*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

mymosa
Meillä myös monella lapsia ym, mutta sitä varten on ne miehet :LOL: että päästävät meidät äidit menemään.
Toki oli lähteminen hankalampaa, kun ainoa hoitajavaihtoehto oli äitini. Nyt sitten mies hoitaa lapsia mielellään ja tyrkkii mua aina menemään porukan mukana.
 
Voihan lenssu sentään! =( Onneks ei oo kuumetta!Tässä tukkosessa nenässä ja ajoittaisessa kurkkukivussa on ihan tarpeeks sietämistä muutenki. Pää tuntuu olevan pahvia, ainakaan se ei toimi yhtään :LOL:

Ehkä toi tyttö- ja poikalupausten määrä tasottuu tässä ku tulee enemmän noita ultrauksia. Mullaki on vasta joulukuun puolessa välissä vaikka nyt jo sukupuolen tiedänki.

Galluppiin: esikoista yritettiin 8kk sit tulin raskaaks mut se meni kesken. Ekojen menkkojen jälkeen tärppäski sit heti. Nyt tää oliki sit ihan ylläri. Mulla alko menkatki vasta ku olin lopettanu imetyksen ja yhet ehti tulla. Sit oltiin kerran ilman ehkäsyä ja kerran kumi hävis ja lopputulos selviää huhtikuun lopulla =)

Mä myös haluaisin kokemuksia noista tuplista. Taidestaan sellaset hankkia ku ikäeroo tulee 1v 4kk. Ja tykkään käydä päivisin vaunuttelemassa ni ei toi esikoinen jaksa millään laudalla seistä viel sillon ja ois kiva ku seki vois nukkua vaunuissa lenkin aikana.

Mies ei halunnu nyt tietää sukupuolta ja ku mä tiedän ni tää on aika vaikeeta ku ei saa lipsauttaa sitä. En tiä mikä ihme sille nyt tuli ku esikoisesta se halus välttämättä tietää.

Seuraava neuvola on vasta joulun jälkeen ja rakenneultraki tosiaan vasta 2,5 viikon päästä. Onneks on tosiaan toi oma dopleri, liikkeitäki tuntuu jo päivittäin ni vähän helpottaa mieltä. Mut mua jänskää jo se kontrolliuä ja rakenneultra ku sillon viime viikolla sydämessä näky se golfpallo. Toivottavasti se on hävinny!!!!Esikoisella oli vikaa sydämessä ja se huomattiin vasta 2 päivän iässä...ni nyt ei sit kaipais samanlaista (tai mitään muutakaan) stressiä!!!!

fanttomi & 18+2
 
Minäpä tuon yhden poikalupauksen lisää :) Eli oli rakenneultra ja kaikki hyvin ja vastasi juuri 21+1 viikkoja. Kovasti oli meno päällä mut istukka peittää koko etuseinämän joten siksi potkut niin vaimeita. Mut kohdun suu oli istukkavapaa eli ihan miten päin vauva vaan onkin niin saan sen alakautta pihalle kun sektio on mun pahin pelko koko synnytyksessä, en halua siihen joutua.

Painoarvio 390g :heart:

Champion ja Martti 21+1
 
Poksun ensinnäkin 20+0 :)

sit käytiin rakenneultrassa aamulla ja kaikki oli hyvin. virkeä pikku kaverihan siellä oli :) ainut että sukupuolta oli ihan turha edes yrittää selvittää ku jalat ristissä ja selkä käänty koko ajan kuvaajaan päin :D eli samanlainen kuin sisaruksensakkin olleet :D paino arvio oli n.350g ja pituus oli 15.4cm :) poikaolohan mulla kyllä on ihan niinkuin 95%:n varmuudella :) ja pikku kaveria puhutellaankin "Justus"

saikkua sain nyt alustavasti suppareiden takia 4.12asti ja sitten katsotaan josko kykenen töissä käymään.... mitä epäilen itse.....
tänään kävin sit vielä pomon kanssa puhumassa ja sekin sano että hakee vaan lääkäriltä saikkua jos siltä tuntuu kun tuo mun neukkatäti on jotenkin vähän outo :eek: se ei nimittäin usko että mulla on supistuksia vaikka jo kolmatta odotan! ja ei mielellään anna saikkua, eikä päästä neukkalääkärillekkään..... ihme täti tosiaan.

ja tuosta gallupista: esikoisesta oli yks kierto, tokasta kans yks kierto mut tää vimonen olikin sit täys yllätys pillereistä huolimatta :D unohdin kolmena päivänä pillerit ja lopputulos on nyt tämä kasvava maha :heart: sai mies silloin hyvän synttäri-/häälahjan elokuussa :D

Jozzu85+ "Justus"
 
Tärppäämisestä: Meillä kesti kyllä kauan tämän raskauden alkuunsaaminen.. Paljon on tehty turhia raskaustestejä vuosien varrella, eikä muuten riittänyt yks positiivinen testi kun tätä testattiin :D.. Vaikea välillä uskoa, että sitä tosiaan on raskaana, oikeasti vatsassa kasvaa uus elämä :heart:

Neuvolaan on musta kiva mennä, kun tunnen neuvolatädin jo niiltä ajoilta, kun e-pillerit hankin 15-16 vuotiaana. Lisäksi asuu lähes naapurissa ja nytkin eilen tuli juteltua noista eläimistä niitä näitä :) Niillä on kissoja ja meillä toi koissuli..

