Voi miten paljon oli taas tullut suru-uutisia

Hirveästi voimia menetyksen kokeneille:hug:
Sinnlos: Ihania uutisia! Toivottavasti sieltä pian se pienen sydämen pompotuskin näkyisi.
Täällä kanssa kärvistellään pahoinvoinnin kourissa. Onneksi ei oo tarvinnut oksentaa, mutta ruoka ei maistu, ainoastaan paahtoleipä menee joten kuten. Kaikesta muusta tulee heti oksettava olo. Nyt oon vielä ollut näiden lapsukaisten kanssa yksin kotona, kun miehen loma loppui ja heti alkoi painaa ylitöitä. Ei oo herkkua mulla, mutta ei varmaan miehelläkään.
Masu on turvoksissa ja ajattelin kaivaa mammavaatteet jo esiin. Kovasti tekis mieli tilata jotain uutta, vaikka vasta vuosi sitten nuo edelliset ostin :saint: Talvitakkiostoksille pitää mennä, kun nyt pitää masua kantaa koko talven. Typy syntyi tammikuun lopussa, eli en isommin tarvinnut takkia,varsinkin kun olin lähdes vuodelevossa koko raskauden- Jos nyt pääsis sitte liikkumaankin.
Typykin 7kk lähti ryömimään :heart: Ihana mittarimatotyyli ja yllättävän lujaa pääsee. Poika oli tosi laiska liikkumaan ja tais olla lähempänä vuotta, ennekuin teki mitään liikkumisen eteen. Muutenkaan ei kauaa sitte ryöminyt tai kontannut vaan lähti melkein suoraan sitte kävelemään. Puhui kyllä jo alle vuoden ikäisenä, tytöllä ei merkkejäkään sanoista, eli tämä neiti liikkuu sitte aiemmin ja puhuu myöhemmin.
Neuvolaan ois vielä viikko. Jotenki tuntuu siltä, että vois skipata tuon ekan neuvolan vallan, eihän vuodessa nyt asiat oo muuttunut, eikä veriryhmäkään. Hassua muuten, että joka kerta pitää noi samat testit tehä.
Nyt pitää valmistautua viemään poitsua kerhoon, toivottavasti ei paljoa sada, kun pitää kävellen mennä. Mukavaa viikkoa kaikille:wave:
J-t ja Möttönen 7+2