***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

:heart: Poika syntyi tiistaina 13.3. klo 14.19. Pituutta 49 cm ja painoa 3555 g. :heart:

Synnytys oli nopea ja raju, paikat aukesivat 5 cm:stä 10 cm:in 5 minuutissa! Spinaali jäi siinä rytäkässä saamatta. Paikat kuitenkin antoivat nopeasta synnytyksestä huolimatta hyvin periksi, eikä repeytymiä tullut. Hyvin olen toipunut ja tänään päästiin vauvelin kanssa kotiin.

Äittä ja Mussukka 3 vrk
 
Mulla alkaa olo olemaan jokseenkin jo yliaktiivinen.... :D Nyt kun mä sain ton selän kuntoon ja on "vaan" tää raskaus niin mä oon saanut ihan hirveesti lisävirtaa. Jotenkin mieli on ollut nyt viikon verran ihan mielettömän pirtee ja oon jaksanut 3-vuotiaan pikkuneidinkin kanssa vääntää, vaikka kuinka typy yrittäis ärsyttää jos meinais känkkis tulla.... On jäänyt känkkäränkät tulematta niin neidillä kuin äidillä! On ollut kaikin puolin koko perheellä hirmuisen hyvä viikko! :)

Seksielämä.... Ai mitä se on!?? :D Ei oo näkynyt täällä pitkään aikaan - ei vaan huvita yhtään!!! Tuntuu että se on nyt tällä hetkellä molemmille ihan ok vaan pusia ja halia. Mutta silloin joskus kun sitä vielä oli, niin lusikka on meillä suosituin.


Mukavaa viikonloppua, mä lähden viettämään työkavereiden kanssa "neljän tähden illallista". :)


Annapellu + masuvauva 37 + 5
 
Löllöttelijä: Mulla on ollut tuota painetta suolessa ja muutaman viikon,ja huvittavinta on se että maha toimii paremmin kun hyvin. Mutta niinku tänään terkka sanoi niin vauva on tosi alhaalla,joten en ihmettele...

seksistä: Ei ole nyt loppuajasta ollut ollenkaan,kun mies ei kuulemma uskalla. Luulee satuttavansa vauvaa vaikka se nyt on mahdotonta. Noh jospa se asia korjaantuu kun vauva syntyy. En sitten ole miestä asiaan sen kummemmin painostanut kun ei kerran uskalla,hassu mies...:)

Mulla on nyt todella hankala olla nyt istualtaan,just nousin sängystä kun painaa ja ahdistaa. Nyt kolmatta päivää tullut pieniä supistuksia? tai kuvailin niitä tänään terkalle niin meinas että ovat supistuksia. Olo on kyllä tosi inhottava! :( anteeksi kun valitan...:ashamed:

OIH ÄITTÄ-83 SAANUT VAUVAN,ONNEA!!! :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea äittä:heart::flower:

Täällä ei kyl kiinnosta sänkyhommat pätkääkää: / Ja nyt ollu nii ärsyyntynykki, liekkö alkaa jo raskausaika verottaan.
Et jos vanhan kaavan mukaan menee kaikki, nii mä synnytän 4vko ja 1pvä päästä:rolleyes:

vauvis 37+2
 
Onnea äitälle vauvasta!!! :flower:

Seksielämä
ei oo kyllä kauheen vilkasta... Toisaalta se myös jurppii molempia, mutta toisaalta kumpaakaan ei oikeen nappaa sekstailu tän vatsan kanssa. Ja sitte vielä kerrotaan kauheita juttuja, että synnytyksen jälkeen seksielämä vasta ankeeta onkin. Miten se voi olla ankeenpaa ku nytte? :headwall:
 
Onnea äitälle poikavauvasta :heart:

seksi: "perus" takaapäin, tai takaapäin kun ollaan kyljellään molemmat :) Muita asentoja ei olla aikoihin edes kokeiltu, enkä usko että oikein muuhun pystyisinkään..

