Moikka!
Tervetuloa
uusille ja onnea :wave:
Onnea myös hyvistä
ultrakuulumisista :heart:
Me ei taideta tässä raskaudessa sinne varhaisultraan mennä, kun se np-ultra on kuitenkin jo melkein kohta. Ensimmäinen neuvola on nyt tiistaina 17pv
Painosta olitte puhunut, mä oon tosi hoikka aina ollut, nyt 167/50, liian laiha mun makuun. mutta esikon raskaudesta tuli 12kiloa lisää ja kaikki jäi laitokselle, imetys vei lisää ja nyt tuon taaperon perässä juokseminen pitää huolen ettei kiloja kerry.
Joku täällä mainitsi
"lyhyestä" suhteesta ennen vauvaa, mun mielestä on turha laskea mitään aikoja. ei se pitkä suhde takaa sitä että yhdessä pysytään loppu elämän. eroaahan ihmiset kymmenienkin vuosine jälkeen. joten ikinä ei voi olla varma.
me oltiin ehditty olemaan yhdessä vajaa vuosi, kun alettiin lasta tekemään. olen ollut myös pitkässä suhteessä, mutta siinä ei ikinä tullut edes mieleen lasta ruveta tekemään, kun taas nykyisen miehen kanssa olin melkein heti varma.
oireistakin oli juteltu, mulla lievää
etomista pitkin päivää, ei kyllä niin pahaa kun esikon aikana. toivottavasti ei tulekaan.
väsymys on jotain ihan uskomatonta |O ilmavaivoja löytyy myös :ashamed:
jännää tässä on se että esikon aikana mun iho ja hiukset oli tosi hyvässä kunnossa, kun nyt naama kukkii ja tukka on rasvainen koko ajan. ja kun toi pahoinvointikin on ihan erilaista, niin mietin jo että kertoisikohan nämä oireet tulokkaan merkistä :heart:
Vaunuista joku mainitsi jotain, mä oon vähän katsellut noita carenan double swingejä. olisi mun mielestä kiva että vauvan saa muhun päin ja esikko saisi katsella maailmaa. ja erillinen kuomu olisi myös plussaa, koska poika on opittu vetelemään sitä edes takaisin, saattaisi hiukan vauvan unia häiritä.
noita erisuuntiin olevia tuplia taitaa vaan olla aika vähän? noi carenat olisi vielä kohtuu hintaisetkin, kun kuitenkin meillä tosi hyvät yhdistelmät nyt käytössä ja niillä voidaan sitten mennä talvella, kun esikko jo isompi.
jos jollain tietoa muun merkkisistä kärryistä, niin tietoa otetaan kiitollisena vastaan.
eipäs nyt muuta :wave:
manna ja papu 7 *poks* :heart: