkin vähän kuunneltiin, vähän haittaa tuo istukan suhina kun se niin nätisti tuossa edessä on :D
ja voi kun omaa napaa taas vaan tuijottelen, käyn teidän muidenkin jutut kuitenkin aina lukemassa :)


Napppi ja mönkijäinen 15+0 <3<3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä jäätiin kiinni sokerirasituksessa. Paastoarvo oli 5.9 kun sallittu arvo on 5.3 eli reippaasti koholla. Muut arvot olivat onneksi ihan hyvät. Ei tämä mitään uutta ole, esikoisesta oli insuliinihoitoinen ja kakkosesta pärjäsin ruokavaliolla mutta siis molemmissa aikaisemmissa on myös ollut raskausdiabetes, toivoin vain että tällä kertaa selviäisin puhtain paperein.
Pitää tänään lähtee hakemaan mittari ja alkaa taas mittailemaan sokerita kotona.
 
Teron iso pahoittelu! :hug:

Poksupäivä on mullakin. Hui, kun Hjannah on jo pitkällä. Kohta täällä ekoilla tosiaan poksuu jo puoliväli. Miten tää raskausaika menee aina niin nopeesti?

Kauhee, kun mä sain äsken slaagin, kun kävin tossa meidän ulko-ovella ja näin, kun naapurin taloa maalattiin. Asutaan siis uudella omakotitaloalueella ja naapuri talo on vielä vaiheessa. Siitä tulee vaaleanpunainen! Voi järkytys! :O Anteeksi, jos jollain täällä on vaaleanpunainen talo. Mä tykkään itse vaaleanpunaisesta väristä, mutta en ainakaan kivitaloa maalais sen väriseksi. No, se tönöttää nyt sit tossa ja näkyy suoraan meidän olkkarin ikkunasta. Täytyy alkaa kasvattaa jotain peittäviä puita tohon eteen. :stick:

Mä kävin viikonloppuna vahingossa lukemassa yhtä raskausblogia, jossa oli hauska sukupuolitesti. Sen mukaankin meille olisi tyttö tulossa. Voisin illalla yrittää kopioida sen tänne, jos ehdin.

Alley mun mielestä olis kiva idea laittaa ne poikaolot ja tyttöolot tonne listaan. Olis kiva nähdä sit kuinka moni pitää ultrassa paikkansa.

KHN me ollaan kerrottu lapsille raskaudesta jo ajat sitten, kun en vaan malta pitää mitään salaisuuksia. Odottavat tosi innolla, mutta olishan se ollut kieltämättä parempi, jos oltais sinne puoliväliin asti jaksettu odottaa kertomisen kanssa, niin olisi tosiaan ollut lapsilla lyhyempi odotusaika. Muiltakaan tätä raskautta ei voi enää piilotella, kun on sen verta mojova tämä mun maha. Tänään oli päiväkodilla valokuvaus ja mä olin siellä lasten kanssa, kun halutiin sisaruskuvat. Siellä tuntui moni vilkuilevan mahaa, mutta kukaan ei kysynyt mitään. :)

Omassa olossa ei erityisempää. Nyt lähden pikkuneidin kanssa vaunulenkille ennen, kun isäntä lähtee asioille.

Natte ja Tinja 15+0 :heart:
 
Moikka

Ensiksi pahoittelut kaikille jotka ovat surun kohdanneet

Tässä ollut vähän hiljaiseloa kun kaikkea hoidettava, väsymystä ja oksettava olo. Ultrassa tuli käytyä ja kaikki ihan hyvin, nt oli jotain 1,3mm oli normaali ja triseulon tulokset tuli perjaintaina kaikki hyvin siinäkin. Joku kommentoi, että neuvolakäynnit liian harvoin uudelleen synnyttäjillä, viime raskaudessa kävin vkolla 8, vkolla 22, vkolla26 neuvolalääkäri. Nyt kävin neuvolassa ekan kerran viikolla 9+2. Jaksaa vaan lukea ketjua niin ehkä pysyy ajan tasalla.
Laskettu aika siirtyi päivää aikaisemmaksi 26.4.

