MizzyMazzu Tervetuloa!
Moikalle aivan valtavasti voimia raskaaseen aikaan :hug:
jessix Kovasti tsemppiä ja peukut pystyssä, että pienellä olisi kaikki hyvin!
ON: Ihan järkyttävä väsymys ja joku omituinen uupumus/masennus päällä, mikään ei oikein kiinnosta, miehen kanssa riidellään koko ajan milloin mistäkin ja esikoinen vie loputkin voimat. Elämä tuntuu välillä ihan automaatiotoiminnalta, teen päivittäiset asiat rutiinilla sen kummemmin ajattelematta ja valitan ja märisen loput ajasta :S Ehkä tällä säälläkin on jotain tekemistä asian kanssa, kun koko ajan on hämärää, harmaata ja sataa vettä. Eipä sillä, että pihalle tekisi muutenkaan mieli mennä, kun ei ole mitään tekemistä enää kesän jäljiltä ja mitään rankkaa ja repäisevää en oikein uskalla tehdä. Rasittavaa valittaa koko ajan joka asiasta, mutta kun ahdistaa ja masentaa :/
No, jotain hyvääkin, tiistaina käytiin neuvolassa taas ja siellä kuului ihana jumps-jumps (esikoisen karjunnan takaa, säikähti rutosti, kun asetuin laverille) :heart: Kyllä vierähti kivi pois sydämeltä, kun terkka sanoi, että kyllä hän tämän hyvin vahvan ja tasaisen sykkeen kelpuuttaa todisteeksi siitä, että kaikki on hyvin masussa :heart: Hemppa oli laskenut 1,5kk:ssa monen monta pykälää ja sain käskyn rautakuurille, sitä pitäisi huomenna hakea. 1kg oli tullut vaan painoa, vaikka tuntuu, että oon syönyt koko ajan kuin hevonen ja ihan mitä tahansa moskaa, mitä käsiini saanut
No, ehkä tämä tästä iloksi taas muuttuu, kun tulee
joulu! Mä oon ihan innoissani katsellut meille jouluverhoja ja muita koristeita, kun me ei olla vielä koskaan oltu joulua ihan täysin kotona, vaan aina jonkun muun nurkissa, niin nyt saa laittaa kaiken ihan alusta ja itse niinkuin haluaa
Ja kaikki ne jouluruuat ja saa leipoa pojan kanssa :heart:
Niin, ja sain luvan varata ajan
rakenneultraan, se on tasan kuukauden päästä, virallisen laskukaavan mukaan rv 19+1, kun laskin päivät väärin aikaa varatessani ja mietinkin tässä, että pitäisikö sittenkin soittaa ja siirtää viikolla, kun tuntuvat olevan kaikki sitä mieltä, että olisi parempi viikkojen alkaa 2:lla kuin 1:llä. Millä viikoilla te ootte olleet tai tulette olemaan, kun on rakenneultra? Niin, ja noista
sykkeistä, meillä oli 148-153 eli aika matalat (niinkuin esikoisestakin) ja niiden sekä masun muodon perusteella me nyt veikataan toista jäppistä meille
Saapi nähdä, miten käy.
Nanski + tyyppi 15+1 (virallisesti 14+4)
PS: Mulla on vieläkin välillä tosi epätodellinen olo tästä raskaudesta, osittain menneen pelon vuoksi, osittain kai ihan vaan siksi, että tää on niin ihmeellinen asia
Ehkäpä sitten konkretisoituu, kun alkaa liikkeet tuntumaan päivittäin, vielä ei tunnu mitään.