Tervetuloa uusille! :wave:
Ihan samaa mieltä olen, että on ollut hirmu kiva seurata tätä keskustelua ja liittyä mukaan kun on ollut kannustava ja innostava tunnelma
En ole aiemmin kirjoitellut yhdellekään palstalle, joten nyt kun tämä kynnys on ylitetty niin tähänhän jää ihan koukkuun!
Painosta olen sitä mieltä, että jokainen raskaus on varmaankin aika omanlainen juttu ja kiloihin tuijottelu ei kerro koko totuutta terveydestä ja kunnosta.. Itselläni ennen raskautta BMI 28, mutta silti pidän itseäni hyväkuntoisena ja sporttisena, lihasta löytyy enemmän kuin läskiä. Tärkeämpää kuin tuijottaa vaakaan, on itselleni aina oma kunto ja hyvä olo ollut tärkeämpää. Samoin nyt raskaana. Oikeastaan omat ruokailutottumukset vaan parantui kun tärppäsi, pois ovat jääneet tietysti ne kaloripommit kuten saunaoluet ja viinit, mutta myös aikalailla muut herkut. Tuntuu, että ikinä aiemmin ei ole ollut näin hyvää motivaatiota syödä terveellisesti ja monipuolisesti! Painoa tullut edelliseen neuvolaan mennessä 4,5kg ja tahti on ollut minulle sopiva, jos enää samanverran tulee lisää loppukuukausilta niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Eli siis nautitaan jokainen olostamme vauvamahan ja kertyvien kilojen kanssa, tässä on loppuelämä aikaa treenata maratoonikuntoon
Ja tsemppiä, aina jonkun mielestä sitä painoa kertyy liikaa tai liian vähän! Itselleni on kommentoitu sitäkin lähisuvussa, että kamalaa kun siitä vauvasta tulee liian pieni kun noin vähän on paino noussut.. Noh, itse jokainen tietää oman tilanteensa parahaiten niin voi jättää päivittelijät omaan arvoonsa, varsinkin vanhemmasta polvesta tuntuu löytyvän näitä joka alan asiantuntijoita!
Nautitaan lumisesta viikonlopusta
Vappuvaavi ja tulokas 25+0