martsu ja toukka 13+3
 
teron: suuret pahoittelut!!! :hug:

House: voi harmitus tuota sokerirasitusta! :( itellä sama edessä keskiviikkona, ja epäilen kyllä vahvasti että itekin narahdan...edellisessä raskaudessa oli kaikki arvot aivan vinksallaan! :ashamed: pysyi kyllä ruokavaliolla kuosissa, mutta lopuksi sain silti insuliinit kun vauva jatkoi vaan kasvuaan. en silti ymmärrä niitä insuliineja koska arvot olivat ok ruokavaliolla...? mutta ans kattoo miten käy tällä kertaa... :headwall:

Hjannah: kylläpä sulla tosiaan onkin noita viikkoja kertynyt??!! :D :O

alley: kyllähän niitä oloja voisi sinne kirjailla niin voipi sitten katsoa kuinka oikeeseen kukin osui... itellä selkeä poikaolo. =)

ON: finnejä, finnejä...niitä on kaikkialla!!! :kieh: :stick: muuten ei ole ollut iho-ongelmia, mutta nyt on, aaarrggh!!! onko muilla ilmestynyt hormoninäppyjä? kasvot, rinta, selkä... pirun ärsyttävää! juup, ei mulla muuta. :D

14+1 :heart:
 
Teron: Olen tosi pahoillani puolestanne! Voimia! :hug:

Kiitokset kaikille, jotka ootte toivottanu voimia! :hug:

Vähän vaihtelevalla menestyksellä tää elo sujuu. Tänään oli töissä pitkästä aikaa hyvä päivä, mutta sitte lopun päivää oonki ollu purskahtamassa itkuun millon vaan. Kamalaa olla kuntosalilla ihan itku kurkussa, mutta ku oon vaan möllöttäny koko viime viikon sisällä, niin ei sekään hyvää tee. Viikonloppuna tuntu, ettei tästä tuu yhtään mitään ku alan olla niin lamaantunu ja itkuinen. Päivä kerrallaan, ei muu auta. Töissä yritän mennä sieltä missä aita on matalin (ei oikein onnistu kyllä... on sen verran ylisosiaalinen työ, että pakko vetä joku tekohymy välillä ja jättää oma itsensä jonnekkin narikkaan työpäivän ajaksi). Kotona säälittää esikoinen ku oon välillä niin poissaoleva. Yritän olla läsnä, mut kauheesti saa tsempata siinäkin välillä, että jaksaa yhtään mitään tehä hänen kanssaan. Välillä on sit hetkiä ku jaksaa ihan oikeesti hymyillä lapselleen, mut välillä sekin on kauheen vaikeeta. Tosi kurjaa tämmönen saamattomuus ja turtunut olotila. Joko itken tai oon turtunut. Huoh.

Moika ja Nuppu 17+3
 
Tänään poksahti minullakin 17+0 :) *poks*

Olen käynyt lukemassa joka päivä montakin kertaa kuulumisianne, mutta eipä ole itse tullut kirjoiteltua. Enkä nyt tietenkään muista kommentoida kaikkea, mistä on ollut puhetta :ashamed:

Neuvolakäynneistä yms. sen verran, että mulla niitä on tämän kakkosen kohdalla ollut seuraavasti:
vkolla 11 neuvola
vkolla 12 np-ultra
vkolla 14 lääkäri (+ sokerirasitus)
ja tulossa
vkolla 19 rakenneultra
vkolla 20 neuvola.
Jossain vaiheessa alkaa vähän tiheämpi seuranta senkin vuoksi, että esikoisella sydänäänet laskivat hieman loppuraskaudessa.

