Huhtikuun haaveilijat

Ganja mulla on. Etenkin jos mies tulee hyvin syvälle sisään, niin silloin ei tunnu kovin kivalle. Oikeastaan oviksen aikaan ihan perus lähetyssaarnaaja on ainoa sellainen, missä ei pahemmin satu, mutta kyllä sekin erilaiselle tuntuu kuin normaalisti.
 
Kiipeän, kiipeän tikapuita pitkin... Jei, puolessa välissä kiertoa kohta jo mennään, nyt jumpataan kuin aropuput konsanaan ja toivotaan sitten tuloksia.

Tais miehellekin iskeä vauvakuume, tähän asti se on oikeastaan roikkunut vain mukana meiningeissä. Mutta kävipä vierailulla pikkuinen tytön tyllerö, pari-vuotias ilopilleri, joka ihastui mieheeni kovasti, ja taisipa tunne olla ihan molemminpuolinen. :heart:
 
high5 - tuosta menkkajuilinnasta. Minulla sitä oli kp 22/29 kokonainen päivä, siis tässä plussakierrossa. Juuri sitä tuttua juilintaa. Ja sitten se vaan loppui... Ja plussa tuli kp 26/29. Voi siis olla hyvä merkki, pidän sinulle peukkuja =)


 
ovulaatiolaskurin mukaan ovulaatioolis 22.pv ja hedelmällisimmät päivät olisi 19- 23 pv?? en nyt tarkkaan muista, eli sunnuntaina sitten yritys kunnolla käyntiin. Jos nyt tulisin raskaaksi ja lapsi syntyis laskettuna päivänä niin olisi sitten lapsilla melkein tasan vuosi ikäeroa, päivää vajaa :heart:

Täytyisi tosiaan kyllä aika gynelle tilata, mietin vain miten tuon pienen kanssa sinne menisin, täytyy varmaan soitella äidille että tulisiko lapsenvahdiksi.

 
Pikaisesti täältäkin kuulumisia. Täällä sataa lunta :headwall: Ja muutenkin luvattu tosi kylmää viikonloppua. Ketuttaa, kun vietetään sunnuntaina poitsun 3-vuotissynttäreitä (oikea synttäripäivä tänään :heart: ) ja olis ollut mukavaa juoda kahvit terassilla. No sisällä sitten vaan... Tosi ikävä tunne, kun en päässyt itse poikaa onnittelemaan heti aamulla, kun on isällään vielä huomiseen. Mulla niin raju työviikko, että katsoin parhaaksi viedä poitsun isänsä luo, ettei tule 10h hoitopäiviä. Ukkokin on nyt aamuvuorossa, eli ei olis poikaa voinut hoidosta hakea kuin vasta neljän jälkeen......No huomenna sitten =)

Masussa ollut tänään ajoittain aika voimakkaita menkkatuntemuksia ja vihlaisuja munasarjojen kohdilla. Sohvi77: mulla alkoi nää menkkajomotukset dpo4. Mutta onko ees kiinnittyminen tapahtunut vielä silloin? Alaselkä tosi kipeä, sängyn petaaminen oli aamulla yhtä tuskaa. Mutta mulla tosiaan oli nämä oireet viime kierrossakin...eli en kovin paljon halua toiveita elätellä. Valkovuotoa tuli muutamana päivänä tosi reippaasti, mutta nyt on vähenemään päin. Eiköhän valkovuodon kuitenki tulis lisääntyä jos on raskautunut... Yksi "uusi" oire silti on ilmaantunut, eikä siis oo aikaisemmin ollut....mulla on maha aivan älyttömän turvoksissa, ei siis alamaha vaan ihan koko maha. Normaalisti mulla on "ylämaha ja alamaha" (heh) mutta nyt ihan yhtenäistä....ei siis sitä poimua tuossa navan kohdalla. Henkisesti kuitenkin jo varaudun yk13:een, josko sitten ei pettyis niin kauheasti tällä kertaa.