Katrin&Unelma 17+4
 
Hola! Mulle voi päivittää 31v.tonne etusivulle:whistle:
Muutoksia kehossa itse mainitsisin ainakin tummuneet nännipihat, tummuneet ulkosynnyttimet JA turvonneet:x Erite nänneistä sitten ihan loppu raskaudessa, lisääntynyt selluliitti, kuiva iho ja kuiva hiuspohja, kuulas iho kasvoilla, ei finnejä, ien verenvuoto, hammasvaivat mm. viisauden hammas oireilee, lisääntynyt valkovuoto, iho ruskettuu paremmin, verisuonet kuultaa ihon läpi, nenän limakalvot kuivuu, kynnet vahvat, hiuksia lähtee vähemmän, värjäys ei välttämättä onnistu esim. tuttu väri saattaa tulla haalemapana lopputuloksena jne, jne. listaa vois jatkaa loputtomiin!
Suosittelen myös rasvailemaan alapäätä notkistaa välilihaa ja mahdollisten repeämien tmv. synnytyksessä mahdollisuus pienenee :D

Mulla olo on loistava! Ihan super hyvä ja energinen; masu ei ole vielä tiellä ja paha olo ja väsymys on väistynyt. Töissä on mukavaa ja opiskelut on loppu suoralla:) Ja joulu tulee:xmas:

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!:wave:

Terkuin jousikas & 22+2:heart:
 
Galluppiin: Esikoisesta meni joku 1,5-2v ja tämä toinen tärppäsi yk 7 vai 8..:) ei voi muistaa niin tarkkaan:D
Mulla ei juuri ole kehossa muutoksia muuta kun paisuneet tissit,rasvottuvat hiukset ja leukaan tulevat finnit..Teiniys iskenyt taas:LOL:
Välilihan rasvailusta en oo kuullutkaan,onko ihan sama millaista rasvaa käyttää? itselle tuly ryppyvoide ekana mieleen mutta jospa sitä ei käytetä alapäähän:kieh:
Onko teillä lemmikkejä? Meillä vaan kissa, toisen haluisin kun ei meidän kadonnut ole tullut kotiin:(
Avantasia 17+6 ja huomenna poksuu:p
 
galluppiin: eskoinen oli ylläri :heart: Kuopus toisesta yritys kerrasta :heart: ja tästä tulevasta oltiin puhuttu jo vuoden päivät ja mietitty vieläkö, sit tehtiin päätös että kyllä me se yksi yhteinen pallero vielä tehdään, niin olinkin raskaana, ennen kuin "virallisesti" lähdettiin yrittämään :heart:

vauvis: Kiva kuulla jos se ulkosuun auki oleminen on normaalia uudelleen synnyttäjälle.. Mulla nimittäin neuvolan täti oli siitä huolissaan :O Ja samoin se viime viikon lääkärikään ei ollut varma onko se uudelleen synnyttäjällä normaalia. Mut se oli sijainen ja reilun parin viikon päästä pääsen kontrollikäynnille ihan omalle "oikealle" lääkärille :) Eikä minulle kuopuksen aikaan puhuttu tuosta että ulkosuu olisi ollut auki, niin olin nyt yllättynyt.. Ja samoin se kontrollikäynti koska paikat hieman pehmenneet kuitenkin, parempi kuitenkin tarkistaa kuin jättää omaan arvoonsa nuo, sitä kun ei koskaan tiedä..
 
Josefia voi olla tosiaan ihan normaalia, mutta minulle sanottiin, että vaatii seurantaa, varsinkin jos asiaan liittyy kipeät supistelut. Sit voi nopeestikkin tilanne karata käsistä ja taas toisaalta jos ei johdu supisteluista voi olla ihan normaalia ja kuulemma jäädä tilanne tämmöseksi syntymän jälkeen, eli ei ole ns. koskaan palautunutkaan. Mutta mulla tarkastettiin kuopuksesta tuossa tilanteessa ultralla sisäsuun tilanne. Eli hyvä kun kontrolloidaan.

Ja galluppiin... tämä raskaus tuli toisesta ns. todellisesta yrityksestä, eli koitettiin tähdätä oikeaan hetkeen. 4kk ehdin oleen ilman pillereitä. Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta, kuopus tais olla 3, en muista tarkkaan. Kiitollinen saan olla näin helpoista raskautumisista.

Pomppuli ja muru 19+ 6, huomenna poksuu puoliväli:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hipsulahei!

Me yritettiin esikoista kolme vuotta ja tämä toinen lähti "ajatuksesta" eli edes oikeestaan ehditty yrittämään. Sinänsä tosi mukava, koska en ois varmaan jaksanu yrittää taas seuraavaa kolmea vuotta :)

(.) Poikahan meillekin olis tulossa, vaikka niin tyttöolo olikin. Taisi ehkä olla sit enemmän sellasta tyttötoivomusta :p Kaikki oli vauvalla hyvin. Söpösti siellä viuhtoi menemään :heart: Saa sit nuo muutamat ostamani mekot lahjoittaa eteenpäin jollekin ja pikkukaverin vanhat vaatteet menee sitten tulevallekin prinssille :)

Adalmis ja Kerttu (en tiiä osaanko vaihtaa enää nimeä :p) 21+0
 
Hei.

Suru-uutisia täältä päin. Valitettavasti meidän pikkuinen oli menehtynyt arviolta r viikolla 15. ... Huomenna osastolle ja ehkä selviää syy tai sitten ei... Aika shokissa täällä ollaan :(( ......

Hyviä vointeja ja onnea jatkoon kaikille muille! <3



T: nyyttinen
 

Yhteistyössä