Pojan kaveri tuli yökylään, meillä ei ole kavereita vielä koskaan ollutkaan yökylässä, ihan kiva kokeilla tämäkin, joskus kai se on tuokin aloitettava :)
 
Sylin täydeltä onnea Äittä:heart: Tulipas hyvä mieli, kun vauvat alkaa syntyyn:)

Siivoukset siivottu ja nyt viiltelee mukavasti alhaalla, mutta loppu ehtoo pitääkin vaan kölliä sohvalla ja syödä. Mikäs nyt on ollessa puhtaassa kämpässä. Keksin kyl vielä että ilmastoinnin tulo j amenoröörit pitää puhistaa ja ja... eiköhän tässä kaikkea vielä keksi. Tänään mm. purin kuivausrumpua ihan ruuvarilla, että sian kunnolla puhistettua:LOL: Juu ja muuten autot pitää vielä pestä ja! taidan olla jo tulossa hulluksi.

On muuten outo, että nyt kun sait sais suppaillakkin jo niin kaikki kipeet supparit on kadonnut, ei tuu vaikka kuinka huhkii hikipäässä. Kovettelee kyl, mut ei tietookaan mistään oikeista suppareista. Mielennkiinnolla oottelen maanantain lääkäriä, että mikä on tilanne tuolla alakerrassa.

Rentouttavaa vkl kaikille!
 
Hihii kiitos kaikille seksivinkeistä, vaikka eipä meilläkään onnistu kuin toi takaapäin ja sitten kyljellään. Viimeksi kokeiltiin niin että mies istui jalat suorana ja rantapallo istui sylissä, yllättävän hyvin onnistui vaikka eipä siinäkään kauaa jaksanut olla. Ihme että koko seksi enää kumpaakaan kiinnostaa, kun on välillä hankalaa jo pelkkä käveleminenkin ja moni kotityö ja suuri osa lastenhoidosta on miehen niskoilla :|

pakko kyllä mässätä jotain viikonloppuna, tekee mieli kauheasti jotain hyvää. Luin jostain että ennen synnytystä olisi tärkeää suorittaa hiilaritankkausta :D mikä ihana tekosyy!!
 
Hirmuisesti onnea äittä-83 pienestä pojasta!! :flower::heart:

Siivoukset täälläkin tehty WC/pesuhuonetta lukuunottamatta. Pitäähän sitä jotain jättää huomisaamuksikin, että voi panikoida ennen vieraiden tuloa. :D Nyt on lähinnä piesty olo, mutta jospa tuo yöuni vaikka korjaisi sen. :rolleyes:

Noita seksiasentoja täytynee joitakin koittaa, mutta ei kyllä tänä iltana! Kiitoksia vinkeistä. =)
 
Onnea äittä-83 mahdottomasti :flower:
Näin se meidän huhtikuistenkin vauvasaldo kasvaa tasaseen tahtiin, vaikkei olla vielä edes huhtikuussa :)

Tänään rakennusmessuille.
Viime yö kyllä oli oikein hyvä, mutta pari taaempaa menny melko huonosti. Supistellu, mutta kivuttomasti. Kuukautismainen kipu on sitä päivän vaiva, ei kuitenkaan mitenkään isossa määrin.

Mutta kyllä mä silti odotan aikaa, jolloin saa yölliset pissakeikat vaihtaa yösyöttöihin :)
Mutta on tää maha käteväki: ku ottaa kuivausrummusta vaatetta, ne on oikein kätevä viikata mahan päällä :)

Mutta nyt valmistautumaan sinne messuille. Jos oikein laittais hiukset ja naaman kuntoon :O

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Marimi ja kovasti myllertävä pikkuinen 37+6 (huomenna taas poksuu. Jee!)
 
yöllä sai rampata juomassa ja vessassa yhtenään...kiitos pizzan:p Ja närästys siihen päälle:rolleyes: Ja sitä pyörimistä ja hyörimistä :stick:

Onneksi ens viikolla poliaika, nii pääsee taas ultraan ja kattoo onko alapuolella mitää muutoksia tapahtunu.