 
Meill on myös juhlat tiedossa viikonlopulle kun mun kummipoika saa nimen =)
Ja jotenki hyvä fiilis kaikenkaikkiaan.Se on tuo aurinko joka saa iloiseksi. Eikä tähän väliin kiertoa ole edes mitään hermoiltavaa :LOL:
 


Hippuli-81.................kp 58/33-45..............yk2
ikuisuus....................kp 42/28...................yk1
moumou...................kp 27/29-31...............yk5
Minna77....................kp 27/26-32...............yk7
high5........................kp 25/28...................yk1
Tiukun äiti.................kp 24/28-49..............yk2
Sanni1978.................kp 24/32
nirppurotta................kp 21/27.................yk12
Alice81.......................kp 20/25..................yk2
Sohvi77.....................kp 20/28-30
Enie...........................kp 18/28
Petite........................kp 17/28-29.................yk2
Ganja........................kp 17/25-32
Marta........................kp 16/29................yk6
marrr.........................kp 16/28-30..............yk6
Hemmi.......................kp 16/28-31
Rauna......................kp 15/37.................yk4
Ella-83.......................kp 14/35...............yk6
Myrtle........................kp 14/28-29............yk12
doncellamosca..........kp 14/24-28.............yk2
Sero..........................kp 13/25-35...........yk5
Lili78.........................kp 13/31..................yk3
piprane ema.............kp 12/20-28
unelmoya..................kp 11/28-34..............yk3
Cladoceran...............kp 10/37-42..........yk4
emmy83...................kp 10/30
Dreaming86.............kp 10/27-29...........yk2
Nyynyy.....................kp 9/26-40............yk2
Julita.........................kp 6/28.................yk5
sintsu78...................kp 4/30-33...............yk4


Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Huomenta. Pikaisesti taas täällä. Tiukun äiti Synttäreille on tulossa tietty mummu ja mun veljet (3kpl) perheineen, porukassa lapsien ikähaitari 1-vuotiaasta 16-vuotiaaseen =) Sitten tulee vielä kykyisen mieheni vanhemmat ja hänen sisarensa. Poitsulle on pidetty isänsä luona jo yhdet synttärit, missä on sitten ollut ex-mieheni sisarukset perheineen. Saa poika olla keskipisteenä....nauttii siitä enemmän kuin mistään :D
 
nirppurotta Ihan kivasti vieraita tulossa siis.
Toivottavasti juhlista tulee mieluisat :)
Mä en oo tajunnut miten tää aika menee. Meilläkin on jo alle kk päästä myös 3v-juhlat tulossa. Pitäisi pikkuhiljaa ruveta miettimään juhlapäivää ja vieraiden kutsumista ja muuta sellaista..

Hauskaa päivää kaikille ja plussatuulia! :heart:
 
Marmatan kuitenkin, vaikka varmaan ihan väärä pinokin. Pakko nyt johonkin purkaa.

Miehet on tyhmiä. Tai ainakin hyvin ajattelemattomia. Ainakin mun mies. Tai luultavasti MÄ olen vain tyhmä ämmä, ja ylireagoin.

Meillä oli eilen vuosipäivä. Mä olen jo pari kuukautta sitten buukannut meille pienen lemmenloman, enkä sitten malttanut loppuun asti pimittää sitä, vaan kerroin asiasta jo viime sunnuntaina. Sovittiin sitten, ettei tänä viikonloppuna tehdä mitään erityistä, vaan säästetään reissua varten. Minä tarjoan matkan, mies safkat. Mun oli kyllä tarkoitus kustantaa ihan koko reissu, mutta tulikin sitten yllättäviä menoja auton kanssa, niin joutui tyytymään tämmöiseen ratkaisuun.

Niin, eilen tosiaan oli tämä varsinainen vuosipäivä. Mies ei muistanut mua mitenkään. Päin vastoin, pisti mut imuroimaan. Tai ei mitään pistänyt, totesi vain, että pitäis vissiin imuroida, niin mulle se on sama, kuin että mun olis syytä imuroida. Muutenhan se olis tehnyt sen itse. Okei, sovittiin, että säästetään, ja ehkä mies oli ajatellut yllättää mut jotenkin sitten reissussa, mutta olis mulle riittänyt ihan vaikka lämmin halaus ja vuosipäivän toivotus. Mutta ei edes sitä. Ihan tosi typerää varmaan, mutta mua kyllä loukkas aika paljon. Mä olin kuitenki nähny oman yllätykseni eteen aika paljon vaivaa, joten kyllä mä nyt jotain huomiointia odotin. Ei pitäis vielä mennä senkään piikkiin, että oltais niin vanha pari, ettei enää vuoden välein jaksa hössöttää.

Riitahan siitä sitten tuli. Ihan turha riita. Niinkin paha, että mies sanoi lopulta, että tais jäädä viimeiseks vuosipäiväks, jonka jälkeen mä siirryin ovet paukkuen sohvalle nukkumaan. Kyllä me sitten sovittiinkin, ja vaikka mua edelleen kiukutti, niin pitihän tuo kuitenkin sänkyyn kellistää, ettei mene hyvät tärppipäivät hukkaan. Vaikka tyhmältä tuntui sekin, mitä tässä mitään vauvoja tehdään, kun jättämisellä uhkaillaan noin pienestä. Meni kolmessa sekunnissa pohja koko parisuhteelta. Tai siltä tää vielä tällä hetkellä tuntuu, vaikka varmaan taas akkamaista ylireagointia.

Noh, molemmat ylireagoi, kyllä tästä pian toipuu ja kaikki on kohta taas hyvin, mutta NYT mulla on aivan älyttömän paha mieli.

Onko se vain nykyään tasa-arvon aikaan niin, ettei naisia tarvitse hemmotella ja lahjoa, saati että muutenkaan kohdella mitenkään erityisesti? Olenko mä nyt ihan tyhmä?
 
No joo, nyt kun tuon tekstin lukee itse,niin kyllä mä taisin tosiaan ylireagoida. *huokaus* Jotenkin sitä vaan toivois jotain romantiikkaa välillä vastapuoleltakin. Musta tuntuu, että mä paapon sitä koko ajan jotenkin, enkä koskaan saa itse mitään pyytämättä. Oon kattonu varmaan liikaa saippiksia.
 
Myrtle Et oo katsonu. Kyllä miehenki pitää osata hemmotella ja yllättää ilman sanomista. Me ollaan kavereitten kans mietitty, et ne vaan ehkä pitää opettaa itse siihen mistä tykkää ja mitä odottaa/haluaa ja muistuttaa niin monta kertaa et ne oppii...Ei ne muuten tajuu.Eikä oo muuten edes hirmuisen nopeita oppii ;)
Meillä opetetaan poikia jo pienestä pitäen.Nuo lapsukaiset vie aina kukkia tytöille heidän juhlapäivänä :D Jos ne osais sitte isona edes kukilla muistaa.
Ja ihaninta on et nää pari vuotiaat tytöntylleröt on aina ihan otettuja.Pienestä se alkaa...
 
Sintsu78 ihanaa, oikea asenne! :D Kunnon vanhanajan herrasmiehiä maailma tarvitseekin, ainakin minun mielestä. Jos mulle joskus poika / poikia siunaantuu, niin minä kans koitan parhaani opettaa niistä kunnon romantikkoja. Tämän oman ison pikkupojan kanssa tuntuu olevan vielä aika paljon työmaata, niin sen kanssa on hyvä harjoitella. :LOL:

Noh, mulla on jo huomattavasti parempi mieli. Pyysin jo mieheltä anteeksikin typerää natkutustani, ja se sanoi olevansa enemmän pahoillaan, ja otti syyt niskoilleen. Noh, nyt ollaan sitten kai molemmat taas vähän viisampia ja vahvempia. Ens kerralla minä osaan olla odottamatta mitään, ja mies ehkä sitten osaa yllättää edes jotenkin. Toivoa sopii, arki tuntuu välillä niin jumalattoman ankealta..
 
sohvi77 Kiitos, musta joskus tuntuu, että mä oon ihan hirveen vaativa ja mahdoton, vaikka oikeastaan jos järjellä ajattelee, niin mä tyydyn loppupeleissä aika vähään.

Niin ja mulla varmaan kans kohta alkaa raskausoireiden kehittely, vaikken vielä edellisistäkään ole toipunut. Lupasin kyllä, että nyt en pidä enää mitään tuntemuksia minään, ennen kuin testi näyttää plussaa. Niin pahasti mulla kroppa hämäs viime kierrossa, etten oikein vieläkään tahdo uskoa, etten ole raskaana, eikä musta mitään muutakaan vikaa ole löytynyt.

Asiaa tosin ei varmaan yhtään auta, että keikun täällä ja muutenkin imen netistä kaiken mahdollisen tiedon. Hitto sitä on päästää sekaisin, kun vielä tädin tullessakaan ei tahdo uskoa, että tää oli nyt tässä ja uutta yritystä kehiin. Pah.
 
Myrtle et ole kohtuuton, noita tapahtuu. Nimim. eräs joka sai megariidan aikaiseksi ennen pääsiäislomalle lähtöä, kun mies katsoi koko illan nikotiinivieroitusoireissaan jääkiekkoa, eikä puhunut mulle mitään. :hug:
 
Myrtle :hug: Tuo kuulostaa niin tutulta..

Sisely Kiitos pienestä toivon rippeestä =) Tänäänkin mulla on ollu ihan semmoinen olo että menkat alkaa justiinsa.. Ja nyt on siis.. tuota.. 25/28. Onneksi Minna77 pitää tuota listaa niin pysyy mukana itsekin missä mennään ;) Ja muurt oireetkin vielä jatkuu. Tänään jo tuossa ajelin apteekin ohi ja hetken mietin että haenko testin, mutta päätin painaa vaan kaasua.
Olen nimittäin vähän niinkuin lyönyt vetoa itseni kanssa että testaan aikasintaan tiistaina. Ja jos se testi kaapissa on niin varmasti olisin tehnyt jo viikonloppuna :ashamed:

Kiva kun muillakin on näitä "raskausoireita" :p
 
Myrtle: Tuo kuulostaa tutulta täälläkin, tuo mies on unohtanut kerran mun syntymäpäivän, ja siitäkös vasta riemu repesi. :LOL: Sen kerran jälkeen tuo kyllä tajusi, miten paljon tuollaiset asiat voikaan naiselle merkitä, eikä sen koomin ole tärkeitä merkkipäiviä unohtanut. Tsemppiä siis sinne ja hyvä, että tilanne on kuitenkin jo selvitetty. :)

Täällä kp 42 ja odottelu jatkuu hamaan tulevaisuuteen... Tulis jo se täti.
 
Myrtle Totta kai saa täällä "marmattaa". Totta kai tuossa tilanteessa meikäläinenki suuttuisi, ihan ymmärrettävä reaktio sulla siis. Tuo vain osoittaa miten miehet suhtautuvat asioihin erilailla kuin me naiset. Ihanaa, kun sopu tuli pikaisesti.

Täällä mä nyt olen siis tosi PMS-maassa. Menkkatuntemukset tosi vahvana mahassa, ja jopa pientä ruskeaa tuhruakin tullut. *huokaus*
 
Täällä pinna hirveän kireällä.Mä en tajua miksi on näin paha mieli!!

Kuukautiset edelleen jatkaa vuotoaan, piti soittaa gyne tänään, mutta hienosti menin onneni ohi, eli unohdin soittaa soittoaikana, no jos maanantaina paremmalla onnella.

Myrtle: puhuit miehestäsi, et odota liikoja, mutta ei ne kaikki miehet osaa olla romanttisia. Minäkin mieheöltäniodotin alku aikoina kukkia yms, mutta kun ei hänen luonteeseen kuulu sellainen, niin nyt osaan arvostaa noita arkipäivän pieniä romanttisia juttuja( eri asia, mutta sanoin kuitenkin)

 

Yhteistyössä