Tervehdys kaikille jälleen
Alexa:hug: ja voimia suureen suruun.
Hyviä ultrakuulumisiakin oli tullut, onnittelut niistä:heart:
Hankinnoista näemmä ollut keskukstelua. Meille tuplia ei varmaan tarvita, kun ikäeroksi tulee 3 vuotta. Ollaan ajateltu seisomalauta hommata ja siitä haluaisinkin kuulla kokemuksia. Eli onko käytössä hyvä? Jotenkin pelkään, että se on kömpelö ja hankaloittaa liikkumista.
Olen myös sitä mieltä, että käytettynä kannattaa ostaa, jos löytää hyvää ja itseä miellyttävää tavaraa ja tosiaan
wiuwolfvarmaan nuo vuoden 2003 briot ovat hyvät
Moika me ostettiin tuolle nelosella brion kombit kovalla kopalla. Itse halusin ehdottomasti ne koska, olin mieltnyt siihen kovassa kantokopassa olevaan erilliseen pikkukuomuun(Ja tässä taas esimerkki tärkeistä valintakriteereistä
) Vaunut olivat todella suojaisat ja hyvät työntää ja tavarakorikin oli tilava. Mutta poikamme tullessa sitten ratasikään, huomasimme, ettei kombit vastannut tarpeita. Selkänoja meni 3:n asentoon ja meidän poikaa ei siinä saanut sopivaan asentoon, vaan valui aina alaspäin. Ostimme tilalle Emmaljungan ceroxit ja niissä selkänojassa 4 asentoa ja poika "istui" niihin muutenkin paremmin. Mutta siis vaunuina tykkäsin brioista paljon.
Itse haluaisin vauvalle erillisen ensisängyn, mutta suomessa noisssa korisängyissä on aika vähän vaihtoehtoja ovat melko kalliita. amazon.uk:ssa olen käynyt ihastelemassa korisänkyjen valikoimaa ja mietinkin,että kannattaisikohan/voisikohan sieltä niin isoa tavaraa tilata...
Olen siis kerennyt myydä jo kaikki vauvan tarvikkeet, koska meidän ei enää pitänyt lapsia tehdä
Eli saan shoppailla jälleen sydämeni kyllyydestä. Yhden bodyn uskalsin ostaa käytyäni np-ultrassa, muuten ollaan ajateltu, että ainakin suurimmat hankinnat tehdään vasta ensivuoden puolella.
Ja sitten siihen kuuluisaan omaan napaan, joka tosiaan alkaa olla iso
. Eli pahoinvointi on tosiaan helpottanut jo ajat sitten, mutta edelleenkään mun ei oikeen tee mieli mitään ruokaa, joten kaupassa käynti on lähinnä ahdistavaa.
Olo alkaa myös olla vähän pirteempi ja töissäkin jaksan hieman paremmin taas.
Eilen ja tänään ollut jostain syystä sellainen olo, että onkohan tuolla mahassa ketään:| En käsitä itseäni, koskaa aiemmin en ole raskaana ollessani epäillyt, ettei vauva voisi hyvin, kun np-ultrassa todettu kaiken olevan kunnossa. Odotan ihan tosissani sitä, että tunnen vauvan liikkeet, kaipa se viimeistään lopettaa tällaiset epäilyt.
No minä tosin olen aina aika myöhään tuntenut liikkeet, joten en nytkään odota niitä kovin aikaisin. Jokin aika sitten olevinaan tunsin jonkin muljahduksen, mutta kun sen jälkeen en ole mitään tuntenut, niin kaiketi kyseessä on ollut ihan puhtaasti ilmavaivat
Hyvää viikonloppua kaikille!
Bigmama&matilda poks rv14+0