37+3
 
Onnea äittä-83 pojasta:flower:
Täällä vielä 3viikkoa täysaikaisuuteen|O vaikka kyllähän se aika vaan eteenpäin menee.
vaivat on alkanut osittain vähentymään kuten alaselkä/pakarakipu lähes poissa jos kävelee paljon:) huimaus vaivaa vaan usein,kotona mitattuna RR 96/56 ei ainakaan koholla ole..
Uutena vaivana on sitten tullut pistävä kipu alakerrassa..(sukkapuikkokipu??) Närästys ja mielialan heittely..esim välillä kun mies hermostuu mun mielestä turhasta muksulle niin tekis mieli alkaa itkemään:|..Sekä ylienergisyys joka kostautuu aina supisteluina..: /
Unet on myös ihan outoja..Miehellä on aina niissä toinen tai muuten vaan ei rakasta mua ja haluaa erota.Alkaa kohta itsekin uskomaan niin:ashamed: Varsinkin kun tuntuu että mun seuraa välillä vältellään niin se masentaa niin että voisi vaan itkeä..:( Toisaalta onhan naimisiin menosta puhuttu vähän leikillä mutta itse olisin kyllä valmis siihen ihan oikeastikin.
Avantasia 34+1
 
En tiiä mikä lie muhun tullu, alkaa varmaan noi aistit pahemman kerran pettää..
Mulla on melkein jatkuvasti tupakan haju nenässä! Meillä ei tupakoida ja oon yrittäny kuumeisesti miettiä voiko tupakansavu tulla jostain toisesta asunnosta vaikka ilmastoinnin kautta sisälle? Vai onko jotenkin korvienvälissä tää homma, täytyy nyt kuitenkin varmaan soittaa vuokranantajalle ja kysästä mitä tehdä. Meinaan jos sitten oikeesti joku polttaakin sisällä ni eipä oo kiva juttu kun hajut tulee meille. Täytyy selvitellä asiaa, eilen hiipparoin takapihalla jos olisin nähnyt polttaako joku sisällä :D (ihan kauempaa tiirailin, en menny nenä ikkunaan)
 
  • Tykkää
Reactions: adaa
Onnea Äittä-83! :) Olen melkein kateellinen. ;) No, kohta kai jo täälläkin, I hope!

Löllöttelijä, täällä myös tuntuu että peräpäästä vähintäänkin turahtaa kun kumartelee. :D Illalla tosin huomasin, että poitsu pönkää pyllyään vaan ylemmäs, on ollut helpompi istua eikä yölläkään liitoskivut niin kovasti vaivanneet. Kunhan nyt ei pyörähdä pää ylöspäin. Ei kai, kyllä tuossa sivulla vielä jalkapohjat tuntuu. Kai...

Yöunet meni kyllä harakoille, tuli niin sellainen olo että kohta tulee lähtö. En tiedä mistä lie moinen, vessassa piti rampata kyttäämässä limatulppaa, muttei näkynyt. Nyt vielä jos vauva kipuaa vaan ylöspäin niin tuskinpa tässä piankaan ollaan menossa. Ensi viikolla ultra, onneksi ystävä hoksas vinkata, että otan sairaalakassin jo mukaan. Ei tullut mieleenkään, että voisin joutua jäämään käynnistykseen jo silloin. Siis jos vauva ei ole kasvanut.

Sukkapuikkovihlaisuja tulee joka yö, ei mitenkään paljon kyllä. Yksittäisiä oikeastaan. Jospa ne silti paikkoja pehmentelis.

Leppoisaa lauantaita!
 
Heippa. Täällä myös jo synnytetty eli torstaina alkoi lapsivettä mennä aamulla ja päivän touhuilin kotona. Miehen pyysin kotiin vasta iltapäivällä ja sitten yhtäkkiä tulikin kiire ja Kättärillä sulku päällä. Onneksi Naistenklinikalla oli tilaa ja taksikuski oli 4n lapsen isä, niin ei säikähtänyt kauheasti vaikka mun teki mieli synnyttää jo taksissa. 45min sairaalaan saapumisesta syntyi pieni poika 47cm, 2710g ja viikkoja 37+1. Perhehuonekin saatiin joten kaikki on mainiosti. Eikä edes sattunut paljon vaikka kivunlievitystä en ehtinyt saada. Tsemppiä muillekin!
 
äittä-83: Onnea! :heart:

Eilen illalla/ koko viime yön kärsin inhottavasta kivusta rintojen alapuolella. Ihan kuin vauva olisi työntänyt itseään väkisin ylöspäin. Onneksi aamuyöstä sain nukuttua taas muutaman tunnin. : /

Epämääräistä kipua, vihlontaa, tuntuu päivittäin... samoin kivuttomia supistuksia on ollut päivittäin viimeisen viikon aikana. Alkaako kroppa valmistautua synnytykseen? (RV 34+1). :O
 

Yhteistyössä