Heippa!
Sinnlos Onnea:heart:
Onpas oudon näkönen tää palsta....mutta uusia hymiöitä ja mikä parasta, tälläselle blondille ihan kirjoitettuna, mitä hymiö tarkoittaa
Nyt on sitte "vihdoin" alkanut tulla niitä oireita, eli jos maha tyhjä niin tekee pahaa ja VÄSYMYS|O
Joka päivä pakko ottaa päikkärit. Saan vauvan nukkumaan, ni laitan pojalle jonku elokuvan pyörimään omaan huoneeseen ja meen poitsun sängylle torkkumaan
Onneks poika on tosi omatoiminen, eli menee vessaan jos tulee hätä jne. Eikä tee pahojaan vaan kattelee piirrettyjä ja touhuaa siinä samalla autojensa kanssa.
Tänään sain ajan olkapääleikkaukseenkin...oon ollu ikuisuuden jonossa ja vuosi sitte siirrettiin raskauden takia...ja niin siirretään taas samasta syystä
No kai mä tuon joskus sitte kuntoon saan. Varmaanki hormonien syytä, että raskausaikana olkapää on yleensä tosi hyvässä kunnossa.
Meilläkin menee auto nyt vaihtoon, kun esikoinen kulkee korokeistuimella, tyttö sitte turvaistuimessa ja tulokas kaukalossa. Ei tuonne muita sitte mahtuiskaan, eli 7-hengen autoa etsiskellään.
Seksihaluista...niin mistä? Ei haluista tietoakaan.... oon haluamani saanu, mitä mitäs sitä turhaan
Ei vaan... Mutta ei haluta ei.
Jossain vaiheessa puhuitte mielihaluista... esikoisesta teki mieli smurffilimsaa ja sokerikanelikorppuja, niin ja viiliä ja appelsiinia. Tytöstä kaikki raikas ja kevyt oli pop. Koko kesänä ei grillattu kertaakaan, ku yökötti ajatuskin. Salaattia ja mansikoita meni paljon. Nyt tuntuis siltä että tosi kylmä jugurtti on nam
Mutta nyt haisee toi neiti tosi pahalle, vaipan vaihtoon mars!
J-t ja Möttönen 6+3