Maha on pompsahtanut mulla ihan selkästi esiin. Mitenkähän iso siitä vielä tuleekaan. :whistle: Harmittaa vain hieman ne esikoisen syntymän jälkeen jääneet liikakilotkin. Mutta ehkä se kahden pienen perässä juokseminen sitten kuluttaa kaloreita taas enemmän... Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Me ollaan mietitty jo hieman noita nukkumisjärjestelyjä. Kun esikoinen on tosiaan vasta 1v 2kk kun toinen syntyy. Ajateltiin hommata isommalle se jatkettava sänky, joka on aluksi metrin mittainen, ja pienempi sitten pinnasänkyyn. Aluksi toki äitiyspakkauksen koppaan. Aika ahdasta tulee makkariin, mutta ei varmaan tuota vanhempaakaan haluta vielä eri huoneeseen.

Nimivaihtoehtoja ollaan myös jo pikkuisen miehen kanssa pyöritelty. Tytölle tuntui löytyvän enemmän molempia miellyttäviä vaihtoehtoja, pojalle ei niin helposti :)
Onneksi edes pari poikanimeäkin löytyi. Ja aikaahan vielä on pähkäillä...

Liikkeistä olen hieman huolissani. Istukka on ihan edessä, joten liikkeet eivät niin selkästi tunnu. Iltaisin yritänkin kuulostella, että saisin edes joitakin merkkejä masuelämästä. Mielestäni eilen nukkumaan mennessä bongasin selviä muljahduksia.

Dopleria mulla ei ole. Ilmeisesti aika monella täällä on itsellä semmoinen.
Löytyiskö keltään edullisesti ylimääräistä :D

Tänään pääsin ystävän käsittelyyn selkähierontaan. Tuli kyllä niin euforinen olo että!

Onnellista odotusta kaikille! :)

Viljavainio ja Pikkumuru 17+0
 
Viimeksi muokattu:
Teron: :hug:

Kirpparilta ostin tänään muutaman suloisen vaatteen vauvalle. Marimekkoakin löytyi pari kappaletta. :heart: Ja itselle farkut joissa on tilaa "mammautua".

Muutenkin sain hoidettua paljon asioita, kolmen tunnin yöunilla. Nyt ootan että tuliset kanansiivet paistuu valmiiksi. Syön, katson Criminal Mindsin nauhalta ja nukahdan varmaan samantien.

Joku kyseli (kai) sykkeitä... Tämän pienen sydän jumpsutteli 147. Poikasykekö?

Kuinka moni täällä on tupakoinut ennen plussaa? Kuinka on sujunut? Arka aihe, ei ole pakko vastata, mutta en ainakaan itse lähde tuomitsemaan. Kysyn kun itsellä on välillä tosi vaikeaa.

Anteeksi omanapainen teksti, päässä surraa vaan nälkä ja ZzzZzz...

Namida ja Emppunen 16+3
 
Viimeksi muokattu:
Aamuisin on pitänyt katsoa mitä päälleen laittaa, en ihan vielä halua yleiseksi tiedoksi töissä, vaikka moni tietääkin jo. Tänään ekaa kertaa talvitakki päälle, ja kas, uutta ostoslistalle, alkaa nimittäin kirraamaan erittäin pahasti tuosta rintakehästä ja outokumpu näkyy vienosti jo mahan kohdalla..

Ihan hämmentävää, että toiset huitelee jo 17 viikoilla ku itse könnii vielä viikolla 14+2, pöh. ;)

Moikalle paljon jaksamista tilanteeseen. Pystyiskö töistä jäämään saikulle hetkeksi ettei tarvii siellä pakkohymyillä..

Teronille :hug:

Olen nykyään kiukkunen ku ampiainen, en masistele tai mitään, mutta äksyän ku mikäkin.. voi mies parkalainen..

Nii, saiko tässä kohtaa syyttää niitä raskaushormoneja... haluaisin myös tietää, että miten kattava tuo hormoni-kortti on ja miten kaua sitä voi vilautella synnytyksen jälkeen.. :LOL:
 

Yhteistyössä