Heissan :wave:
Harvinaisen yhdessä kasassa ollaan...
Eilen tuli pieniä kipeitä suppareita epäsäännöllisesti pitkin iltaa ja yön taas nukuin melko hyvin. Turhauttaa vaikka ei viikkojakaan ole ku 37+5, eli
jaksamiset teille jotka poksutte jo nelosella alkavia lukuja.! Tulppia ja muitakaan valkkarista poikkeavia vuotoja ei ole näkyny..
Kenties
syysmyrskyllä ois tositoimet meneillään? =)
Lolaa: Just, kuulostaapa kyl kivalta mennä sinne synnyttään jos tutustumiskierroksellaki jo kyr** otassa kätilöllä. JEE! Ollaan silti menossa sinne ilmeisesti torstaina, saa nähä josko sattuis kivempi tapaus..
Masukuski: Täällä myös kiinnostaa ko. asia: Eli kuinka suuria on lukemat mitä vauvan pää pienenee synnytyskanavan läpi tullessaan yleensä. Mä en ees tienny sen pienenevän
TIETÄÄKÖ KUKAAN? =)
Mansikkasuu: No oliko vatsaoireet ikävää vatsatautia vai pääsitkö tositoimiin? =)
HumBuugi: Onnea ekoista kipeistä suppareista!
Piiper: No mä oon niin ennakkoluulonen ja pessimisti, et väkisinki mulle tulee mieleen, et voiko yks olla oikeessa ja kaikki muut väärässä? Tai siis jos useempi on todennu vauvan olevan iso ja epäilevän mahtumista niin kuinka yks lekuri tosiaan voi kumota kaikki muut?? Toki ois mahtavaa jos alatiesynnytykselle ei estettä ja vauva ei olekaan mikään jumbo, mut silti epäilyttää.. Sori tää nyt tuskin yhtään autto :ashamed: :hug:
Synnytysunia on alkanu tulla aika monille ja melko mielenkiintoisiaki
Jouskari: Mäki olin viime yönä töissä, entisessä duunissa jossa pomo on kauhee narsisti eli enemmän se oli painajainen
Olen muutenki samaa mieltä nykyajan ja "entisajan" kasvatuksen suhteen. Hieman pelottaa miten sitä ite selvii kasvatuksesta ja sais "aikaan" kunnollisia nuoria->aikuisia eikä sellasia urpoja jotka hajottaa paikkoja, ei kunnioita millään tavalla vanhempia tai ketään muutakaan 'jA PALJON MUUTA.. Ja mieleni tekis sanoa paljon paljon pahemminki mut en nyt kehtaa, kaipa pointti tuli selväksi vähemmälläki vaahtoamisella
Edit. Meille ois anoppi tulossa viikonloppuna kylään. Kauhee ahistus!! Mä en jotenki jaksais kuunnella sitä ja sen juttuja yhtään, saatikka kun se on
JO NYT herännyt tähän raskauteen mukaan (aiemmin ei ole KERTAAKAAN kysyny miten mä voin, miten vauva voi jne..Eka kerran vasta pari viikkoa sit) vaikka siis kyseessä eka lapsenlapsi. Mä en vaan jaksais yhtään, mut en nyt kehtaa sen takia alkaa perumaan mitään kun mua ei satu kiinnostaan, huoh.. Oon luvannu tehä ruoan ja leipasen kinkkupiirakanki, lähinnä itselleni mut ehkä siitä riittää anopilleki murunen. ARGH!! :kieh: :stick: