välillä kuulumisia tänneki, paljon oon tätä pinoa ajatellu, mut viime kerran jälkeen iski mieletön pahoinvointi, hyvä kun sai sillon pojan hoidettua ja syötettyä... ja ku se loppui niin en oo saanu vaan aikaseks... mut kiva että täällä on vielä ihmisiä kirjottelemassa ja vaihtelemassa kuulumisia :hug:
H_M_P olen samaa mieltä koirista, meillä on kans iso koira, kilttihän se on aina ollu mutta en jätä poikaa ja koiraa kahden, haluan nähdä koko ajan mitä tapahtuu, tähän asti kaikki hyvin
CVAD on ehkä helppo puhua kun meillä on nukuttu kolmekuisesta läpi yön, mutta esim. ystäväni tyttö täytti juuri vuoden, ja lopetti vasta viime viikolla yösyömisen, tai siis se lopetettiin, ja tiedän melkein uolitoista vuotiaankin pojan joka ei nuku vieläkään koko yötä. yritän siis sanoa että en usko että teet mtään väärin, luulen että kaikki ollaan sen verran erilaisia ihmisiä vauvasta asti että kukin kehittyy omassa tahdissaan.
sitten
omia kuulumisia...
meillä ensimmäinen hammas alas eteen puhkesi heti kun tuli 5kk täyteen ja viereen heti pian toinen hammas, viimeisin hammas puhkesi ylös kulmaan oikealle puolelle sinä yönä kun tuli 7kk täyteen, yläetuhampaat tekee tuloaan, pullottaa jo kovasti
ryömimään poika alkoi pian kun täytti 7kk, ja lujaa mennään, konttausasennossa käydään vähän väliä mutta ei löydy pitoa kun äiti ei oo saanu kesän jälkeen vielä mattoja lattiaan... (johtuu siitä etten jaksa siivota sitä kuramäärää ja pesettää mattoja moneen kertaan ennen pakkasia kun tuo koira kantaa hiekkalaatikollisen hiekkaa sisään joka päivä...) istuu jo hienosti, istumisen aloitti ilman tukemsia siinä 7kk pintaan, tosin väsyneenä ei pysy välttämättä istumassa... mutta en pysy minäkään jos oon tosi väsy
päiväunia nukkuu aamusella 1-2 tuntia ja 12-14 aikaan puolitoista-3 tuntia, meillä siis heräillään 5.30-8 välillä, miten millonki, mutta poika viihtyy hienosti omassa huoneessa omassa sängyssä sinne 6.30 asti että nostan pojan aamuhommiin, en oo halunnu opettaa että noustaa 5.30, en todellakaan, vaikka ite heräilenki niihin aikoihin (aikasin herääminen johtuu taas kai raskaudesta). oon siis yrttäny opettaa että ennen 6.30 ei nousta.
poika on sairastanu pari korvatulehdusta ja yhden flunssan, ja valvotti sen yhden yön jossain vaiheessa... en voi siis moittia. mutta meillä tuo isoveli kantaa päiväkodista niitä bakteereja aina meillä ollessaan, niin uskoisin että tulee herkemmin sairastamaankin niin kauan kun vastustuskyky paranee.
miehen pojalle kun kerrottiin uudesta raskaudesta, eli on sen 4v, niin totesi kovaan ääneen että "ei taas, miiksii??!!!" mutta ei oo enää myymässä kauppaan kumpaakaan sisarusta, toivoo pikkusiskoa
ens viikolla on rakenneultra niin katsotaan mitä sieltä on tulossa:heart: nyt on menossa 20+4
yritän käydä vähän aktiivisemmin... mutta mukavaa loppuviikkoa kaikille