Heipsan!
Aika tasainen tää raskauden vaihe, pahoinvointia ei enää oo mut raskauskaan ei vielä näy tai tunnu
Onneks on ens viikolla neuvola ni pääsee moikkaamaan vauvelia sydänääntenkuuntelun muodossa, ei mua niinkään huolestuta mut tosiaan ku ei tunnu eikä näy raskaus ni haluais jo kokea jotain konkreettista!
Eka neuvolakäynti oli se ensikäynti silloin rv 8 ja seuraava on mulla rv 14+. Täällä ensimmäinen lääkärikäynti on korvattu np-ultralla.. Lääkärille mennään sit mun käsityksen mukaan keski ja loppuraskauksissa. Täällä meijän neuvolassa lääkäri tekee ihan sisätutkimuksen, ku oon kuullu et jossain se on korvattu kokokaan ultrilla, voihan tuo sisätutkimus olla kivikautista mut eipähän mua haittaakaan.
Hankintoja oon minäkin tehny etukäteen, esikoiselle ostettiin vaunut varmaan ennen puolta väliä ja kun syntyi ni piti ihan jännityksellä availla paketti uudestaan et millaset tulikaan hankittua
Ainoo mitä yritän nyt olla tekemättä on se etten suunnittele asioita etukäteen ainakaan kovin vakavalla mielellä, eli vaikka synnytykseen, imetykseen tai muuhunkaan liittyen. Oon nähny parhaaksi et toimii sit sen mukaan miltä sit tuntuu/näyttää, koska jos suunnitelmat muuttuu ni se on aika kova kolaus, ainakin mulle oli. Eli yritän olla rentoreiska kaiken suhteen. Ja siis en tarkoita sitä et mitään ei kannattais suunnitella, mut helposti tulee pettymyksiä jos liikaa ressaa niiden toteutumista.
Oikein rentouttavaa viikonloppua!
Inger 14+1